Suostutteko yhden illan seksiin ilman kortsua?
Olen viime aikoina harrastanut joitakin yhden illan juttuja ja kummastuksekseni olen huomannut, että miehet eivät *millään* haluaisi niissä kondomia käyttää. Tuntuu heistä jopa ajatuksena kummalliselta, vaikka siihen asti ovat varsin fiksuilta ja mukiinmeneviltä tyypeiltä vaikuttaneet. Mietinkin, antavatko naiset nykyään liian helposti ilman kortsua yhden illan jutuissa ja siksikö kondomin vaatiminen miesten mielestä niin vastenmieliseltä ja jopa omituiselta heistä tuntuu? Kokemuksia? Mun mielestä olisi lähinnä omituista olla ilman, mutta miehet taitavat helpommin tyytyä naisiin, jotka eivät kortsusta niin piittaa.
- Valitse -KannataVastusta
Kommentit (56)
Jos tiedän yhteen kertaan tai vain joihinkin kertoihin rajoittuvan tuttavuuden olevan parisuhteessa, silloin annan paljaallakin. Muussa tapauksessa sitä kumia on käytettävä oli selitykset mitä tahansa. N37
Valikoin tarkoin seurani, hän, jonka olen päästänyt lähelleni, saa nauttia paljaalla loppuun asti ;-)
N32
Yhden illan juttujen kanssa en ikinä ollut ilman kortsua. Itselle siitä ei ollut haittaa, paremminkin päin vastoin.
- Entinen jo edesmennyt hyväpalkkainen työkaveri hiljaiselta pikkupaikkakunnalta kertoi tulleensa narratuksi ao. leikissä. Elareilla siitä selvisi.
Hypoteettisesti: 18 vuotta a' 12kk/ vuosi a' 200€/kk = 43.000€ riihikuivaa
En suostu. Jos ei halua käyttää kumia niin saa jäädä oman kätensä varaan.
N. 52.
Sama. Useimmiten paljaalla vain anaalia. Useimmiten jatkuu kyllä normiseksillä ilman kumia. Kuinka moni haluaa ensin vain peppuseksiä tautien varalta?
Yleensä vain kumin kanssa. Työmatkoilla jossakin kongressihotellissa on tullut muutaman varatun rouvan kanssa paljaalla loppuun asti touhuttua. Heille olen sanonut, että minulle on tehty vasektomia. On kyllä upeaa laskea syvälle sisään. Ei ole tauteja tullut.
Nuorena en käyttänyt koskaan. Ehkä olisin alkanut käyttämään jos olisi joku tauti tullut.
Jos nyt jäisin sinkuksi, niin käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vain anaalia ilman kortsua.
n33
Tule illallistreffeille. Tarjoan.
Poikamieselämää viettävänä on yleensä tyydyttävä tylsiin kondomipanoihin tautivaaran takia. Vain luotettavia varattuja rouvia uskaltaa nussia luomusti paljaalla ja laskea sisään. Silloin on stondiskin kovempi ja molemminpuolinen nautinto huipussaan.
Yhden illan jutuissa pannaan aina kondomin kanssa, ja harvemmin harrastetaan suuseksiä. Mutta pari kertaa on kalu sujahtanut suuhun ilman kumia, ja silloin kun aikaisemmin tuntematon nainen on ottanut suihin intohimoisesti ja loppuun asti, niin juuri mikään ei olisi voinut tuntunut paremmalta. En tiedä miksi, mutta tuolloin on tuntunut, kuin orgasmini olisi lähtenyt syvältä sielusta asti.
Taudit on oikeasti tosi harvinaisia ja helppohoitoisia. Raskauden osaan estää pillerillä.
Vaikka sitä mahdollista tautia ei päälle päin näekään, voi ulkoisesta habituksesta jotain silti päätellä.
Olen harrastanut seksiä yli 100 miehen kanssa, ei vielä yhtään tautia.
Testaan tietenkin itseni säännöllisesti, kuten muidenkin kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Taudit on oikeasti tosi harvinaisia ja helppohoitoisia. Raskauden osaan estää pillerillä.
Vaikka sitä mahdollista tautia ei päälle päin näekään, voi ulkoisesta habituksesta jotain silti päätellä.
Mitäs sinä päättelet ulkoisesta habituksesta?
Valitset mahdollisimman epäsiistin resupekan, niin voit olla varma, että hän ei ole juurikaan seksiä harrastanut eli tautiriski on lähellä nollaa?
Ihan höpö höpö juttuja.
Usein se siistein ja sliipatuin on päässyt eniten pesälle. Ja silloin kasvaa tietysti riskikin. Joten kannattaa tehdä päätelmät pikemminkin ihmisen moraalisesta habituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinä päättelet ulkoisesta habituksesta?
Valitset mahdollisimman epäsiistin resupekan, niin voit olla varma, että hän ei ole juurikaan seksiä harrastanut eli tautiriski on lähellä nollaa?
Ihan höpö höpö juttuja.
Usein se siistein ja sliipatuin on päässyt eniten pesälle. Ja silloin kasvaa tietysti riskikin. Joten kannattaa tehdä päätelmät pikemminkin ihmisen moraalisesta habituksesta.
Jos sinusta valintatapani ei toimi, luulisi että niitä tauteja sitten olisi matkan varrelle osunut? Tai sitten olet vain väärässä.
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa lukea näitä viestejä. Todennäköisesti jeesustelua en tietenkään suostu. Olen vastuullinen aikuinen yhyy..
Realismia. Olin 10v sinkkuna. En edes tiedä tarkkaa lukemaa mutta Tinder ja muut seuranhaku sivut oli aktiivisessa käytössä. Olen/ olin suhteellisen komea aktiivisesti treenaava mies. Joka myös viihtyi baareissa.
10v. 520 viikkoa. Ei yhtään viikkoa ilman seksiä. Usein 1-4 eri partneria viikossa. Ihan hatusta revitty arvaus 300-500 eri kumppania. Perustuen mm siihen että mun puhelimessa oli 38 A alkavaa naista joiden kanssa olin harrastanut seksiä.
Vihaan kondomia. En tule sen kanssa ja en saa edes seisomaan kunnolla sen kanssa joten jos nainen ehdotti sitä. Kieltäydyin seksistä.. aika usein ehdotettiin ja lähes yhtä usein sillä ei sitten ollut väliä. 2 x jäi totaalisesti saamatta. Muutaman kerran ei saanut p....a vaan hommat hoidettiin suojaamattomassa suuseksissä tai käsin. Arviolta 10-15 kertaa.
Eli väitän hyvin harvan ihmisen sitä enää siinä vaiheessa vaativan kun ollaan kiihotuttu.
Taudeista. 2 x Klamydia.
2xklamydia?
Miten ihmeessä olet noilla lukemilla voinut välttyä herpekseltä ja kondyloomalta?
Vai eikö niitä lasketa?
Vai puhutko vaan paskaa?
Seksi tuntuu paremmalta ilman kumia, mutta vielä paremmalta tuntuu tieto siitä, että tautiriski on minimoitu. En siis anna yhden illan jutuissa ilman kumia.