Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanadassa lakialoite: Raamatun siteeraaminen ja uskontoon perustuvan mielipiteen sanominen määritellään vihapuheeksi

Vierailija
24.02.2024 |

Seurauksena voi olla jopa vankeusrangaistus. Vihdoinkin! Toivottavasti sama saataisiin muihinkin länsimaihin. 

Kommentit (487)

Vierailija
61/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vehkalan jutut on ihan kuin MVlehteä lukisi?

Vierailija
62/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten se canadan kommunisti pääministeri voi olla siinä hommassa kymmeniä vuosia? Sehän on diktaattori.

On muuten Fidel Castron poika tuo Trudeau. Oikeasti. 

Isukin poika, ensin se tuhosi kolumbian nyt samalla tuholinjalla poika.

Tarkoitat varmaan Kuubaa, mutta kyllä, joo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki politiikkakin voitaisiin kieltää yhtä lailla. Tosin valta on tällä "törkyturpaporukalla"... Hmmh. Se on kieltämättä jonkin sortin ongelma...

Vierailija
64/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://opendoors.fi/vainotun-seurakunnan-aanitorvi/

Kristittyihin kohdistuvat vainot lisääntyvät ympäri maailman, juuri julkaistusta World Watch List -raportista ilmenee. Kristittyjen vainojen lisääntyminen on ollut laajalti suuntauksena jo viimeisen neljän vuoden ajan.

Mä olen kristitty eikä mua ole kukaan vainonnut, mutta kohtelen ihmisiä lähimmäisenrakkaudella enkä tuputa omia mielipiteitäni muille. Enkä varsinkaan syrji ketään tai harjoita vihapuhetta. 

Vierailija
65/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei lähdettä / linkkiä tule niin tulkittavissa Vehkala-tason valehteluksi jälleen kerran Ilmiannettu.

Painuppa V e h k a l a t r o l l i  jo v i t t u u n täältä. Sairas pipipää näkee V e h k a l o i t a  joka puolella :D

Ai siis tämä on taas jotain NWOhavainojablogi.-paskaa. Vieläkä Teemu levittelee feikkivideota Marinista? Paljonko Putkonen maksaa siitä?

Oikeasti, mene hoitoon. Nuo sun harhaluulot ei ole enää normaaleita, kun kaikkialla on mielestäsi Vehkaloita...Mahdatkohan kärsiä kenties harhaluuloisuushäiriöstä?

Vierailija
66/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko modet ryyppäämässä vai miksi sallitaan disinformaation levittäminen?

Vierailija
67/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei lähdettä / linkkiä tule niin tulkittavissa Vehkala-tason valehteluksi jälleen kerran Ilmiannettu.

Painuppa V e h k a l a t r o l l i  jo v i t t u u n täältä. Sairas pipipää näkee V e h k a l o i t a  joka puolella :D

Ai siis tämä on taas jotain NWOhavainojablogi.-paskaa. Vieläkä Teemu levittelee feikkivideota Marinista? Paljonko Putkonen maksaa siitä?

Oikeasti, mene hoitoon. Nuo sun harhaluulot ei ole enää normaaleita, kun kaikkialla on mielestäsi Vehkaloita...Mahdatkohan kärsiä kenties harhaluuloisuushäiriöstä?

Missä on Teemu Vehkala?

2011-11-13 

Miksi hän ei ole tehnyt uusia postauksia muutamaan päivään? Ovatko SUPO:n agentit kaapanneet hänet ja vieneet parantolaan? Olen kovasti huolestunut, koska häntä vainotaan niin kovasti joka puolella...

No, toivottavasti saavat nyt pojan lääkityksen kuntoon.On meinaan aika kaukana terveestä jos näkee salaliittoja ihan jokapuolella ja punaiset autot sun muut agentuurit kurkkivat joka nurkan takaa. Maailma on paha paikka, muttei ihan niin paha kuitenkaan että singolla ammuttais helikopterista suojelupoliisin ja CIA:n toimesta pientä suomalaispoikaa. Kyseisen tapa muuten lienee kohtalaisen mahdotonta toteuttaa taakse suuntautuvan "lieskan" takia.

Toki helppoahan se on kun lääkäri kysyy näkyykö enää lentäviä, haukkuvia virtahepoja ja wc-paperisalaliittoja vastata että ei, ei näy enää. Olen siis täysin terve. Ja sitten osastolta päästyä jätetään lääkkeet ottamatta.

Vakavasti puhuen, yhteiskunnan pitäisi todenteolla puuttua tähän nuorten (ja hiukan vanhempienkin) syrjäytymiseen. Ilman ihmiskontakteja syrjäytyminen aiheuttaa juuri tällaista, istutaan vaan tietokoneen ääressä lukien netistä eri profetioita salaliitoista. Lopulta niihin alkaa uskoa, samaistua. Vetoankin nyt hallitukseen, tehkää asialle jotain älkääkä vain puhuko. Hyvä neuvo syrjäytyneille; lähtekää ulos vaikka lenkille, raflaan syömään, tanssimaan whatever.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/10246773/missa-on-teemu-vehkala

Vierailija
68/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristittyihin kohdistuvat vainot lisääntyvät ympäri maailman, juuri julkaistusta World Watch List -raportista ilmenee. Kristittyjen vainojen lisääntyminen on ollut laajalti suuntauksena jo viimeisen neljän vuoden ajan.

Mä olen kristitty eikä mua ole kukaan vainonnut, mutta kohtelen ihmisiä lähimmäisenrakkaudella enkä tuputa omia mielipiteitäni muille. Enkä varsinkaan syrji ketään tai harjoita vihapuhetta. 

"Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille kansoille" sanoi Jeesus. Miksi tänä päivänä ei saisi siteerata Raamattua ja puhua esim synnistä ja asioista niin kuin ne Raamatun mukaan ovat? Joskus joku pahoittaa mielensä mutta Raamattu on muuttumaton Jumalan Sana eikä siihen saa lisätä mitään saati poistaa mitään

Voi kohdella ihmisiä lähimmäisenrakkaudella ja silti kertoa mitä Raamatussa sanotaan. Sinä sanot olevasi krsititty mutta kuitenkin loukkaannut Raamatun Sanan totuudesta?

Vierailija
69/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Teemu Vehkala?

2011-11-15 

Mania jatkuu kahta kauheampana. Tällä kertaa NELJÄN eri postauksen voimin. Kaikesta pitää kertoa erikseen: http://nwohavaintoja.blogspot.com/

Ja edelleen 2024 sama meno jatkuu.

Vierailija
70/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Teemu Vehkala?

Kuka helvetti on Teemu Vehkala, nevahööd. Nimi on tuttu ainoastaan koska tämä Vehkalat r o l l i  spämmii tuota palstalla joka paikkaan

Vierailija
71/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko modet ryyppäämässä vai miksi sallitaan disinformaation levittäminen?

Onko disinformaatiota kertoa asiat niinkuin ne on? Kristittyjen vainot on tosiasia ja pian ne alkavat täällä länsimaissakin. Kielletään Raamatun siteeraaminen ym ja lopulta myös hallussapito. Meininki alkaa mennä ateistisen ja kommunistisen Kiinan/Pohjois-Korean malliin

Vierailija
72/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Raamatun mukaan laki vie kadotukseen. Ei kai millään lailla ihmisten tyhmyyttä saada kitkettyä. Jos ei ymmärrä Raamattua, niin ei ymmärrä.

Vierailija
73/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vehkalan jutut on ihan kuin MVlehteä lukisi?

Olemme saaneet uuden palstahullun, nimitettäköön häntä tästä lähtien Vehkalahulluksi :D

Vierailija
74/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille kansoille" sanoi Jeesus. Miksi tänä päivänä ei saisi siteerata Raamattua ja puhua esim synnistä ja asioista niin kuin ne Raamatun mukaan ovat? Joskus joku pahoittaa mielensä mutta Raamattu on muuttumaton Jumalan Sana eikä siihen saa lisätä mitään saati po

Ihan jokainen ihminen Suomessa tietää evankeliumista ja Jeesuksesta. Kaikki kristityt eivät myöskään ole fundamentalistikristittyjä vaan on muitakin suuntauksia. Jos Raamatun sanaa joku käyttää vihapuheena toisia ihmisiä vastaan, on menty aika kauas siitä mikä on Jeesuksen opetuksen ydin.  

Vierailija
75/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun Sanassa ei ole kyse omista mielipiteistä. Jos sinua ei ole syrjitty niin se ei muuta sitä tosiasiaa että maailmalla kristittyjä syrjitään erittäin pahasti!

Vierailija
76/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa vihapuhetta on se, mikä on muutenkin laissa jo määritelty vihapuheeksi. Nyt uskonnolliset yhteisöt ovat voineet harjoittaa kyseistä vihapuhetta ns. poikkeussäännön avulla, vetoamalla uskontoonsa. Lakialoitteen ajatus on kitkeä pois tämä mahdollisuus. .

Uskon, että moni tässäkin ketjussa olisi mielissään, jos ap olisi aloittanut raamatun sijasta ketjun siten, että lakialoite estää koraanin lukemisen ja siteeraamisen propagandan välineenä mielipiteen vapauden nimissä. Siihen kun vielä lisäisi jonkin raflaavan esimerkin, niin ketjuun kirjoittavat taputtaisivat käsiään.

Sinänsä ihan sama, koska aloite tuskin menestyy.

Vierailija
77/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille kansoille" sanoi Jeesus. Miksi tänä päivänä ei saisi siteerata Raamattua ja puhua esim synnistä ja asioista niin kuin ne Raamatun mukaan ovat? Joskus joku pahoittaa mielensä mutta Raamattu on muuttumaton Juma

Jeesus ei ollut/ole  mikään kaikkea sallivaa hippi!

Vierailija
78/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vihapuhetta jos sanoo, että Raamatun mukaan homous on syntiä? Minä en näe siinä mitään vihapuhetta. Jumalan Sana on niinkuin se on, ei sitä saa lähteä vääntelemään ja muuntelemaan oman mielensä mukaan.

Kuka puhuu eniten kadotuksesta/helvetistä Raamatussa? Jeesus. Hän myös varoitti synnin seurauksista. Nykyään saarnataan vain armoa ja ollaan unohdettu, että kristityn on myös tehtävä parannusta ja kuoltava omille himoilleen sekä tälle maailmalle. Ei voi rakastaa maailmaa ja Jumalaa samaan aikaan.

No niin, olen puhunut. Kivittäkää, olkaa hyvät.

Vierailija
79/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa on liberaalit vallassa. En olisi yhtään yllättynyt jos siellä säädettäisiin jotain tommosta.

Vierailija
80/487 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun Sanassa ei ole kyse omista mielipiteistä. Jos sinua ei ole syrjitty niin se ei muuta sitä tosiasiaa että maailmalla kristittyjä syrjitään erittäin pahasti!

Ja sekö oikeuttaa sitten seksuaalivähemmistöjen syrjimisen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan