Oletko jättänyt videoita katsomatta, koska niissä on liikaa mainoksia?
Eikä jaksa katsoa niitä mainoksia ennen kuin video alkaa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mainokset ärsyttää niin paljon, että en katso enää tavallisia tv-kanavia. Katsomosta tai Ruudusta joskus jotain, mutta tosi harvoin niistäkään.
Radiota en kuuntele enää ollenkaan. Kaikki musiikkini tulee Spotifysta. Ja podcastit myös.
Uutisten videoita en katso, jos mainoksia on jonossa enemmän kuin kaksi. YouTubea olen aina käyttänyt tosi vähän, mutta nyt olen löytänyt yhden true crime - kanavan, jossa mainokset ei ole häiritseviä lyhyen keston vuoksi. Mutta kohta varmaan ärsyynnyn siihenkin.
Ja uskon, että minulla ainakin mainoksiin kyllästyminen on sitä, että nykyään kaikki puskee silmille koko ajan, ja ärsykkeitä on muutenkin liikaa. Puhelin piippaa, sähköposti laulaa, koko ajan tekeminen keskeytyy johonkin. Lisäksi takana on uuvuttavat pikkulapsivuodet valvomisineen yms.
Minä ainakin kaipaan rauhaa ja sitä, että saan kuunnella juuri sellaista musiikkia mitä haluan juuri niin pitkään, kuin haluan. Tai katsoa sarjaa ilman mainoksia, tai elokuvaa ilman keskeytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
YouTubea katson, onneksi useissa mainoksissa on vielä se "Ohita" painike.
Minusta on alkanut tuntua, että jos painan 'Ohita' liian usein, videot tarjoavat mainoksia kiihtyvällä tahdilla. Ikäänkuin haluttaisiin osoittaa, että turhaan painan 'Ohita'. koska mainos halutaan väkisin tarjota minulle. Myös jos kelaan videota eteenpäin, lähes aina sen jälkeen tulee mainoksia. Voi olla, ettei tämä pidä paikkansa, mutta sellainen fiilis kuitenkin jää nykyisin.
Instassa tää mainontahomma on hoidettu pääosin hyvin. Adblock toimii, ja sitten seuraat niitä kaupallisia instatilejä, joiden tuotteita ostaisit muutenkin.