Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostutteko yhden illan seksiin ilman kortsua?

Vierailija
24.02.2024 |

Olen viime aikoina harrastanut joitakin yhden illan juttuja ja kummastuksekseni olen huomannut, että miehet eivät *millään* haluaisi niissä kondomia käyttää. Tuntuu heistä jopa ajatuksena kummalliselta, vaikka siihen asti ovat varsin fiksuilta ja mukiinmeneviltä tyypeiltä vaikuttaneet. Mietinkin, antavatko naiset nykyään liian helposti ilman kortsua yhden illan jutuissa ja siksikö kondomin vaatiminen miesten mielestä niin vastenmieliseltä ja jopa omituiselta heistä tuntuu? Kokemuksia? Mun mielestä olisi lähinnä omituista olla ilman, mutta miehet taitavat helpommin tyytyä naisiin, jotka eivät kortsusta niin piittaa.

Ilmoita asiattomaksi

- Valitse -KannataVastusta

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuntuu paremmalta ilman kumia, mutta vielä paremmalta tuntuu tieto siitä, että tautiriski on minimoitu. En siis anna yhden illan jutuissa ilman kumia.

Vierailija
42/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän yhteen kertaan tai vain joihinkin kertoihin rajoittuvan tuttavuuden olevan parisuhteessa, silloin annan paljaallakin. Muussa tapauksessa sitä kumia on käytettävä oli selitykset mitä tahansa. N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoin tarkoin seurani, hän, jonka olen päästänyt lähelleni, saa nauttia paljaalla loppuun asti ;-)

N32

Vierailija
44/45 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttujen kanssa en ikinä ollut ilman kortsua. Itselle siitä ei ollut haittaa, paremminkin päin vastoin.

- Entinen jo edesmennyt hyväpalkkainen työkaveri hiljaiselta pikkupaikkakunnalta kertoi tulleensa narratuksi ao. leikissä. Elareilla siitä selvisi.

Hypoteettisesti:  18 vuotta a' 12kk/ vuosi a' 200€/kk = 43.000€ riihikuivaa

Vierailija
45/45 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu. Jos ei halua käyttää kumia niin saa jäädä oman kätensä varaan. 

N. 52.