Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkö- vai tavallinen pyörä?

Vierailija
24.02.2024 |

Haluaisin alkaa pyöräilemään töihin, kun kevät kohta alkaa.

Ongelmana vaan on ,että:

1.Ylä- ja alamäkiä ihan liikaa, ja ne on isoja. Menee motivaatio, kun ylämäkeä on puoli kilsaa.

2. Töissä pitää olla jo klo 6 aamulla. Pitää lähteä niin aikaisin, että ehtii vaihtaa myös vaatteet ennen töiden alkamista. Herätys ois varmaan jo klo 4.30... Enkä ole aamuvirkku. Myös iltavuoroja on, eli ei säännöllistä herätystä edes.

3. Sähköpyörä maksaa ihan hirveästi!

4. Hajotanko sähköpyörän huolettomanpuoleisen elämäntapani vuoksi..eli vienkö sen tarpeeksi usein huoltoon...ehkä en.

5. Haluan myös laihtua 10 kg. Tavallinen fillari varmaan vie kaloreita enemmän, JOS sillä ajaa. Sähköpyörällä taas ajaisin aivan varmasti enemmän.

Mikä pyörä mulle oikein sopii??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin sähköpyörän noilla spekseillä mitä tuossa luettelit.

Vierailija
2/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sähköpyörä! 

Vierailija
4/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä tietenkin.

Vierailija
5/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki haluavat sähköpyörän? Itse ostin viime kesänä tavallisen vaihdepyörän.

Vierailija
6/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköavusteisuuden voi tietenkin myös laittaa pois päältä ja sitä voi porrastaa jos haluat kuntoa lisätä. Jos joskus oot täysin puhki niin täydet avut päälle vaan.

Vierailija
7/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menoa varten ostaisin ehdottomasti sähköpyörän. Et varmaan halua hiki hatussa huhkia työpaikalle aamuisin? Ja pitää sähköpyörälläkin polkea, ei se itsestään kulje.

Vierailija
8/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörää ei ylämäet tai vastatuulet haittaa.

Bilteman edulliset yosemitet on ihan ok.

Vierailija
9/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörällä sovit joukkoon. Sähköpyörillä ne muutkin polkevat, ja kovaa vauhtia polkevatkin.

Minä en enää lähde pyörällä ajamaan minnekään, sillä nää vauhtihirmut ovat aivan järkyttäviä.

Ja sekin minua ottaa päähän, kun niissä sähköpyörissä on aivan TOLKUTTOMAN TEHOKKAAT VALOT! 

Pimeän aikaan käyvät vastaantulevan silmiin, ja jos jollakin polulla tulevat takaa, niin ne valot valaisevat koko tienoon jo matkoja ennen kuin se pyöräilijä on tulossa ohitukseen.

Eikö pienempi luksimäärä riittäisi!

Vaikka toisaalta niitä tehovaloja on kyllä jalankulkijoillakin, otsalamppuina ja taskulamppuina. Koiranulkoiluttaja heiluttelee sitä lamppua suuntaan jos toiseen... 

Vierailija
10/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla vaan alle.

Vierailija
11/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylämäissä on sähköpyörä kätevä. Muutoin jos ajelee paljon tasaisella niin sähköpyörä aika turha, paitsi ehkä vastatuulen kanssa avustus on myös ihan kiva.

Vierailija
12/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyörä lainkaan? Onhan sitä muitakin mukavia liikkumisvälineitä, kuten esimerkiksi ne tasapainoskootterit!

Vierailija
13/13 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kiitos kaikista kommenteista! Lisääkin saa laittaa jos vielä jollekin mieleen tulee, mutta kyllähän tuo sähköpyörä paljon sai "ääniä". Itsekin oikeasti olen enemmän ollut sen kannalla, paitsi että se on niin paljon kalliimpi peli kuin tavallinen fillari...Mutta eipä siitä tavallisestakaan paljolti iloa ole tuossa pihaparkissakaan :)

Ap