Kauanko kannattaa odottaa, että mies kosii? Olemme seurustelleet jo 2,5 vuotta.
Olemme keski-ikäisiä, molemmat ovat sanoneet haluavansa olla yhdessä loppuelämänsä, mennä kihloihin ja naimisiin. Vedättääköhän mies minua ja siirtää asiaa eteenpäin, kunnes luopuisin toivosta.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan kertoa tunteesi, että et ole enää varma onko mies tosissaan kanssasi. Tai siltäkö sinusta tuntuu?
Kannattaa puhua ihan suoraan ja sopia vaikka jotain konkreettista.
Olen puhunut juuri näin. Mies sanoo aina, että haluaa kyllä, mutta nyt ei ole se hetki.
ap
aika paha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin menosta ei ole miehille kuin haittaa.
Mitä haittaa, jos teet avioehdon, mutta et lapsia? Kerropa toki.
Häät maksaa.
eikä maksa. Todistajat eivät maksa mitään.
No ei voi mennä jonkun rikkaamman kanssa salamana naimisiin ilman avioehtoa, jos sattuu käymään tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan kertoa tunteesi, että et ole enää varma onko mies tosissaan kanssasi. Tai siltäkö sinusta tuntuu?
Olen puhunut juuri näin. Mies sanoo aina, että haluaa kyllä, mutta nyt ei ole se hetki.
apaika paha
Joo, ei oikein vaikuta etta mies on oikeasti tosissaan naimisiinmenon kanssa. Sinuna alkaisin etaantya tuosta p*skanpuhujasta ja tehda suunnitelmia joihin mies ei kuulu. Jos jatkat noin niin huomaat kohta etta 5-6 vuotta mennyt eika vielakaan ole se "oikea hetki".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on tällöin saanut haaveensa toteutettua ja koska hänellä ei ole enää kyseisessä parisuhteessa enää mitään tavoiteltavaa, alkaa pikkuhiljaa kyllästyminen ja se johtaa myös seksin vähenemiseen.
Et tee hyvää ruokaa, etkä anna rimjobia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on tällöin saanut haaveensa toteutettua ja koska hänellä ei ole enää kyseisessä parisuhteessa enää mitään tavoiteltavaa, alkaa pikkuhiljaa kyllästyminen ja se johtaa myös seksin vähenemiseen.
niin? Mitä haittaa siitä on? Avioero ei maksa paljoa mitään.
tietty, jos lapsia olet tehnyt, niin se on toinen asia. Mutta sama ongelma, oli avioliitto tai avoliitto. Se maksaa.
Halloo!?!? Molemmat ovat sanoneet haluavansa mennä kihloihin ja naimisiin, kirjoittaa Ap. No mitä hittoa, sehän tarkoittaa että ollaan kihloissa!
Taas alkavat täällä jotkut asiasta täysin tietämättömät, kuten Ap, puhua jostain romanttisesta kosinnasta. . . Miksi, jos sävelet ovat selvät ja asia sovittu?
On teillä ongelmat! Ihan hirveätä vatvomista!
Ehkäpä mies haluaa odottaa sitä, että asutte yhdessä ja näette ensin miten saman katon alla asuminen sujuu. Se on kuitenkin erilaista, kun se, että on omat asunnot. Näin ainakin itse ehdottomasti tekisin ja olen nainen. Tai sitten mies haluaa vielä miettiä tai odottaa sopivaa hetkeä. Kyllä mies kosii, jos hän haluaa naimisiin.
Kannattaa odottaa vielä 4 päivää ja ottaa asia puheeksi torstaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotkee lasten perinnöt. Lesken asumisoikeus.
Kosi itse. Nyt eletään 2020-lukua.
Miten keski-ikäinen viitsii odotella jotain miehen kosintaa? Ihan kuin elämä olisi leffaa. Miehellä varmaan paineita kun tietää, että sun kosinta pitää suorittaa jollain tietyllä romanttisella tavalla.
Siis te olette sopineet jo menevänne joskus naimisiin? Silloinhan te ootte jo kihloissa. Voi pyhä yksinkertaisuus taas tätäkin aloitusta. Luulisi tuolla ikää jo olevan käsitys kihlauksen merkityksestä.
Miksi kosiminen on niin tärkeää. Jos teillä menee hyvin ja mieskin on tilanteeseen tyytyväinen. Ehkä ei osaa ajatella suhteen tarvitsevan jotain lisää. Kihlaus kun ei todellisuudessa merkitse mitään. Ainoa mikä nyt tuntuu pilaavan kaiken on ap itse.
Älä missään nimessä kosi itse.
Nyt kannattaa miettiä: onko mies kykenevä päätöksiin. Haluatko tuollaisen miehen.
Hän on saanut "kaiken" ilman sormustakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Voi kuule, tuota joudut kuuntelemaan loputtomasti.
Miksi enää mennä naimisiin, kun suhteenne paras aika on auttamatta ohi jo.
eikä maksa. Todistajat eivät maksa mitään.