YLE tv2: Ananas ostoskärryssä ylösalaisin on vihje muille, että kyseinen henkilö voi olla parinvaihtaja
Liv ja Gage ovat avanneet parisuhteensa ainakin toistaiseksi myös muille. Yhdelle osalle uutta elämäntapaansa heillä on oma nimitys: ananaselämäntyyli.
Tv-sarjan kuvaaja kuvaa oven raossa ryhmäseksiä.
Minua on pyydetty pysymään pois tunnelmaa pilaamasta. Tylyä, naistoimittaja harmittelee
Oletko sinäkin puolisosi kanssa näitä joilla on ananas ostoskärryssä ylösalaisin?
Kommentit (57)
Mikä nilkkaketju?
Minä olen kuullut vaan sen, että jos miehellä on huivi housujen takataskussa, niin että huivi tulee taskusta siis ulos, hän on semmoinen poika.
Olen odottanut, koska Yle siirtyy käsittelemään eläin- ja lapsiseksiä jotka ovat kiinnostuksen aiheitani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nilkkaketju?
Minä olen kuullut vaan sen, että jos miehellä on huivi housujen takataskussa, niin että huivi tulee taskusta siis ulos, hän on semmoinen poika.
Ja jos se on keltainen, on luvassa vaikka mitä.
Täällähän pyöri se nilkkaketjuhullu, joka väitti että ko. korun esittely on merkki parinvaihdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän huomosti se katollaan seisoo korissa.
Huonosti vai homosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huomosti se katollaan seisoo korissa.
Huonosti vai homosti?
Nyt jätän tulkinnan lukijalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille sinkuille on ihan yhdentekevää, miten päin lappaa ananakset kärryyn kaupassa. Jos joku innostuu käsittämään väärin, se on hänen ongelmansa.
Ehkä pääset mukaan kolmanneksi
Täytyypä näin sinkkumiehenä kokeilla tuota. Ostan koko kärryn täyteen ananaksia ja laitan ne väärinpäin siihen. Varmuuden vuoksi laitan ne kassallekin väärinpäin, josko vaikka kassatäti olisi parinvaihtaja.
Miten sinkku vaihtaa paria?
Harrastaa kolmen kimppaa?
Vasta neljän kimpassa vaihtuu parit. Kai kolmen kimpallekin on oma vihje olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan ananakset purkissa!
Onko purkit ylösalaisin?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan ananakset purkissa!
Pitääkö purkki olla väärinpäin kärryissä ?
Näitä koodeja on muitakin. Voi istuttaa pihalleen pampaheinää. Itse kävelytän hihnassa flamingoani päivittäin kilometritolkulla matchin toivossa. Vielä ei ole tärpännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille sinkuille on ihan yhdentekevää, miten päin lappaa ananakset kärryyn kaupassa. Jos joku innostuu käsittämään väärin, se on hänen ongelmansa.
Ehkä pääset mukaan kolmanneksi
Täytyypä näin sinkkumiehenä kokeilla tuota. Ostan koko kärryn täyteen ananaksia ja laitan ne väärinpäin siihen. Varmuuden vuoksi laitan ne kassallekin väärinpäin, josko vaikka kassatäti olisi parinvaihtaja.
Miten sinkku vaihtaa paria?
Vasta neljän kimpassa vaihtuu parit. Kai kolmen kimpallekin on oma vihje olemassa?
Kolmen kimpan merkki on yksisarvisen kuva. 🦄
Täytyypä etsiä kauppa, jossa on kokonaisia ananaksia myynnissä. Sitten voin suhata ostoskärryillä edestakaisin etsien kumppaneita.
Nyt selvisi mitä tarkoittaa Pikku Kakkosen "Ananasakäämä".
Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin !!
Kohta saa pervot peräänsä kun ananas menee väärinpäin kärryssä. hyi hitto meni nyt maku tuostakin.
Juu ja kurkku ahterissa saattaa viitata homoseksuaalisuuteen. Hohhoijaa nyt taas.
Eikö ole mitään helpompaa tapaa antaa viestiä kuin ostaa ananaksia, vaikka ei niistä erityisesti tykkäsi?
Vierailija kirjoitti:
Nuo pitäisi pidättää kaikki...
Miksi ihmeessä?
Minä laitan ananaksi kärryn täyteen niin että sojottavat joka suuntaan. Pidä ketsuja nilkoissa, ranteissa, kaulassa ja munan ympärillä. Lisäksi mulla on neonvalokyltti pään päälle jossa lukee "ilmasta seksi naisille" sekä vilkkuvalo ja äänitorvi josta jatkuva äänimainos.