Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostutteko yhden illan seksiin ilman kortsua?

Vierailija
24.02.2024 |

Olen viime aikoina harrastanut joitakin yhden illan juttuja ja kummastuksekseni olen huomannut, että miehet eivät *millään* haluaisi niissä kondomia käyttää. Tuntuu heistä jopa ajatuksena kummalliselta, vaikka siihen asti ovat varsin fiksuilta ja mukiinmeneviltä tyypeiltä vaikuttaneet. Mietinkin, antavatko naiset nykyään liian helposti ilman kortsua yhden illan jutuissa ja siksikö kondomin vaatiminen miesten mielestä niin vastenmieliseltä ja jopa omituiselta heistä tuntuu? Kokemuksia? Mun mielestä olisi lähinnä omituista olla ilman, mutta miehet taitavat helpommin tyytyä naisiin, jotka eivät kortsusta niin piittaa.

Ilmoita asiattomaksi

- Valitse -KannataVastusta

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän aina paljaalla, muodikkaasti. Ihan sama onko kyseesssä vaimo, anoppi, prostu, yhden tai kahden illan pano, rakastaja. Olen tasa-arvoinen, kaikki saa siemenet sisään. Silloin tällöin käyn testeissä ja aina on ollut puhdasta. 

M47

Vierailija
22/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska kondomi tomii raskaudenehkäisyyn sekä sinkkuna että parisuhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun! Uskallan myös syödä ravintolassa pelkäämättä ruokamyrkytystä. Paljas vaan tuntuu paremmalta ja se tuntuu oikealta seksiltä.

Vierailija
24/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostun! Uskallan myös syödä ravintolassa pelkäämättä ruokamyrkytystä. Paljas vaan tuntuu paremmalta ja se tuntuu oikealta seksiltä.

Tuntuu läheisemmältä ja paremmalta / ihanan kosteelta, kun molempien nesteet liukastaa yhdyntää. Toki mun yhden illan juttu on tutumpi pidemmältä ajalta.

Vierailija
25/45 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei sovi hormonaaliset ehkäisy eikä kuparikierukka. Siksi en pääsääntöisesti suostu ilman kumia. Vain varatulle DI -pomolleni olen antanut paljaalla ja valehtelen, että minulla on kierukka. Ei ole vielä tärpännyt. Eihän tämä varsinaisesti ole yhden illan juttu, vaan n. kerran kuukaudessa (ovulaation aikaan) toistuva. 

Ettei äijä ole käynyt laittamassa piuhat poikki

Alkaa epäilyttää. 

Vierailija
26/45 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin todella vastuuton. Itse en koskaan vaatinut tai ehdottanut kumia, onneksi useat miehet oli fiksumpia ja käyttivät kondomia. Ja toki silloin tuli oltua myös humalassa enemmän, niin sekin lisäsi vastuutonta käytöstä. Todella ihme että ei tullut enempää tauteja (kaksi kertaa klamydia).

Nykyisin pääsääntöisesti kondomi käytössä, hyvin harvoin jos mies vaikuttaa luotettavalle ja fiksulle niin voin antaa paljaalla. N42

Vierailija
27/45 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän aina paljaalla, muodikkaasti. Ihan sama onko kyseesssä vaimo, anoppi, prostu, yhden tai kahden illan pano, rakastaja. Olen tasa-arvoinen, kaikki saa siemenet sisään. Silloin tällöin käyn testeissä ja aina on ollut puhdasta. 

M47

Oikein toimittu!

Vierailija
28/45 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden illan suhteita, vaan vasta silloin, kun parisuhdehomma näyttää jo lupaavalta. Silloin olen jo hakenut puhtaat tulokset spt-testeistä. Ja aina on nainen itse halunnut jo ekan kerran paljaalla. Mutta kyseessä onkin jo about vaihdevuosi-ikäisistä naisista.

