Ostin Iivo Niskasen suosituksesta RedBullia ja nyt on ihan kauhea olo
En ymmärrä miten se voi juoda sitä jatkuvasti. Luulen, että alan paiskomaan tavaroita samalla tapaa, jos juon tuon tölkin loppuun.
Kommentit (19)
Iivo Niskanen on asiaäijä, äänesti Halla-ahoa pressaksi!
En itse koskisi siihen litkuun, vaikka Niskanen on kova äijä.
Mennyt vähän maku mulla Niskaseen, kun se käyttäytyy niin lapsellisesti
Minä taas ostin Kerttu Niskasen suosituksesta Porchen ja nyt harmittaa kun naapuri nauroi että ostit sitten ylihintaisen Volkkarin.
Mistä näitä Iivon mollausketjuja oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ostin Kerttu Niskasen suosituksesta Porchen ja nyt harmittaa kun naapuri nauroi että ostit sitten ylihintaisen Volkkarin.
Varmaan nauroi kun et osaa autosi merkkiä kirjoittaa oikein. 🙊
Minä ostin Remi Lindholmin inspiroimana penislämmittimen.
Näin naisena en oikein tiedä, mitä sillä teen, mutta tuossa se nyt on tuskin siitä mitään haittaakaan voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nauroi kun et osaa autosi merkkiä kirjoittaa oikein. 🙊
Aivan. Porse se on.
Kiva kuulla, hei!
t. parhaillaan Red Bullia juova
Minäkin join RedBullia, ja nyt tekee mieli aasin kullia...
t Pirita 14vee
Battery on parempaa kuin Redbull. En tajua miksi kukaan ostaisi nimenomaan redbullia.
Vierailija kirjoitti:
Battery on parempaa kuin Redbull. En tajua miksi kukaan ostaisi nimenomaan redbullia.
Ostan oikeestaan vaan Niskasen vuoksi
Iivo on lapsellinen kuumakalle. Ei minkäänlaisia käytöstapoja.
Jos ei enää pärjää, niin aina on jonkun muun syy kuin itsensä.
Myötähäpeää....
Sinänsä surullista miten huippu-urheilijat alentuu niin alhaselle tasolle että mainostaa myrkkyjä toisille ihmisille "terveellisinä" valintoina.
Samaa näkee aika paljon rallissa yms moottoriurheilussa missä mainostetaan energiajuomia mitkä on ihan 100% myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Latua! Iivo on paras!
Ikävä kyllä "mennytmies"
Vitu tyhymä! Ei se sitä oikeasti juo, vaan mainostaa!