Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laukeaa liian nopeasti

Vierailija
24.02.2024 |

Kestää ehkä sen 5 minuuttia ja laukeaa. Joskus tähän auttaa se, että lopetetaan yhdyntä ja mies sormettaa hetken, mutta välillä laukeaa tämän jälkeen ilman kosketusta. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta 5 minuuttia yhdyntää olisi paljonkin. Tosin mun mies on todella taitava sormistaan ja suustaan ja itse saan aika helposti myös emätinorkkuja, joten en ole kärsinyt yhtään siitä että hän tulee nopeasti. Ehdin kyllä yleensä saada itsekin, joskus jopa useammin. Miestä itseään vaivaa välillä se nopea laukeaminen. Minusta on jotenkin liikkistä miten kuumana hän käy minuun. Ei kestä yhtään jos minä voihkin ja saan orkun. 

On ollut joskus sellainenkin mies, jolla kesti ja kesti ja välillä ei tullut ollenkaan. Se tuntui itsestä turhauttavalta ja tuli olo, että minussa on vikaa enkä tunnu hyvältä. Hän oli kyllä todella kova runkkaamaan, sanoi että johtuu siitä. Tiedä sitten.

Toisaalta et ajattele, että se miehen nopea laukeaminen tuntuu miehestä turhauttavalta ja seksi ei ole sitä mitä hän haluaa. Se, että sinusta se on liikkistä, ei

Tämä on mielenkiintoinen seikka. Naiset harvemmin ajattelevat, miltä miehestä tuntuu. Tässäkin tapauksessa tuo äidillinen liikkis. Ei se ole mukavaa, jos jotain odottaa ja sitten se on ohi todella nopeasti. Ajatelkaa myös miehen toiveita ja nautintoa.

Vierailija
42/45 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opin vaimon avustamana pidättelemään laukeamistani niin kauan, ennen kuin hän antaa siihen luvan ts. on tyydyttynyt. Kolme opetus kertaa oli riittävästi.

Ensimmäisen ennenaikaisen laukeamisen jälkeen hän pyysi lähtemään kanssaan pesulle. Kylpyhuoneessa hän lähestyi ja alkoi suutelemaan. Ennen kuin tajusin oli hän potkaissut minua polvella niin lujaa kasseille kuin pystyi. Tipahdin välittömästi kaakeloidulle lattialle polvilleen ja hän tunki spermaisen rakkauden vakonsa kasvoilleni ja vaati putsaamaan sen. Tähtien lennellessä silmissä, yrjönmaku suussa nuolin hänet kuuliasesti puhtaaksi ja orgasmiin.

Toisella opetuskerralla hän oli päälläni kun laukesin. Salaman nopeasti hän pyörähti ympäri asetteli häpynsä kasvoilleni ja ärähti, tiedät mitä tehdä. Avasin suuni ja aloin puhdistamaan ja tyydyttämään häntä kiellelläni kunnes kasseistani iski järjettömät kivun aallot läpi kehon. Vaimo hakkasi nyrkillä kassejani

Haluisin löytää vaimosi kaltaisen gimman itselleni.

Olet onnenpekka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen otettu kommenteistasi. Vaimoni koulutti minut hyvin.

Kyllä varmasti löydät gimman vai mikä se nyt olikaan.

Muista vain vakuuttaa hänet, että olet avoin kaikelle koulutukselle että olisit juuri hänen arvoisensa. Ja hänen pitää uskoa se, että hän ei pidättele itseään yhtään kouluttaessaan sinua. Tehkää vaikka kirjallinen sopimus, niin hänen ei tarvitse pelätä mahdollisia seurauksia.

Palaan joku kerta siihen kolmanteen koulutuskertaan. Siihen liittyi kolmas bi-henkilö, jolla oli erittäin valtava varustelu. Enkä koskaan enää halua kokea sitä nöyryytystä uudestaan, vaan pidän vaimoni tyytyväisenä.

Tsempit daamin etsintään.

Vierailija
44/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillälailla, nyt se nyhverö itkee lattialla ja pitelee muniaan.

Jo toinen kerta kun laukesi ilman lupaa.

Selitti jotain aivan kästtämätöntä. Luuli saavansa laueta koska minä oli tullut jo kolme kertaa.

Miten voi olla niin vaikeata ymmärtää: Saat laueta kun annan luvan".

Vierailija
45/45 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo niin, tuo tuollainen seksi varmasti..on aika erikoista? Melko varmasti on ja mielenkiintoista..

Joo ja aina emme vain tarvitse mitään neuvoja. Joskus tarvitsemme vain käden, josta pidämme kiinni, korvan kuunnellaksemme, ja sydämen, joka ymmärtää. Joskus tarvitsemme vain aivot. Niin, tai jotain joka sopivasti (ko.ihmistä ja sen seksuaalista oloa ja mieltä..) ehkä hiukan stimuloi, vain? En tiedä muuta sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän