Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laukeaa liian nopeasti

Vierailija
24.02.2024 |

Kestää ehkä sen 5 minuuttia ja laukeaa. Joskus tähän auttaa se, että lopetetaan yhdyntä ja mies sormettaa hetken, mutta välillä laukeaa tämän jälkeen ilman kosketusta. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille useammin toosaa, niin ei enää laukea nopeesti.

Vierailija
22/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole ihan normaalia. Naisena en minäkään kyllä jaksaisi mitään tunnin jyystöä. 

On olemassa paljon naisia jotka jaksaa ja haluaa pitkän jyystön. Toki heillä fyysinen kunto ihan eri kuin ylipainoisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kaikkien kanssa halua pitkää jyystöä, mutta kun olen sellainen, etten ole saanut kenenkään miehen kanssa alle puolen tunnin. Sitten saa kyllä uuden 10 minuutin välein. Näillä hakukriteereillä 5 minuutin muna saa ruveta opettelemaan hyviä käytöstapoja, muuten lähtee kuin telkkä pöntöstä. (Sanonta johtuu siitä, että telkänpoikaset lähtevät alle vuorokauden ikäisinä pöntösta ja ilman sulkia tippuvat kuin kivi alas. Ja jos alhaalla on kivikkoa, ovat heti entisiä telkkiä)

Vierailija
24/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi pitkään suuseksiä ja sormetusta, niin nainenkin on valmiimpi saamaan yhdynnässä orgasmeja ja tulee nopeammin. Enemmin kovalla kiihkolla täysillä kuin pitkä maratoni matalalla kiihkolla. Itsellä ainakin mitä pidempi nainti sen laimeampi orgasmi tullut. Parasta on ne kiihkeät panot, jossa molemmilla tullut nopeasti ja rajusti. Sellaisissa missä tuntunut, että lähtee taju. 

Vierailija
25/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiverkkomyymälän sprayllä tai apteekin reseptivapaalla Emlalla asia hoituu. Minulla oli sama ongelma, mutta kun sen hoidin Emlalla kuntoon, oli minulla sama ongelma kuin asunnonvaihtajilla. Vanhasta ei tahdo päästä eroon vaikka uusi on jo hankittuna. Kyllä naiset vaan pitävät miehestä, joka syöksee siemenet vasta kun nainen antaa luvan, vaikka siihen menisi tuntikin. Monet naiset kun haluavat saada useamman orkun samassa sessiossa.

Tästä on ollut tyttökavereiden kanssa paljon juttua aikoinaan. Yksikään siis yksikään ei tykännyt mistään seksi maratoneista. 2-20 min oli kaikkien mielestä optimaalinen aika.

Todella monella naisella on sekin että 1 orkun jälkeen ei tule edes siinä tunnissa. Kun paikat on turvoksissa ja tunnottomat.

Vierailija
26/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin liian nopeasti? Ite oot liian hidas.

Vierailija
27/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies liian nopeasti laukea vaan just sillon kun tuntuu hyvältä. Ehkä sinä laukeat liian hitaasti? Ehkä sinulla on jotain tukkeutumia aivoissa mikä estää normaaliaikaisen laukeamisen? Seksiterapeutille?

Vierailija
28/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan eri asia saada 2 min panoa kuin 20 min. Itse preferoin tuota pidempää.

Miehissä on eroa. Melkein voisi sanoa yleistyksenä että pitkään panevat tarvitsevat pidemmän palautumisajan. Nopeat tulijat sitten saavat nopeasti myös juhlakunnon takaisin, esim. yksikin tuli viisi kertaa yhtenä yönä

Vierailija
29/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko pitäisi kestää?

Vierailija
30/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti on itselleni hyvä, silloin tulee squirtattua ja mitä parasta peniksen avulla eikä sormilla

Vierailija
31/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittelen vaimoni kunnolla suuseksillä. Saa silloin orkun tai kaksi. Sitten panemaan ja hän saa 2-7 minuutissa pari orkkua lisää. Sen jälkeen vain odotellaan, että minä tulen. Tässä vaiheessa voin nautiskella omaan tahtiin, mutta jos menee yli 10 minuutin, alkaa vaimo jo käydä kärsimättömäksi, ellei jostain syystä ole erityisen kiimaisella päällä.

Vierailija
32/45 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartti on itselleni hyvä, silloin tulee squirtattua ja mitä parasta peniksen avulla eikä sormilla

Ja mikä tuosta tekee paremman taas noin??

Vierailija
33/45 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks siel muita, jotka ovat "vahä" koulineet ukkonsa?

Mie ottaisin nyt neuvoja vastaan, kun meinasi saada tost meidän ukost salonkikelpoisen taval tai toisel.

Kerran muut ovat onnistuneet, miksen mieki.

Tuleeks ukosta sit vähän pelokas kans makuukamarin puolella, jos pelkää epäonnistumist.

Olis se ihanaa nähdä hänen tekevän pelossaan kaikkensa min tyydyttämiseks.

Kärsiiköhä siinä hänen nautinto? Jos niin, ni hyvä.

Minulla olisi muutama hyvä neuvo, mutta niihin kannattaa pyytää kirjallinen suostumus. Muuten saattaa joutua selittelemään oikeudessa. Siinä vaiheessa sana sanaa vastaan on huono asetelma.

Vierailija
34/45 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opin vaimon avustamana pidättelemään laukeamistani niin kauan, ennen kuin hän antaa siihen luvan ts. on tyydyttynyt. Kolme opetus kertaa oli riittävästi.

Ensimmäisen ennenaikaisen laukeamisen jälkeen hän pyysi lähtemään kanssaan pesulle. Kylpyhuoneessa hän lähestyi ja alkoi suutelemaan. Ennen kuin tajusin oli hän potkaissut minua polvella niin lujaa kasseille kuin pystyi. Tipahdin välittömästi kaakeloidulle lattialle polvilleen ja hän tunki spermaisen rakkauden vakonsa kasvoilleni ja vaati putsaamaan sen. Tähtien lennellessä silmissä, yrjönmaku suussa nuolin hänet kuuliasesti puhtaaksi ja orgasmiin.

Toisella opetuskerralla hän oli päälläni kun laukesin. Salaman nopeasti hän pyörähti ympäri asetteli häpynsä kasvoilleni ja ärähti, tiedät mitä tehdä. Avasin suuni ja aloin puhdistamaan ja tyydyttämään häntä kiellelläni kunnes kasseistani iski järjettömät kivun aallot läpi kehon. Vaimo hakkasi nyrkillä kassejani

Miksi kertomustani on alapeukutettu näin runsaasti. Miehetkö?

Naiset evät varmasti, sillä minusta tuli juuri sellainen rakastaja millaiseksi vaimoni minut muovasi.

Tapa oli tietysti melko brutaali, mutta tehokas.

Olen mielestäni onnekas koska hänellä riitti kärsivällisyyttä opettaa minua.

Vierailija
35/45 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihtaava nainen kun suostuu antamaan, mies laukeaa nopeammin. pihtaava nainen voi sitten emansipoituneena valittaa siitä vauvafoorumilla. pihtaava nainen ei tajua, että kun mies saa tarpeeksi, kestävyys kasvaa. pihtaava nainen ei tajua, että kyseenalaistamalla miehen suoritusta, mies on stressaantunut. seuraa impotenssia ja nopeaa laukeamista. pihtaava nainen ei kysy koskaan mieheltä, mistä hän pitäisi. pihtaava nainen, jos kysyy mieheltä, mitä hän haluaa, laittaa toiveet mustalle listalle.

pihtaava nainen ei mielestään pihtaa, vaan mies on sika.

kukaan nainen ei allekirjoita mitään näistä, koska heillä tehdään "vaikka mitä". Ja jos ei tehdä, niin vika on miessiassa.

Vierailija
36/45 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin iloinen jos kestäisikin viisi minuuttia. Mun mies tulee aina kahteen minuuttiin korkeintaan. Ihan sama onko toinen kierros päivään, ihan sama onko kumi päällä ja kaikki nää mitä nyt aina ohjeistetaan. Meillä on aina sama pikainen ja se on tosi turhauttavaa kun itellä joka päivä haluttaisi niin paljon.

Vierailija
37/45 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pihtaava nainen kun suostuu antamaan, mies laukeaa nopeammin. pihtaava nainen voi sitten emansipoituneena valittaa siitä vauvafoorumilla. pihtaava nainen ei tajua, että kun mies saa tarpeeksi, kestävyys kasvaa. pihtaava nainen ei tajua, että kyseenalaistamalla miehen suoritusta, mies on stressaantunut. seuraa impotenssia ja nopeaa laukeamista. pihtaava nainen ei kysy koskaan mieheltä, mistä hän pitäisi. pihtaava nainen, jos kysyy mieheltä, mitä hän haluaa, laittaa toiveet mustalle listalle.

pihtaava nainen ei mielestään pihtaa, vaan mies on sika.

kukaan nainen ei allekirjoita mitään näistä, koska heillä tehdään "vaikka mitä". Ja jos ei tehdä, niin vika on miessiassa.

Näin on. Parlamentti on  täten kokoontunut päätösvaltaisena ja on päättänyt, että AP antaa 27.2.2024 alkaen joka päivä pillua miehelleen ja raportoi kuukauden päästä tähän ketjuun. Jos liian nopea laukeaminen on silloin vielä ongelmana, saattaa parlamentti määrätä antamaan pillua kaksi kertaa päivässä.

Vierailija
38/45 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 5 minuuttia yhdyntää olisi paljonkin. Tosin mun mies on todella taitava sormistaan ja suustaan ja itse saan aika helposti myös emätinorkkuja, joten en ole kärsinyt yhtään siitä että hän tulee nopeasti. Ehdin kyllä yleensä saada itsekin, joskus jopa useammin. Miestä itseään vaivaa välillä se nopea laukeaminen. Minusta on jotenkin liikkistä miten kuumana hän käy minuun. Ei kestä yhtään jos minä voihkin ja saan orkun. 

On ollut joskus sellainenkin mies, jolla kesti ja kesti ja välillä ei tullut ollenkaan. Se tuntui itsestä turhauttavalta ja tuli olo, että minussa on vikaa enkä tunnu hyvältä. Hän oli kyllä todella kova runkkaamaan, sanoi että johtuu siitä. Tiedä sitten.

Vierailija
39/45 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta 5 minuuttia yhdyntää olisi paljonkin. Tosin mun mies on todella taitava sormistaan ja suustaan ja itse saan aika helposti myös emätinorkkuja, joten en ole kärsinyt yhtään siitä että hän tulee nopeasti. Ehdin kyllä yleensä saada itsekin, joskus jopa useammin. Miestä itseään vaivaa välillä se nopea laukeaminen. Minusta on jotenkin liikkistä miten kuumana hän käy minuun. Ei kestä yhtään jos minä voihkin ja saan orkun. 

On ollut joskus sellainenkin mies, jolla kesti ja kesti ja välillä ei tullut ollenkaan. Se tuntui itsestä turhauttavalta ja tuli olo, että minussa on vikaa enkä tunnu hyvältä. Hän oli kyllä todella kova runkkaamaan, sanoi että johtuu siitä. Tiedä sitten.

Toisaalta et ajattele, että se miehen nopea laukeaminen tuntuu miehestä turhauttavalta ja seksi ei ole sitä mitä hän haluaa. Se, että sinusta se on liikkistä, ei tee siitä miehelle hyvää seksiä. Mieti tätä.

Vierailija
40/45 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiverkkomyymälän sprayllä tai apteekin reseptivapaalla Emlalla asia hoituu. Minulla oli sama ongelma, mutta kun sen hoidin Emlalla kuntoon, oli minulla sama ongelma kuin asunnonvaihtajilla. Vanhasta ei tahdo päästä eroon vaikka uusi on jo hankittuna. Kyllä naiset vaan pitävät miehestä, joka syöksee siemenet vasta kun nainen antaa luvan, vaikka siihen menisi tuntikin. Monet naiset kun haluavat saada useamman orkun samassa sessiossa.

Tästä on ollut tyttökavereiden kanssa paljon juttua aikoinaan. Yksikään siis yksikään ei tykännyt mistään seksi maratoneista. 2-20 min oli kaikkien mielestä optimaalinen aika.

Todella monella naisella on sekin että 1 orkun jälkeen ei tule edes siinä tunnissa. Kun paikat on turvoksissa ja tunnottomat.

Mulla menee paikat tunnottomaksi vain jos käyttää vibraa tai käsittelee klittaa liian kovakouraisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä