Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha on vanhin tuntemasi ihminen tai pariskunta joka asuu omakotitalossa ilman ulkopuolista apua?

Vierailija
23.02.2024 |

Ja pärjäileekin ihan hyvin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

92-vuotias. Asuu puulämmitteisessä talossa ja tekee puutkin itse, ajaa autoa ja tekee lumityöt traktorilla. Koiran kanssa kahdestaan asuu, varsinainen teräspappa.

Vierailija
2/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90v.ja 95v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

95-v. yksin asuva.

Vierailija
4/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

999v ja 250v. Älkää estäkö iäkkäitä asumista kotonaan. Osahan asuu taajamassa kuitenkin. Ehkä pikkukaupungissa.

Vierailija
5/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän eli 98-vuotiaaksi omassa talossaan, ajoi autoa, teki kotihommia itse. Sitten iski ärhäkkä syöpä ja hän kuoli.

Vierailija
6/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa 95 vuotta, asuu maalla, autoilee, tekee lumityöt, hoitaa itse pankki-, terveys- ja muut asiansa. Hänellä on erittäin hyvä muisti 

Vierailija
7/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihan tarkkaan, muutama vuosi sitten täytti 90. Polttopuut tekee itse, lumityöt traktorilla ja muutenkin pärjää hyvin.

Vierailija
8/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 90-vuotias leskirouva. Ei tee enää halkoja itse, vaan tilaa halkosäkkejä. Ajokorttinsa on saanut pitää, vaikka auton maksiminopeus näyttääpi olevan 50 km/h. Päivänsä kuluvat arkea pyörittäessä. Mukava rouva, ja yksin elämisestään huolimatta tuntuu, että puoli kylää pitää hänestä vaivihkaa huolta, mutta sillä tavalla hänen omanarvontuntoaan kunnioittaen :D 

Vierailija
9/9 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 90v ja vaimo vuoden tai pari nuorempi. Viime vuosina ovat tarvinneet hieman enemmän apuja terveysongelmien takia, mutta nyt mies taitaa tehdä niitä taas itse ja mm. kolaa itse lumet pihasta. Koirakin on jota lenkitetään, ja molemmat käyvät kodin ulkopuolella harrastamassa ja tapaamassa ystäviä, ja jopa ulkomailla lähes vuosittain. Sukulaiset ovat huolissaan heidän pärjäämisestä, mutta he eivät suostu muuttamaan edes rivitaloon perheen lähelle vaan aikovat ilmeisesti pysyä kotonaan kunnes joku kantaa ulos. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi