Teemu Selännettä kehutaan
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä siunattu semmoisella älykkyydellä, että sitä ei ihan jokainen (aika harva) siis kerrassaan vain pysty käsittämään, koska monien aivokapasiteetti eroaa niin paljon Teemun kapasiteetista.
Sinulla tuskin on varaa arvostella kenenkään älynlahjoja. Teemu on selkeästi lahjakas monessa asiassa ja sinun harmiksesi jopa hyvin varakas. Kyllä Teemun kelpaa porskuttaa eteenpäin.
Edellinen kirjoittaja vaan vaikuttaa sinua fiksummalta. Menehän vaikka juomaan lasi maitoa jos se auttaisi tuohon Teemu-psykoosiin.
Vastasit sitten itse omaan viestiisi ja kehuit itseäsi fiksuksi. Ai luoja sentään. Kylläpä sua nyt ottaa päähän, kun Teemu on lahjakas monessa asiassa. Ja vieläpä, komea, varakas ja karismaattinen. Kyllä sua nyt ottaa p
Psykoosisi sen kun äityy pahemmaksi. En vastannut omaan viestiin. Olen nainen ja takaan, että en kadehdi jonkun vanhan miehen karismaa, autoja, vanhaa vaimoa, enkä juo kaljaa. Koko viestisi oli pääsi tuottamaa harhaa, aivan samoin kuin kuvitelma Teemu mahtavuudesta kaukalossa.
Teemu-psykoosisi on sen verran paha, että suosittelen pikaista terveyskeskuksessa käyntiä. Apua on saatavilla ja neurolepteillä jopa tuon tason paranoiat saadaan haltuun viikoissa.
Psykoosisi sen kun äityy pahemmaksi. En vastannut omaan viestiin. Olen nainen ja takaan, että en kadehdi jonkun vanhan miehen karismaa, autoja, vanhaa vaimoa, enkä juo kaljaa. Koko viestisi oli pääsi tuottamaa harhaa, aivan samoin kuin kuvitelma Teemu mahtavuudesta kaukalossa.
Teemu-psykoosisi on sen verran paha, että suosittelen pikaista terveyskeskuksessa käyntiä. Apua on saatavilla ja neurolepteillä jopa tuon tason paranoiat saadaan haltuun viikoissa.
Ding Dong, Ding Dong. Sulla on päässä vikaa ja pahasti.
Varmaan itse niitä kehujaan raapustelee Sirpan ja lasten kanssa. Oma kehu haisee.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa media kehuu vaikka seksuaalirikollisia. Ja niin usein tekeekin. Kyllä kansa muistaa.
Nehän on usein vasureita näytelijöitä ja muusikoita. Lista on itse asiassa pitkä.
Ja lisäksi hänellä on terveet ehyet arvot.