YLE tv2: Ananas ostoskärryssä ylösalaisin on vihje muille, että kyseinen henkilö voi olla parinvaihtaja
Liv ja Gage ovat avanneet parisuhteensa ainakin toistaiseksi myös muille. Yhdelle osalle uutta elämäntapaansa heillä on oma nimitys: ananaselämäntyyli.
Tv-sarjan kuvaaja kuvaa oven raossa ryhmäseksiä.
Minua on pyydetty pysymään pois tunnelmaa pilaamasta. Tylyä, naistoimittaja harmittelee
Oletko sinäkin puolisosi kanssa näitä joilla on ananas ostoskärryssä ylösalaisin?
Kommentit (57)
Meille sinkuille on ihan yhdentekevää, miten päin lappaa ananakset kärryyn kaupassa. Jos joku innostuu käsittämään väärin, se on hänen ongelmansa.
Ap jatkaa aamun seksijuttujen keräilyä. Siitä opuhe, mistä kovasti näyttää olevan puute.
Juttu Iltalehdessä.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/726710f7-fc60-443a-86d8-1ef399b…
Ap varmaan katsoo silmä kovana kaikki jaksot tästä ja tulee tänne muka päivittelemään:
Alice Levine: Seksistä suoraan tänään TV2:lla
Vierailija kirjoitti:
Meille sinkuille on ihan yhdentekevää, miten päin lappaa ananakset kärryyn kaupassa. Jos joku innostuu käsittämään väärin, se on hänen ongelmansa.
Ehkä pääset mukaan kolmanneksi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on piimätölkin korkki itään päin, pitää uteliaat loitolla.
Ryccä
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan ananakset purkissa!
Miten päin laitat säilykepurkin kärryyn ratkaisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä näin sinkkumiehenä kokeilla tuota. Ostan koko kärryn täyteen ananaksia ja laitan ne väärinpäin siihen. Varmuuden vuoksi laitan ne kassallekin väärinpäin, josko vaikka kassatäti olisi parinvaihtaja.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa tarkkoja kuinkapäin ananaksen laitatte ostoskärryynne.
Tai miten päin se siellä kierähtää.
Olen itse avoimessa suhteessa, mutta en ole ikinä kuullut tuollaisesta ananasjutusta. Enkä muista, milloin olisin viimeksi ostanut kokonaisen ananaksen. Enkä etsi seksiseuraa Prismasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan ananakset purkissa!
Tarkoitatko siis, että olet kaappi-jotain? Vai varattu?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse avoimessa suhteessa, mutta en ole ikinä kuullut tuollaisesta ananasjutusta. Enkä muista, milloin olisin viimeksi ostanut kokonaisen ananaksen. Enkä etsi seksiseuraa Prismasta. :D
Tää on tätä vaimolla nilkkaketju -osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, väärinkäsitykset ovat ylitulkitsijan oma ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä näin sinkkumiehenä kokeilla tuota. Ostan koko kärryn täyteen ananaksia ja laitan ne väärinpäin siihen. Varmuuden vuoksi laitan ne kassallekin väärinpäin, josko vaikka kassatäti olisi parinvaihtaja.
Miten sinkku vaihtaa paria?
Just. Ostoskärryissä ananaksia ja 88-jäätelöä. Kohta kaupassakäynnin tulkinta alkaa muistuttaa jotain psykoanalyysia.
Että mitähän vittua? :D