Tilaan ravintolassa naisille aina samaa kuin itselleni. Minä maksan, minä päätän.
Tilaan ravintolassa naisille aina samaa kuin itselleni. Minä maksan, minä päätän.
Sitten kun sinä maksat treffit sinä voit päättää
Kommentit (29)
Sen kun päätät ja tilaat, mutta minä en syö, jos tilaamasi ei maistu. Ei kukaan yhdessä päivässä nälkään kuole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri se asenne minkä vuoksi en ole suostunut rikkaan miehen kosintaan. Koska hän luulee ostavansa ihmisen itselleen ja kuvittelee päättävänsä kaiken toisen elämässä oston jälkeen.
Tämä. Mun ei olisi kuulemma enää koskaan elämässäni tarvinnut tehdä mitään töitä, kunhan olisin kodinhengettärenä puuhaillut ja pitänyt miehelle sängyn lämpimänä. Jep. Meillä oli ollut ihan toimiva seksisuhde tuohon kosintaan saakka, mutta sen jälkeen tyyppi rupesi ällöttämään niin että pistin poikki.
Suomessa ei verotuksen vuoksi ole rikkaita, mutta kuulin kun exäni nuori kaverimies sanoi etsivänsä nimenomaan taloudellisesti hänestä riippuvaista naista, koska silloin nainen ei pysty eroamaan.
Ennen pystyi, koska
Höpöhöpö. Naisilta ei ole viety mitään turvajärjestelyjä eikä muiltakaan kansalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri se asenne minkä vuoksi en ole suostunut rikkaan miehen kosintaan. Koska hän luulee ostavansa ihmisen itselleen ja kuvittelee päättävänsä kaiken toisen elämässä oston jälkeen.
Tämä. Mun ei olisi kuulemma enää koskaan elämässäni tarvinnut tehdä mitään töitä, kunhan olisin kodinhengettärenä puuhaillut ja pitänyt miehelle sängyn lämpimänä. Jep. Meillä oli ollut ihan toimiva seksisuhde tuohon kosintaan saakka, mutta sen jälkeen tyyppi rupesi ällöttämään niin että pistin poikki.
Niin no meillä ei minun välttämättä tarvitse raataa palkkatöissä mutta toki saan itse valita mitä haluan tehdä. Olen sitten uudelleenkouluttautunut kahteen kertaan yms. muita lyhyempiä kursseja mikä ei olisi ilman taloudellista turvaa ollut mahdollista tai taloudellisesti yksin liian rankkaa. Olen saanut keskittyä harrastuksiini, opiskeluun ja tehdä välillä pätkätöitä tai olla välillä tekemättä mitään eikä minua ole estetty toteuttamasta haaveitani. Ilman puolisoani minulla olisi ollut paljon yksipuolisemmat mahdollisuudet.
Sanot ettei olisi tarvinnut tehdä mitään mutta mikään ei olisi estänyt tekemästä ja kun on taloudellinen turva niin on enemmän valinnanvaraa valita mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan aina omat ostokseni
T: N23
Sama, miehillä on joku omituinen harhaluulo siitä, että kolmenkympin hampparilla ja lokerolla saa ostettua itselleen pesää.
Tai pizzalla yökerhon mennessä kiinni.
Lisäisin vielä taloudellisen turvan eduista että pääsee huonosta työpaikasta nopeasti pois niin ettei tarvitse sellaisessa kitua.
Kamalaa! :D Maksan mielelläni kyllä ihan itse ja otan sen kunnon rähmäpullan ja kaakaon kermavaahdolla ja vaahtokarkeilla, jos haluan. En edes haluaisi, että mies maksaa.. en kehtaisi kun "pieni kahvi, kiitos" ottaa. Kun itse maksaa, niin saa ja kehtaa ottaa mitä haluaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tiedustelen daamilta, mitä hän haluaisi, ja tilaan sitten molemmille sellaiset.
Miksi olet niin avuton ettet itse osaa sanoa mitä haluaisit syödä?
Osaan minä, mutta tällä tavalla tulee kokeilluksi leivoksia ja drinkkejä, joita en muutoin kokeilisi.
Uskon myös, että se jotenkin psykologisesti lähentää ihmisiä, kun syö samaa ruokaa tai juo saman drinkin. Osoitan siinä luottavani naisen arviointikykyyn, kun otan itselleni samaa.
Lisäksi on valmiina keskustelunaihe, jos uhkaa tulla hiljaista. Jos meillä on molemmilla vaikkapa korvapuustit, voin kommentoida puustin makua, jos en sillä hetkellä keksi muuta sanomista.
Teen tätä siis vain ekoilla treffeillä. En minä jatkuvasti peesaile naisen valintoja.
Naisille? Minkäslaisen haaremin kanssa käyt syömässä? Vaimo, tyttäret, äiti ja anoppi?