Onko vuokranantajani käytös ok?
Tulee ilmoittamatta ja ei-sovitusti oven taakse koputtelemaan.
Asentanut valvontakamerajärjestelmän asuntoon.
Heittää härskejä vitsejä.
Jättää hoitamatta asioita.
Valehtelee.
Juoruaa.
Esittää uhria.
Kun tilasin terveystarkastajan ja ajankohta oli sovittu, tuli vuokranantaja oven taakse valehtelemaan että hän ei "muistanut" koska terveystarkastus on, ja vaati ajankohtaa.
Terveystarkastaja ilmoitti että paikalla on vain terveystarkastaja ja isännöitsijä, minun lisäkseni.
Vuokranantaja vaati hetuni sopparin allekirjoittamisen jälkeen "verotustietoja varten".
No viisaat. Kertokaa hyväksyisittekö tällaisen käytöksen.
Kommentit (8)
Valvontakamerajärjestelmän.
Poliisin neuvo oli että kantsii pitää ne vaatteet päällä.
Ei ohjeistettu rikosilmoituksen tekemiseen.
Taistelin vähän aikaa, ja kyllä ne sitten lähti.
Jotain ihme selityksiä ettei olisi olleet toiminnassa. Palohälytys toimi oikein hyvin. Hiukan kun kokkaili niin alkoi huutaa olkkarin ja makkaran varoittimet.
Kuulemma "jääneet" edelliseltä asukkaalta.
Yleensä kyllä laitteet haetaan takaisin jos ei lähde mukaan uuteen paikkaan.
Edellinen asukas oli kuulemma "mielenterveysongelmainen".
Kaikki asunnot joissa olen asunut, on olleet samaa sarjaa. Mitä se muutto auttaa kun ilmeisesti Karma heittelee samanlaisia kultakimpaleita...
Raskasta on.
Kaipa minäkin jo olen "ilkeä ja mielisairas", kun pikku kylä kyseessä, ja ettäs kehtaankin valittaa.
No, en viitsi enää välittää.
Hyvä puoli kuitenkin että eka oikeesti hiljainen asunto, kaikkien meluisien jälkeen. Eikä haise kannabis. Ja pohjaratkaisu on jeespoks.
Katselen kyllä asuntoja. Teen ratkaisuja sitten kun olen viisaampi.
Jos täällä on yleinen mielipide, että se on ihan ok, niin onko homma sillä selvä?
Minun vuokranantaja oli paskapää. Olin armeijassa niin se meni tyhjentämään asuntoni ja vei tavarani kaatopaikalle. Vuokrat olin maksanut ajallaan todellakin. Häätöilmoitusta en ollut saanut eikä siihen ollut syytäkään oikeuden mukaan. Se joutu korvaamaan minulle 21000 euroa + oikeuskulut 8000 euroa.
kuulostaa ok:lta