Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lättänä pakaroiden yläosa/ alaselkä. Miten tuohon saa muotoa??

Vierailija
23.02.2024 |

Ärsyttää kun kaikissa housuissa yläosa jää lörpöttämään tyhjäksi.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvg

Vierailija
2/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannako siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon littana ja lättänä joka paikasta paitsi nokka on pitkä kuin Pinokkiolla.

Ei tuu pyöreyttä eikä pulleutta vaikka syö kuin heponen ja rehkii salilla päivät pitkät.

Vierailija
4/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon littana ja lättänä joka paikasta paitsi nokka on pitkä kuin Pinokkiolla.

Ei tuu pyöreyttä eikä pulleutta vaikka syö kuin heponen ja rehkii salilla päivät pitkät.

Mä olen saanut reisiin ja pakaroihin vähän muotoa ja se oikeastaan vaan korostaa tota alaselän "tyhjyyttä"

Ap

Vierailija
5/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule pakaroita millään ilveellä. Ihan väärä paikka perseestä muuttuu treenillä. Ehkä mulla on lihakset väärässä paikassa :D

Fysioterapeuttikin nauroi perseelleni. Oli epäpätevä siis.

Vierailija
6/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl sun pitäisi löhötä vaan sohvalla ja syödä pullaa, niin alkaa muotoja ilmestymään :)

Vierailija
7/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule pakaroita millään ilveellä. Ihan väärä paikka perseestä muuttuu treenillä. Ehkä mulla on lihakset väärässä paikassa :D

Ei helvettti tuo fyssari :D Nauraa asiakkaan perseelle!

Mutta AP:lle sanoisin, että kannattaa harkita myös oman kehon hyväksymistä sellaisena kuin se on. Tietty jotkut tykkää kehoaan muokkailla ja viilailla, mutta itse olen sitä koulukuntaa, että pidetään omasta kehosta huolta sellaisenaan, eli sopivasti liikuntaa, lepoa ja puhdasta ruokaa. 

Vierailija
8/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta irtopakarat.

Vierailija
9/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksumman vyötärön? Tee paljon keskivartaloon vaikuttavia liikkeitä?

Oudon perseen omistaja, olet varmaan treenaannut yksipuolisesti pakaroita. Mulla  neliön muotoinen peräsin, nyt treenaan isoa pakaralihasta

Vierailija
10/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla saa muotoa. Kyykky (etenkin leveämmällä asennolla), askelkyykky, mave, lantionnostot. 

Vierailija
11/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudon perseen omistaja, olet varmaan treenaannut yksipuolisesti pakaroita. Mulla  neliön muotoinen peräsin, nyt treenaan isoa pakaralihasta

Onko sulla vyötärö alaselässä?

Ap

Vierailija
12/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
13/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei helpolla tule pakaroihin muotoa, suora selkä ja melko neliskulmainen lantio, joka kuitenkin näyttää naisen lantiolta. En usko, että pyöreitä pakaroita saisin, vaikka rehkisin salilla enkä mitään isoa takapuolta kyllä haluaisikaan. Ennen tämä ei ollut mikään ongelma, mutta kaipa tämä iso perse-muoti menee ohi. Mulla hartiat on ehkä hieman leveämmät kuin lantio, vyötärö kuitenkin erottuu.

Vierailija
14/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei helpolla tule pakaroihin muotoa, suora selkä ja melko neliskulmainen lantio, joka kuitenkin näyttää naisen lantiolta. En usko, että pyöreitä pakaroita saisin, vaikka rehkisin salilla enkä mitään isoa takapuolta kyllä haluaisikaan. Ennen tämä ei ollut mikään ongelma, mutta kaipa tämä iso perse-muoti menee ohi. Mulla hartiat on ehkä hieman leveämmät kuin lantio, vyötärö kuitenkin erottuu.

En minäkään halua isoa takapuolta vaan muodokkaan.

Ap

Vierailija
15/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä tyhjää jää housujen yläosaan juuri siksi, että on pyöreät pakarat?

Vierailija
16/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen treeni vapailla painoilla, oikeasti kunnon treeni, pyöreä lihaksikas pylly ja reidet eivät tule itsestään, tsemppiä! 

Vierailija
17/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä geeneillä sen saa syntymälahjana. Vähän voi treenillä tilannetta pelastaa, mutta ei mahdottomia.

Vierailija
18/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvettti tuo fyssari :D Nauraa asiakkaan perseelle!

Mutta AP:lle sanoisin, että kannattaa harkita myös oman kehon hyväksymistä sellaisena kuin se on. Tietty jotkut tykkää kehoaan muokkailla ja viilailla, mutta itse olen sitä koulukuntaa, että pidetään omasta kehosta huolta sellaisenaan, eli sopivasti liikuntaa, lepoa ja puhdasta ruokaa. 

Tämä! Sitäpaitsi tuo vartalon mallihan on mallien vartalomalli. 

Vierailija
19/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin jää tyhjää, vaikka onkin jättiperse joka suunnasta. On nääs notkoselkä...

Vierailija
20/33 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vyötärö alaselässä?

Ap

No eikö alaselkä ole siinä notkon kohdalla? Jatkuu varmaan lantioluun kohdalle tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi