Lättänä pakaroiden yläosa/ alaselkä. Miten tuohon saa muotoa??
Ärsyttää kun kaikissa housuissa yläosa jää lörpöttämään tyhjäksi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksumman vyötärön? Tee paljon keskivartaloon vaikuttavia liikkeitä?
Oudon perseen omistaja, olet varmaan treenaannut yksipuolisesti pakaroita. Mulla neliön muotoinen peräsin, nyt treenaan isoa pakaralihasta
Onko sulla vyötärö alaselässä?
Ap
No eikö alaselkä ole siinä notkon kohdalla? Jatkuu varmaan lantioluun kohdalle tms.
Nyt en ymmärrä yhtään.
Ap
Vika ei ole sinussa vaan housujen kaavoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee niistä pakaran yltiötreenaajista joku lihakarja mieleen. Ei vaan näytä samanlaiselta tai yhtä hyvältä kuin sellainen pärsaus joka on hyvin pyöreän mallinen perittyjen geenien vuoksi. Koko lantion mittasuhteet vaikuttavat myös.
Ei tosiaan tarvitse yltiötreenata jos on luonnostaan pyöreä pylly, se on huomattu😄 Jos on enemmän lattanamallia, niin joutuu vaan töitä tekemään enemmän, jos haluaa, ei kaikki halua tai jaksa.
Osta paremmin istuvat housut, tai korjauta nykyiset ompelijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudon perseen omistaja, olet varmaan treenaannut yksipuolisesti pakaroita. Mulla neliön muotoinen peräsin, nyt treenaan isoa pakaralihasta
Ap
No eikö alaselkä ole siinä notkon kohdalla? Jatkuu varmaan lantioluun kohdalle tms.
Nyt en ymmärrä yhtään.
Ap
No siis tuo kohta 3 linkin takana olevassa kuvassa on alaselkä
Kyllä se on geenit, jotka eniten vaikuttaa pakaroiden , ja vartalon malliin muutenkin.
Treenillä voidaan vähän muuttaa tilannetta, mutta jos pylly on mallia lättänä, niin ei sille mitään hirveitä muutoksia treenillä saa.
Katsokaa vaikka joitakin fitnes- tai voima valmentajia. Kaikilla ei tosiaankaan ole pyöreitä pakaroita, vaikka vuosia tai jopa vuosikymmeniä ovat takuulla treenanneet tosissaan!
Voimaa ja lihaksia on, mutta muotoon vaikuttaa geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt en ymmärrä yhtään.
Ap
No siis tuo kohta 3 linkin takana olevassa kuvassa on alaselkä
Pidän alaselkänä tuota vyötärön ja pakaroiden välistä kaistaletta.
Ap
Minulla on ihan hyvä perse, mutta aina housuissa vyötärö on liian löysä. Ja just tuosta alaselän puolelta korostuu. Ongelma johtuu kapeasta vyötäröstäni, olen tiimalasi. Harvat housut on tiimalaseille tehty.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan hyvä perse, mutta aina housuissa vyötärö on liian löysä. Ja just tuosta alaselän puolelta korostuu. Ongelma johtuu kapeasta vyötäröstäni, olen tiimalasi. Harvat housut on tiimalaseille tehty.
Minä taas en ole tiimalasi vaan suora.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syö Nutellaa.
Saan sillä vaan ison roikkomahan :D Hyvää se kyllä on.
Ap
Mulle tulee niistä pakaran yltiötreenaajista joku lihakarja mieleen. Ei vaan näytä samanlaiselta tai yhtä hyvältä kuin sellainen pärsaus joka on hyvin pyöreän mallinen perittyjen geenien vuoksi. Koko lantion mittasuhteet vaikuttavat myös.