Onko toi tän illan Marple hyvä?
Kommentit (9)
Internet Movie Databasen käyttäjät antanu arvosanaksi 7,5/10 mikä on hyvä arvosana tolla sivustolla eli uskoisin että on hyvä.
No minusta nämä Julia McKenzien tähdittämät Marplet ovat lähtökohtaisesti paljon sekavammin kirjoitettuja ja ohjattuja kuin Geraldine McEwanin tähdittämät. En oikein edes tiedä mikä niissä tökkii, ovat vain jotenkin kummallisia käänteineen ja dialogeineen. Vaikeasti seurattavia. Eikö joissain näissä ole vaihdettu juonta ja murhaajaa vähän niin ja näin verrattuna kirjoihin? Mielestäni McEwanin Marple on realistisempi ja vakavammin otettava myöskin. Juuri tämä kyseinen illan Marple on ihan ok, mutta jokseenkin ennalta-arvattava mielestäni.
En tiedä mikä Marple tänään tulee, mutta kaikki Marplet ovat hyviä. Erityisesti The Murder at the Vicarage, The Moving Finger ja 4.50 from Paddington.
Itse taas tykkään enemmän McKenzien Marplesta kuin McEwanin, on symppiksempi ja vakavammin otettava.
Mää olen katsonut Neiti Marplet varmaan 15 kertaa jokaisen. Nyt ei enää jaksa, kun ne on aina nämä samat, mitkä pyörii.... Laittaisivat vaihteeksi vaikka niitä tosi vanhoja (tosin siis samoja elokuvia, mutta näyttelijät erit).
Poirot ei pyöri niin usein, joten niitä voisi tulla enemmän. Olen tietenkin nekin kaikki katsonut moneen kertaan, mutta vähemmän.
Uusiakin saisi tehdä....
Tämän illan Marple elokuvassa on hienosti kuvattu salassa pidetty lesbiaaninen suhde.
Kaikki ne on hyviä