Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äitisi tai isäsi sanoisi sinua suosikkilapsekseen, kertoisitko sisaruksillesi?

Vierailija
24.02.2024 |

Jos äitisi tai isäsi sanoisi sinulle kahdenkeskisesti, että olet hänen suosikkilapsensa, niin kertoisitko asiasta sisaruksillesi vai pitäisitkö tiedon salaisuutena?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan vanhempi tuollaista sanoisi? Paitsi narsisti kultalapselleen manipuloidakseen häntä. 

Vierailija
2/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ne sanoo samaa kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta on vakava moka sanoa sellaista.

Vierailija
4/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Sanottiin ja kerroin kaikille sisaruksilleni

Vierailija
5/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sairasta.

Vierailija
6/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mitä hyötyä siitä olisi? Ei tuu mieleen muut kuin haittaa.

Vierailija
7/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi voinut kuvitellakaan vanhempieni sanovan tai edes ajattelevan mitään tuollaista. Olivat hyvin tasapuolisia ja heidän esimerkkiään olen pyrkinyt noudattamaan. Lapsemme ovat yhtä rakkaita kaikki, en ymmärrä, kuinka kukaan voi asettaa lapsiaan paremmuusjärjestykseen.

Vierailija
8/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sanoi mulle niin, vaikka olin hänelle perheen mustalammas. Ei ne sanat vaan teot.

Vierailija
9/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla joku sanoi, että vanhempien kuoleman jälkeen paljastui, että kaikille oli sanottu noin. 

Tavallaan suloista. 

Vierailija
10/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kuuli, kun isänsä sanoi kuoleman ollessa lähellä kaverin veljelle, että kai hän muistaa, että on aina ollut isänsä suosikkilapsi. 

Isä oli niin jo huonossa kunnossa, ettei tajunnut tyttärensä kuulevan. 

Vierailija
11/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse erikseen sanoa, suosikit huomaa muutenkin.

Vierailija
12/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nehän sanoo sitä jokaiselle lapselleen. Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Vierailija
13/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitellakaan, että voisivat sanoa jotain noin pahaa.

Itse olen pyrkinyt täydellisen tasapuoliseen kohteluun kaikessa lastemme osalta.

Vierailija
14/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi niin mulle. En tietenkään mainosta sitä sisaruksille. Miksi ihmeessä haluaisin heille pahaa mieltä, huonompia välejä äitiin ja oman kruununi kiillotusta? Täytyy olla todella tunneälyssä vikaa, jos menee tuolla kehuskelemaan sisaruksilleen.

Vierailija
15/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin nii... Jos sun sisarukselle olisi sanottu noin, niin toivoisitko hänen kertovan sen sinulle? Olisitko iloinen hänen puolestaan? Vihaisitko vanhempiasi? Muuttuisivatko suhteenne? Haluaisitko kokea olevasi huonompi?

Vierailija
16/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nehän sanoo sitä jokaiselle lapselleen. Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Ei näistä tiedä. Ehkä ap. suunnitteli kertovansa omalle lapselleen.

Vierailija
17/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska ne sanoo samaa kaikille.

Aika monella on suosikkilapsi. Harva sitä uskaltaa edes itselleen tunnustaa. Ja paras onkin, ettei siitä lapsille sano mitään.

Vierailija
18/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi voinut kuvitellakaan vanhempieni sanovan tai edes ajattelevan mitään tuollaista. Olivat hyvin tasapuolisia ja heidän esimerkkiään olen pyrkinyt noudattamaan. Lapsemme ovat yhtä rakkaita kaikki, en ymmärrä, kuinka kukaan voi asettaa lapsiaan paremmuusjärjestykseen.

Mulla on yksi, joka on aivan järjettömän ihana ihminen. Suorastaan kuin enkeli. Ja on jo iso siis, kuten kaikki lapseni. Oli vauvasta saakka aivan äärettömän helppo ja ihana. En näytä enkä kerro sitä, mutta kyllä hänellä on tärkein paikka sydämessäni.

Vierailija
19/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pojistani sanoo aina, että muistahan, että minä olen lempilapsesi ja toisen pojan poika sanoo samaa. Ajatteleekohan ne tosissaan niin :)?  Lausetta käytetään, vaikka silloin kun haluavat viimeisen palan leipää. Vitsiltä se minun korvissani kalskahtaa. 

Vierailija
20/23 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä uskoisi, Äitini muistisairas......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi