Kertokaa mitä teen tänään ruoaksi: nämä toiveet nyt nousseet bataatti ja tofu, mitä rakentaisi ympärille?
En ole ikinä ennen valmistanut tofua mitenkään, maistanut kyllä ravintolassa
Kommentit (16)
Jos et ikinä ole ennen valmistanut tofua, kannattaa panostaa marinoimiseen. Onko tofu kovaa vai pehmeää?
Vierailija kirjoitti:
Bataatti ok, tofu vit tuun ja lihaa tilalle, vähän salaattia nam.
Voi lapsi kulta, eikö sinulla ole läksyjä?
Uunipelti. Pilkot bataatit ja tofut, sekaan parsakaalia, tomaattia, kesäkurpitsaa, lehtikaalia, porkkanaa ja vaikka siemeniä. Lorottelet päälle oliiviöljyä. Nam!
Minä tekisin bataatista ranskiksia ja paistaisin marinoidun tofun viipaleina pannulla. Makeaa chilikastiketta ja ranskankermaa dipeiksi. Helppoa ja perusvarmaa ruokaa.
Tofu kannattaa prässätä, kuivata, leikata tietysti paloiksi ja käännellä maizenassa ja paistaa hyvin rapeaksi. Sitä ei edes välttämättä tarvitse marinoida etukäteen kunhan on hyvä mausteinen kastike.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun ei tarvitse syödä sun kokkailuja 🙏
Tuollaista se on ei osaa tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun ei tarvitse syödä sun kokkailuja 🙏
Onneksi mun ei tarvitse katsella tuollaista näsäviisastelijaa pöydässäni. Enkä ole edes ap.
Vierailija kirjoitti:
Uunipelti. Pilkot bataatit ja tofut, sekaan parsakaalia, tomaattia, kesäkurpitsaa, lehtikaalia, porkkanaa ja vaikka siemeniä. Lorottelet päälle oliiviöljyä. Nam!
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Bataatin laittaisin uuniin ja tofusta valmistaisin kuikkakeiton reseptillä.
Mä olen laittanut tofua kastikkeeseen. Tein aasialaiseen tyyliin. Lisukkeeksi riisiä.
Kanaa
Tofua
Kasviksia
Kookosmaitoa
Mausteita
Vierailija kirjoitti:
Bataatti ok, tofu vit tuun ja lihaa tilalle, vähän salaattia nam.
Tofu on alunperin ollut aasialaisten käyttämä ruoka. Ei ole kasvissyöjien oma ruoka.
Uunibataatti ja tofuskagen? https://viimeistamuruamyoten.com/savutofuskagen-perunoiden-kera-tai-saa…