Elopainoisten vk 15
Kommentit (13)
Heippa,
Näin illemmalla isä katsoo pojantaaperoa, ja saa itte enemmän rauhaa nettailla ja kirjoitella.
Elikkäs painoni putosi hieman vähemmän kuin aiemmin, muttei kumminkaan jumittanut. Eli tilanne vkon 15 alkaessa:
- paino nyt noin 65 kg (viisari huojui hivenen ali ja hivenen yli), BMI 23
- paino tippui edellisestä viikosta puoli kiloa
- vielä 1 kg siihen välitavoitteeseen 64
- ja sitten noin 3-4 kg lopputavoitteeseen
Kuten aiemmin mainitsinkin, jäi viikolla liikunta hieman vähemmälle, yhdet lattarit tuli tanssittua, vaunukävelyitä ja muutama kotipunttis. Normaalistihan mulla on salikäynti tähän päälle ja yks ohjattu aerobinen harjoitus lisseee. No, ruokakuri tosiaan piti sitä perjantain 3 siideriä lukuunottamatta. Ehkä tässä sit näkee, et tää homma perustuu ruokavalion hallinnalle, liikunta tosiaan vaan tukee.
Ok viikko, vaikka oli kaikenlaista hoidettavaa. On se jänski, et kun tekee 80 %:sta työaikaa 1/08 lähtien, niin saa hakee työnantajan todistusta, hakee KELA:n osittaista hoitotukea, todistusta päivähoitajasta, hoitosopimusta, jne. jne. Ihan KELA-helvetti, mut NYT se on hoidettu, lopultakin.
Laitellaan vielä kotia, kun veikkaan, et töiden alkaessa ei oo yhtään ylimääräistä energiaa millekään, hyvä, jos saa painon pidettyä hallinnassa ja liikunnan ohjelmoitua elämäänsä.
Mitäpä muille kuuluu?
Yst terv Maisu
No nyt tuli virallisena päivänä 64 kg ja toivon niin kovasti, että ensi viikolla luku alkaa 63:lla. Nyt on tiputusta yhteensä 4.2kg
Eli edellisestä keskiviikosta -200g
Onnea Maisu hyvästä pudotuksesta ja koitan kovasti katsoa ettet saa mua kiinni:) Joo, kyllä ruokavalio vaan on se tärkein. sen huomasi silloin, kun liikuin tosi paljon ja söin kuin hevonen...ja mitään ei tapahtunut..Kela ja työkkäri on pahoja paikkoja:)
Queen: Vähän plussaa vaan. Huomenna voisi näyttää jo miinusta. Että ei muut kuin samalla tavalla etenpäin vaan.
Muut ei olleet vielä sitten ehtineetkään ilmoitella tuloksia.
Tsemppiä uuteen ja parempaan viikkoon!
Tämä mamma on päässyt ruotuun!
Tänään paino 64,8kg
viimeviikosta (tai siis edellisestä) - 800g :-)
Aloitin pisteiden laskemisen tosissaan ja nyt on draivi päällä. Tarkoitus on olla jouluun asti tiukkana ja pudottaa painoa tasaiseen tahtiin. Olin viime torstaina jo menossa painonvartijoihin kun päätin, että minä en rahoja laihduttamiseen laita vaan pistän joka viikko 10¿ säästöön ja lahden keväällä " laihdutusrahoilla" kylpylään. Laskin, että viimeistään 16 viikossa pitäisi olla tavoitepainossa eli n. 60-61kg ja silloin myös 160¿ " rikkaampana" .
Ensi viikolla tulos on 64,5kg - lupaan :-)
Pysykää tiukkana tytöt, jouluna voi sitten paremmalla omallatunnolla herkutella.
Hyvä Supermam!! Mulla kanssa tarkoitus jouluun asti olla tiukalla linjalla. Silloin toivon painon olevan 60 kg.
Mulla oli taas tänään alempi tulos kuin eilen. Vihdoin ja viimein 63,8kg!!!!!Jes! ja ihan hyvä draivi päällä kanssa. Yksi muutos on mulla ruokailuun tullut. En ota lisää ruokaa ja se on musta hyvä juttu. Eli pieni annoksia,mutta useasti.
