Miksi kaikki haluaa lapsensa Sykkiin?
Kun ei sinne kerran mahkuja ole kuin tosi harvoilla. Tätä en ymmärrä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sykkiin eivät mutta kuonot ja muut osaamiseltaan heikonlaiset pääse. Siellä saa laadukasta opetusta ja muut oppilaat ovat kiinnostuneita koulunkäynnistä. Viime kädessä aika moni sykkiläisestä kamppailee keskenään kirjoitusten jälkeen samoista jatkokoulutuspaikoista.
Siellä kasvaa tulevia mt-potilaita, kun kaikesta pitää kilpailla ja 10- romahduttaa maailman.
Hölkön kölkön. Lapsellista yleistämistä. Kuten niin moni kommentti tällä palstalla.
Ihan kokemukseen perustuu tuo kommentti. Eikä siinä yleistetty. Kerrottiin vain tosiasia. Missään ei sanottu, että KAIKISTA tulee mt-potilaita. Se olisi ollut yleistämistä.
En minä ainakaan ole halunnut. Lapsi itse halusi tsykkiin ja on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan vanhempienkin pohjattomasta kunnianhimosta, kun jälkeläisestä pitäisi tulla jokin huippu. Yhä ylemmäs pitäisi päästä. Se on edellytys ja vaatimus. Taivaskaan ei taida olla näille rajana. Sitten saavat kerskailla menestyksestä tavallisille tallaajille.
Osalla vanhemmista menee varmastikin noin, valitettavasti. Siinä ei lapsi saa elää omaa elämäänsä, vaan joutuu toimimaan vanhempansa jatkeena - kunnes joko mielenterveys pettää tai riuhtaisee itsensä irti vanhemmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on sykki?
Rikkaiden kaupunkilaisten kepulaisten koulutuskeskus.
Vierailija kirjoitti:
Taas meni väärin. Serkkunsakin on käynyt RUKin.
Mitä siitä?
No ei mennyt mikään väärin. Sori siitä, pikkuinen. Rukissa on hieman enemmän kuin 2 ihmistä, jos et vielä tiennyt.
Serkuistaan käynyt RUKin 20 prosenttia. Yhden kanssa en ole ollenkaan väleissä, mutta on
voinut hyvinkin käydä RUKin koska on harvinaisen v----nen persoona.
Se olisi jo 40 prosenttia serkuista. Mitä hienoa siinä on?
RUK ei ole mikään eliittikoulu. Eikä suolessa ole eliitti-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Taas meni väärin. Serkkunsakin on käynyt RUKin.
Mitä siitä?
No ei mennyt mikään väärin. Sori siitä, pikkuinen. Rukissa on hieman enemmän kuin 2 ihmistä, jos et vielä tiennyt.
Tunnenhan minä niitä enemmänkin jo suvustani. Minulla
ei ole heistä juuri mitään hyvää sanottavaa.
Jokin Rukki tai Sykki ei ainakaan jalosta ihmisen luonnetta.
Jos pääsee hyvään kouluun, opetukseen pitäisi sisällyttää myös luonteen
jalostaminen sekä hyvät käytöstavat. Suomessa ei piitata niistä.
En arvosta niin sanottuja eliittikoulun käyneitä, jos heille jää siitä perinnöksi kelvoton luonne.
Onko susta siis huvittavaa, että koulusta kiinnostunut oppilas pahoinpidellään?