Tilaan ravintolassa naisille aina samaa kuin itselleni. Minä maksan, minä päätän.
Tilaan ravintolassa naisille aina samaa kuin itselleni. Minä maksan, minä päätän.
Sitten kun sinä maksat treffit sinä voit päättää
Kommentit (29)
Tota noin, tää on keskustelupalsta ja me ollaan anonyymejä kaikki täällä. Joten minä en en maksa mitään kun en ole treffeille edes menossa, en sun kanssa (kuka lienetkin) enkä kenenkään muunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksan aina omat ostokseni
T: N23
Sama, miehillä on joku omituinen harhaluulo siitä, että kolmenkympin hampparilla ja lokerolla saa ostettua itselleen pesää.
Haha, kun mä treffailin eivät miehet mitään maksaneet, mutteivät kyllä mitään päättäneetkään.
Tuo on juuri se asenne minkä vuoksi en ole suostunut rikkaan miehen kosintaan. Koska hän luulee ostavansa ihmisen itselleen ja kuvittelee päättävänsä kaiken toisen elämässä oston jälkeen.
Kyllä siellä pizzapuffassa saa itte valita, mitä ottaa 😎 Plus mä maksan, ni tulee halvemmaksi 😃
Minä taas tiedustelen daamilta, mitä hän haluaisi, ja tilaan sitten molemmille sellaiset.
No saatkin sitten deittailla loppuelämäsi, ei sua kukaan huoli kun haluat noin päsmäröidä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri se asenne minkä vuoksi en ole suostunut rikkaan miehen kosintaan. Koska hän luulee ostavansa ihmisen itselleen ja kuvittelee päättävänsä kaiken toisen elämässä oston jälkeen.
Tämä. Mun ei olisi kuulemma enää koskaan elämässäni tarvinnut tehdä mitään töitä, kunhan olisin kodinhengettärenä puuhaillut ja pitänyt miehelle sängyn lämpimänä. Jep. Meillä oli ollut ihan toimiva seksisuhde tuohon kosintaan saakka, mutta sen jälkeen tyyppi rupesi ällöttämään niin että pistin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Maksan aina omat ostokseni
T: N23
En minä ainakaan raaski maksaa omia kulujani. Miehellä täytyy olla sen verran varaa. Sukupuolet eivät ole tasa-arvoisia.
Jos ap tuon minulle tekisi, lähtisin oitis paikalta.
Tuollainen päälepäsmäri on vinksahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mun ei olisi kuulemma enää koskaan elämässäni tarvinnut tehdä mitään töitä, kunhan olisin kodinhengettärenä puuhaillut ja pitänyt miehelle sängyn lämpimänä. Jep. Meillä oli ollut ihan toimiva seksisuhde tuohon kosintaan saakka, mutta sen jälkeen tyyppi rupesi ällöttämään niin että pistin poikki.
Suomessa ei verotuksen vuoksi ole rikkaita, mutta kuulin kun exäni nuori kaverimies sanoi etsivänsä nimenomaan taloudellisesti hänestä riippuvaista naista, koska silloin nainen ei pysty eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei verotuksen vuoksi ole rikkaita, mutta kuulin kun exäni nuori kaverimies sanoi etsivänsä nimenomaan taloudellisesti hänestä riippuvaista naista, koska silloin nainen ei pysty eroamaan.
Ennen pystyi, koska oli yhteiskunnan turvaverkko. Persut ja kokoomus ovat naisvastaisia ja halusivat viedä tämän turvaverkon naisilta pois. Persukokkareiden mielestä naisen ja lasten pitäisi vaan kärsiä väkivaltaisessa päihdekodissa :(
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tiedustelen daamilta, mitä hän haluaisi, ja tilaan sitten molemmille sellaiset.
Oletpa ihana. Pääsisinpä kanssasi deitteille. Minulla olisi kyllä itsellänikin varaa maksaa, mutta herrasmies on aina herrasmies. Arvostan
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin avuton ettet itse osaa sanoa mitä haluaisit syödä?
Pääsetkö koskaan toisille treffeille?