^^^KESÄKUISET viikkoon 3^^^
Tuossapa linkki vielä viikonlopun pinoon. (toivottavsti onnistun linkissä).
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9305529&p=2&tmode=1&smode…
Laitetaas siis uuden viikon kunniaksi pino pystyyn...
Heräsin tänään jo klo 5.00 ja sinnittelin sängyssä kuuteen asti, kunnes nousin! Mies vetää vielä sikeitä, kun oli kärsinyt vatsavaivoista vielä viime yönäkin :(
Mukavaa alkuviikkoa ;)
T:Remukka rv 19+2
Kommentit (46)
On niin rankka juttu että huomaan sivuuttavani sen tarkemman ajattelun täysin, ei kykene eikä uskalla. Päivä sen jälkeen kun plussasin niin meidän yksi kaveri kuoli ja kun sitä rupesi miettimään, niin tuntui joka kerta että tipahtaa mustaan kuoppaan, meni yöunet. En näköjään lapsen kuolemaa pysty edes ajattelemaan, joku suojamekanismi näköjään.
Voimia Kalamamille, toivon että pysyt kasassa!
Iiran; Anteeksi et teidän pinoon änkeän, mut kiitos plussatoivotteluista:) Meillä tosiaan kans on Huhtihippunen, iso neiti jo. Tsemppiä sulle kesäkuisen odotukseen, puolivälissähän te jo melkein ootte!
Osanotto suruunne ja pahoittelut tapahtuneen johdosta. Ihan vetää sanattomaksi näin surulliset tapahtumat..
Tuulia ja pörriäinen 19+4
Voi että kun olen laiska kirjoittaja hävettää, mutta tuntuu ettei ole aikaa kuin juur ja juur lukea toisten tekstit...
Joo perjantaina olisi neuvola jossa varmaan saan ajan rakenneultraan, töissäkin pitäisi pian alkaa puhumaan joskos sijaista etsisivät mutta tää on nyt niin kökkö tilanne ryhtyä tällasia puhumaan... Noh lapsen saanti aina joka tilanteessa toivottavasti on kaikkien mieleen ;-)
joo jos kaikki menee hyvin ja suostuvat että saan pitää vanhat lomat lomana niin eipä olisi töitä paljoa jäljellä... maaliskuun puolessa välissä saisi jäädä jo pois...
Mulla tosi hyvä olo ollut, vauvan liikkeet tuntenut jo aikas kauan johtuu kuulemma tiheästä lapsivälistä ja pienen ajan sisään kolmas lapsi...
Tällaista tänne... Aurinkoisia, lumisia päiviä odottaen JonTa
Sorry taas pitkä tauko....olen kyllä seuraillut teidän kuulumisia mutta en ole jaksanut kirjoitella.
Meikä turpoaa mahtavaa vauhtia, yritän muka miettiä mitä syön ja tulos on se, että syön koko ajan mitä vaan ; ) Tätä menoa painan sata kiloa kesällä. Vauva liikkuu jo kivasti, osan potkuista huomaa päällepäinkin. Suonikohjut vaivaa kaikista eniten, tilasin just tukisukkahousut netistä, jospa ne auttais vähän.
Joku kyseli hoitoalalla olevien jaksamisia.... Itse en tee edes kolmivuorotyötä mutta olen leikkausosastolla ja seison pääasiassa, esim eilen neljä tuntia putkeen paikallaan.... jos ei ole kohjuja niin niitä tulee ; ) Selkä väsyy aika paljon, katsotaan nyt kauanko jaksaa, tuskin ihan loppuun saakka.
Kalamamille..... Onnittelut ensin teidän tuloksista! Ja sitten arkeen.... Itse olen esikoiseni haudannut ja tiedän miten julmalta maailma tuntuu oman lapsen kuoleman jälkeen, pahin tunteista on tyhjä syli. Kerrothan ystävällesi osanottoni ja kun aika on sopiva niin yahoosta löytyy hyvä ryhmä lapsensa menettäneille ja sieltä saa arvokasta tukea surun taipaleelle. Myös minuun voi suoraan ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu....
Kai se on lähettävä nukumaan....
Vointeja kaikille ; )
Tiina 17+6
en pystynyt jatkamaan lukemista vaan ryntäsin vessaan pillittämään.
Voimia teille kaikille!!!
juu ja itkin äsken kun katsoin päivien viemää -saippuaa!!!!vollotin ihan älyttömästi....onneks olin yksin kotona.
kuumetta rv 19+2