Miksi haluatte että miehet tyytyvät kaikista huonompiin naisiin mutta itse teille kelpaa vaan laadukas mies koska muuten ei ole kemiaa?
Kommentit (37)
Panoksi kelpaa ruppasempikin ulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuta ulkomaille tai hakeudu johonkin pervoyhteisöön niin saat sinäkin seksiä?
Ja sitten olet heti ilmiantamassa kun täällä luet että olen napannut jonkun nuoren ja kauniin vosun.
Hmm, mitäs se vosu taas tarkoittikaan? Eli jos sinä harrastat seksiä nuoren ja kauniin naisen kanssa, hänestä tulee sinun silmissäsi vosu?
Miehiä on mahdotonta ymmärtää.
Siis teidän silmissähän kaikki ne nuoret ja kauniit ulkomaalaiset naiset joilla on vanhempi suomalainen herrasmies ovat h u o r i a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on laadukas mies, koska olen itsekin laadukas. Ilmeisestikin edelleen olen, koska sinkkumiehet pyrkivät suhteeseen kanssani.
Yhden tällaisen suhteen jouduin katkaisemaan, koska se meni vähän liian diipiksi ja intiimiksi ja vaaransi näin parisuhteeni.
Miehet nyt panee ketä vaan.
Takuulla sinulla on laadukas mies ainoastaan sen takia että naisten taso suomessa on niin surkea.
Olemme molemmat akateemisia, normaalipainoisia ja hyvännäköisiä omistusasujia.On siinä ihmisellä määritelmät itselleen ja kumppanilleen. Näinkö määritellään ns. laadukas yksilö? Jos lisäisi itsessään ja kumppanissaan arvostamiinsa asioihin sellaisiakin määreitä kuin uskollisuus, rehellisyys, huolehtivaisuus ja toisen kunn
Nekin kuuluvat pakettiin.
Minä en ole todellakaan mikään "laadukas" ihminen, jotenkin itseriittoinen ja kylmä ilmaisu. Mitä se edes tarkoittaa. Olen silti seurustellut.
Minulle on ihan sama kehen tyydyt tai et. Miksi luulet, että muita kiinnostaisi?
"Nekin kuuluvat pakettiin."
Eivätpä ne jutut näytä olevan tärkeitä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuta ulkomaille tai hakeudu johonkin pervoyhteisöön niin saat sinäkin seksiä?
Ja sitten olet heti ilmiantamassa kun täällä luet että olen napannut jonkun nuoren ja kauniin vosun.
Incelit ei nappaa ketään eikä varsinkaan vosuttelijat.
Ei ole laadukkaita miehiä näkynyt, ihan tavallisia tai tosi hirveitä.
En ole noin väittänytkään. Kannattaa vaan muistaa realiteetit varsinkin silloin jos meinaa lapsia hankkia. Tarkoitan, että jos henkilöllä on vauvakuume ja ikääkin alkaa jo olla, niin silloin ei ehkä voi enää olla nirso ja vaatia sitä kaikista tasokkainta kumppania.
Vierailija kirjoitti:
"Paskat luuserit joutuvat tyytymään siihen mitä saavat. Muut saavat valita kumppaninsa aivan vapaasti." -N40 sinkku
Christiiina kirjoitti:
En ole noin väittänytkään. Kannattaa vaan muistaa realiteetit varsinkin silloin jos meinaa lapsia hankkia. Tarkoitan, että jos henkilöllä on vauvakuume ja ikääkin alkaa jo olla, niin silloin ei ehkä voi enää olla nirso ja vaatia sitä kaikista tasokkainta kumppania.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on laadukas mies, koska olen itsekin laadukas. Ilmeisestikin edelleen olen, koska sinkkumiehet pyrkivät suhteeseen kanssani.
Yhden tällaisen suhteen jouduin katkaisemaan, koska se meni vähän liian diipiksi ja intiimiksi ja vaaransi näin parisuhteeni.
Miehet nyt panee ketä vaan.
Takuulla sinulla on laadukas mies ainoastaan sen takia että naisten taso suomessa on niin surkea.
Olemme molemmat akateemisia, normaalipainoisia ja hyvännäköisiä omistusasujia.
Minäkin olen näitä kaikkia neljää tosin hyvännäköinen ehkä vain omasta mielestäni, kroppa on kunnossa mutta kasvon luuston geeniarvonnassa tuli ehkä vain keskinkertainen osuma joskaan ei sen alle. Silti en väitä kyllä itseäni tasokkaaksi eräistä muista syistä ;) Näinköhän itsekään lienet ihan niin tasokas kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mitäs se vosu taas tarkoittikaan? Eli jos sinä harrastat seksiä nuoren ja kauniin naisen kanssa, hänestä tulee sinun silmissäsi vosu?
Miehiä on mahdotonta ymmärtää.
Siis teidän silmissähän kaikki ne nuoret ja kauniit ulkomaalaiset naiset joilla on vanhempi suomalainen herrasmies ovat h u o r i a.
Täytyy tosin ottaa huomioon että suomalaisen voi olla vaikea arvioida joidenkin ulkomaalaisten ikää. Henkilö saattaa olla vanhempi kuin miltä näyttää ja pariskunnan ikäero siten paljon pienempi kuin satunnainen vastaantulija olettaa. Näin on usein jos nainen on pienikokoinen ja pitänyt itsestään huolta. Siten syntyy mielikuva että kaikilla olisi suuri ikäero.
Jos kemiaa ei ole, sitä ei ole. Ei se asia siitä muuksi muutu. Jokainen voi tietysti yrittää lisätä omaa viehätysvoimaansa, jos kiinnostaa.
Aika monen naisen nurkissa pyörii juoppo, työtön, sohvalla makaava vätys tai muuten vaan kuin yksi passattava lapsi lisää. Että kyllä monet naisetkin ottavat melkein kenet tahansa, vaikka siitä olisi vaan vaivaa.
On siinä ihmisellä määritelmät itselleen ja kumppanilleen. Näinkö määritellään ns. laadukas yksilö? Jos lisäisi itsessään ja kumppanissaan arvostamiinsa asioihin sellaisiakin määreitä kuin uskollisuus, rehellisyys, huolehtivaisuus ja toisen kunnioittaminen, kuulostaisi laadukkaammalta, eikä ihan niin pinnalliselta.