M53

Vierailija
29/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin todella vastuuton. Itse en koskaan vaatinut tai ehdottanut kumia, onneksi useat miehet oli fiksumpia ja käyttivät kondomia. Ja toki silloin tuli oltua myös humalassa enemmän, niin sekin lisäsi vastuutonta käytöstä. Todella ihme että ei tullut enempää tauteja (kaksi kertaa klamydia).

Nykyisin pääsääntöisesti kondomi käytössä, hyvin harvoin jos mies vaikuttaa luotettavalle ja fiksulle niin voin antaa paljaalla. N42

On se nuoren naisen ja miksei myös miehenkin mieli outo, jos on yhden taudin saanut, niin eikö vois ottaa opiksi että käyttää sen jälkeen kumia.. 

Vierailija
30/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paljalla muttei koskaan sinkkujen kanssa,eikä ole tauteja tullut

Vierailija
31/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. En ole halunnut kännisiltä tuntemattomilta miehiltä yhtään mitään muutenkaan. Ei sytytä lähteä vieraan mukaan, enemmänkin pelottavaa nykyaikana. 😅

Eiköhän oma naamasi pelota jo kaikki miehet. 

Vierailija
32/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun kyllä, mutta en suomi miesten kanssa. Niillä voi olla tauteja!

t. Kaija 18v

Vierailija
33/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut merkille, että useimmat naiset ehdottavat kondomin käyttöä, monilla se on hankittunakin. Lyhyt keskustelu on yhtä kertaa lukuunottamatta johtanut yhteisellä, huojentuneella päätöksellä suojaamattomaan upeaan seksiin, jopa rakasteluun. Heillä on kyllä pillerit tai kierukka. Arvelen naisten pyrkivän osoittamaan vastuullisuuttaan ja luotettavaa harkintaansa näillä ehdotuksillaan, joiden he itsekään eivät halua konkretisoituvan. 

M42

Vierailija
34/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä ole koskaan pannut yhden yön seikkailujen kanssa ilman kondomia. Kaksi erittäin hyvää syytä: taudit sekä isäksi tuleminen. Kyllä seksi on aina hyvältä tuntunut kortsunkin kanssa.

Vierailija
35/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä ole koskaan pannut yhden yön seikkailujen kanssa ilman kondomia. Kaksi erittäin hyvää syytä: taudit sekä isäksi tuleminen. Kyllä seksi on aina hyvältä tuntunut kortsunkin kanssa.

Täysin sama homma, kun olin kauan sitten sinkku. Ja aina tuntui hyvältä kortsun kanssa. Nykyisen vaimon kanssakin meni pari ensimmäistä kuukautta kortsuilla ja sen jälkeen ilman. Mies voi kertoa olevansa puhdas, kuten myös nainen, vaikka kumpikaan osapuoli ei olisi ikinä käynyt testeissä. Lisäksi nainen voi kertoa syövänsä pillereitä, vaikka näin ei olisi. Nyt 40+ ikäisenä tiedän yhden naisen, jolla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa yhden illan jutuista. Harvinaista varmasti, mutta kyllä näitä tapahtuu.

Vierailija
36/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu N51, avoimessa suhteessa. Kortsuja en käytä, mutta ehdotan kyllä aina jokaiselle.

Vierailija
37/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu N51, avoimessa suhteessa. Kortsuja en käytä, mutta ehdotan kyllä aina jokaiselle.

Onkos aromipesässä ollut paljonkin tauteja?

Vierailija
38/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut, olen sairastanut kaksi kertaa virtsatietulehduksen kyllä, mutta olivatko sitten tartuntana saatuja, en tiedä. Mutta ihanaa on ollut. N51

Vierailija kirjoitti:

Onkos aromipesässä ollut paljonkin tauteja?

Vierailija
39/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo löyhästä moraalista. Vai ajatteletko olevasi jo seksielämän ehtoopuolella, jolloin millään ei ole enää mitään väliä?

Vierailija
40/45 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan jutussa ei, pidempään tuntiessa joo.