Vähän on vielä tukkoinen olo,mutta tänään säntään kyllä aerobiciin.
Ei muuta kuin hyvää jatkoa.
Heippa taas,
Tulin just salilta, jessss, kiva vääntää rautaa vapaapainoillakin, tulee sellanen vähän alkukantainen fiilis...
Onnea teille Supermam ja Neppis pudotuksesta. Ja perästä tullaan, muutaman sadan gramman tai kilon perästä... Näyttäkää hyvää esimerkkiä, niin ei oikein ittekään sit kehtaa livetä ruodusta.
Queen, ei tuo 100 gr ole paljon mitään, sullahan saattaa ensi viikolla paino rysähtää alaspäin sit enemmän, kun olet pitänyt ruokakurin. Välillä tää painonpudotus tuntuu olevan myös fysiikan ja matikan sijasta jotain selittämätöntäkin. Tsemppiä vaan!
Mitähän kuuluu Vindille, älä lannistu. Joko sulla on paremmat fiilikset kuin viime viikolla?
Entä Höyryjyrä, sulla oli tosi hyviä pudotuksia monta viikkoa, mitä sulle kuuluu?
Ja samoin muillekin, mitä teille kuuluu? Käväiskää kertomassa, vaikka satunnaisemminkin.
Ja pumpatkaa rautaaaa.........Tsekkautan ens viikolla vielä ohjelmani ongelmapaikka-painotteiseksi, ett figuuri ois mun lähtökohdista lähtien mahdollisimman hyvä ens vuonna!
Terkuin, Maisu
Hienoa että teillä on nyt hyvä tsemppi laihdutukseen:)
Mulla nyt taas vähän tökkii..tai ei se laihdutus varsinaisesti vaan liikunnan puute, kun aina paljon liikkuneena tuntuu ettei noi vaunulenkit riitä mihinkään, varsinkaan kun tyttö ei kauaa malta vaunuissa istua. Kotona en pysty oikeen mitään tekemään kun tuo ihana pieni takiainen tahtoo kyhnätä koko ajan kyljessä kiinni ja konttaa huutaen perässä jos teen jotain muuta. Crosstrainer löytyis tosiaan kotoa mutta eipä onnistu sillä treenaaminen tytön kanssa kaksin..ja se oma aika on vähissä kun mies on töissä pitkiä päiviä..jotenkin on ihan väsynyt olo itsellä ja liikunta ois siihen parasta lääkettä.
Meidän lähellä ei ole kuntosalia missä ois lastenhoito mahdollisuus ja toisaalta en usko että tyttö sellaisen suostuis jäämään eikä kyllä ole kotiäitinä rahaakaan moiseen.No ehkäpä sekin aika vielä tulee kun sitä aikaa löytyy omaan hyvinvointiinkin.Juoksulenkeistä ja crosstrainer treeneistä haaveillen:)
valivali queen.
Täällä " vähän" myöhässä punnituksia ilmoittelen, eli lukema torstai aamuna oli 75.9 kg eli miinusta 100 g HEH!
Syömiset sujui kuitenkin mielestäni ihan kohtalaisesti. kaikki lapset kipeinä, joten yöunet jäi varsin vähäisiksi. Ja olo on sitten sen mukainen. Onneksi nyt näyttää taas olevan taudit taas tältä erää voitettu, joten tästä taas eteenpäin uudella innolla.
Viikonlopusta selvisin suhteellisen hyvin. Tuli käytyä pitkästä aikaa ihan kunnon lenkilläkin. Vähän piti tietysti isänpäivä-kakkua maistella..
Nyt päiväunille!
-pömppis-
Uskaltaakohan sitä keskiviikkona punnita itseään. Mulla oli sunnuntai aamuna pano 63.6 kg ja isänpäivän kunniaksi söin kuin bulimikko. Ahmiin kaikkea mahdollista.
Mulle käy aina joskus noin ja en ymmärrä,miksi syöminen ei voi pysyä kohtuudessa. Jotenkin sitä ajattelee, että kun tänään saa herkutella, niin pitää herkutella niin paljon kuin sielu sietää,sillä seuraavana päivänä on palattava taas tiukemmalle linjalle. Että noiden monen tuhannen ylimääräisten kaloreiden polttamiseen voi mennä vähän aikaa..
Nyt harmittaa niin vietävästi, kun meni (taas) niin överiksi.
Yritän pitää aika tiukat päivätnyt alkuviikosta. Töissäkin tulee tällä viikolla ihan hyväisesti liikuntaa harrastettua.
Tsemppiä viimeisiinpäiviin!
Täälläkin sairastelua, plääh...
Onneks ootte paranemaan päin, Pömppis. Mä oon taas flunssassa ja taapero samoin, keuhkojakin kivistää. Tää alkoi lauantaina, joten eipä oo tullut treenattua yhtään mitään, buranan voimin illat yritän jaksaa. ja päivisin on tosi kivaaaaaa, kuten kaikki tietää, ketkä hoitaa sairasta lasta ite sairaana....
Äläkä harmittele niitä isänpäivän syömisiä kumminkaan,Neppis, hio korkeintaan vähän syömistyyliä. Normaalia juhlintaahan elämässä on, ett isoina juhlapäivinä herkuttelee. Ei niitä nyt niin isoja määriä vuodessa ole niitä kotijuhlia.
Ite vetäsin kanssa cavaa, brunssin ja vielä lihapataa, kun oli niin kuppanen olo. Eipä tartte tällä liikkumattomuudella ja syömisellä odotella yhtään mitään pudotuksia meikäläisen.
No, se onkin eka sellanen viikko, et olkoon sitten, jos on. Yritän raahautua netin ääreen keskiviikkona tai viimestään loppuviikosta.
Kröhä-Maisu
Mä päätin jättää tän viikon punnituksen väliin, tunnustaudun samanlaiseksi ahmijaksi kuin neppis, isänpäivän kakku ei tehny tiukkaa, palan söin ja se riitti mutta sitten tuli meidän isä käymään ja toi semmosen ison muovikassillisen suklaakonvehteja (kyllä vain,jee..) Mitä mä tein..ahdoin niitä suuhuni kun en ois ikinä suklaata nähnytkään:D No tänään kauhean morkkiksen kourissa pakotin miehen viemään loput töihin..maha on ihan pallona enkä varmana uskaltaudu puntariin keskiviikkona..voi venäjä mua heikkomielistä.
No jotain positiivista, pääsen käymään ilmaiseksi äidin työpaikan punttarilla ja sinne pääsee lauantaisinkin jolloin taas mies on kotona lähes aina ja voi olla tytön kanssa..jee:) Kyllä tää tästä..
nimim. maailman hitain laihduttaja
Tänään tein positiivisen raskaustestin joten jos kaikki menee hyvin niin tämä mun huikea laihis päättyy tältä erää;) Jos sopii niin roikun kuitenkin vielä mukana,tarkkailen syömisiäni ja olen namilakossa tavoitteena edellistä raskautta maltillisempi painon nousu..
Tosi lämpöiset onnittelut Queen plussatuloksesta ja tulevasta pienokaisesta. Kiva, jos oot täällä mukana siitä huolimatta, tuo sinun suunnitelmasi maltista painonnousussa kuulostaa tosi hyvältä. Kunpa oisin kuopuksen kaa ollut yhtä järkevä, niin ei ois ollu tätä pudotettavaa niin paljon. Mutta onnea vielä kerran, ja pidä itestäs huolta,
Maisu (meen viikonloppuna kattoon kk:n ikäistä vauvaa, sää nähdä,alkaa kuumeilua...)
Paino tänään 65,2 eli plussaa on tullut 100g viime viikosta, voi rähmä kun mä olin onnistuneen viikon jälkeen aika varma että se ois ollut 64,jotain..no ei voi mitään.
Queen