Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liiallinen työkuorma ja stressi

Vierailija
24.02.2024 |

Stressaan tulevan viikon töitä jo niin että teen jotain pois alta viikonloppuna. Työpäivät ovat muutenkin jo noin 9h mittaisia. Loman ajaksi ei palkata sijaisia vaan teemme kahden ihmisen työt, kun lomitamme toisiamme. Lisäksi lomien sijoittaminen vie energiaa, kun on huomioitava monen ihmisen poissaolo. Tuuraan yhtä, kuka tuuraa mua jne. Onko tämä normaalia? Työkuormasta on puhuttu monta kertaa esihenkilölle. Ei mitään reaktiota. Itse en enää kohta jaksa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
2/3 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tältä nykyajan työelämältä. Mulle ei palkata lainkaan sijaista eli kaikki työt odottaa kun palaan lomalta ja noin 200 sähköpostia oli kun olin viikon influenssassa. Asiakkaat raivona kun heidän asiaa ei hoidettu. Olen puhunut tästä ja olin jopa kolmikanta neuvottelussa mutta mikään ei muutu. Nyt yritän vain selviytyä kunnes löydän uuden työn. Vuoden jo etsinyt ja kahteen haastatteluun pääsin muttei valittu. Jaksamista sinnekin! Ei muuta kuin uutta etsimään ja toivoo vain ettei se ole yhtä paha paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut samassa tilanteessa olevat: puhu esihenkilöllesi vakavasti ja jos ei auta, tee työsuojeluilmoitus. Ja lopeta työajan ylittäminen sekä viikonlopputyöt. Minä tein tämän kaiken uuvittuani kaksi vuotta. Tärkein tekoni oli rajata työaika vain siihen, mistä minulle maksetaan. En ole yrittäjä enkä paikan pomo, joten jos en ehdi tehdä töitäni, se ei ole minun vikani. On tärkeää infota esihenkilöä siitä, mitkä työt jäävät tekemättä ja tylsuojeluilmoitus tai vaikka useampi varmistaa selustasi. Viimeinen asia, mitä kannattaa tehdä, on hankkia työuupumus. Kun terveys ja sosiaalinen elämä työn ulkopuolella hiipuvat tai menevät, olet yksin ja sinut korvataan uudella työmyyrällä.