Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut tiimissä, jossa esihenkilö on alkanut seurustelemaan alaisen kanssa?

Vierailija
23.02.2024 |

Miten on mennyt? Onko moni tiimiläinen esim. vaihtanut tiimiä asian takia? Onko ollut suosimista tms.? Mitä mieltä olet aiheesta yleensäkin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tiimiläinen kyllä kiinnostelee, mutta en uskalla tehdä aloitetta 

Esihenkilö

Tunnen yhden parin, esihlö teki aloitteen alaiselleen ja nykyään ovat naimisissa.

Vierailija
22/24 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyjänä ollessani deittailin kaupan apulaispäälliköä. Oli hauskat huvit töissä, voin sanoa. Minä siis mies, hän nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Lopputulos: mies otti loparit itse ja nainen sai potkut. Iso skandaali koska molemmat olivat naimisissa tahoillaan, samalla alalla ja alan piirit on pienet, tieto kulkee. Miehen vaimo pisti pystyyn ison kohtauksen julkisella paikalla jossa oli sattumalta (?) duunikaveitakin todistamassa farssia. Mutta oli todella mehukas juoru meille muille kuukausiksi. Harvoin on noin laadukasta ohjelmaa duunipaikalla.

Vierailija
24/24 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Lopputulos: mies otti loparit itse ja nainen sai potkut. Iso skandaali koska molemmat olivat naimisissa tahoillaan, samalla alalla ja alan piirit on pienet, tieto kulkee. Miehen vaimo pisti pystyyn ison kohtauksen julkisella paikalla jossa oli sattumalta (?) duunikaveitakin todistamassa farssia. Mutta oli todella mehukas juoru meille muille kuukausiksi. Harvoin on noin laadukasta ohjelmaa duunipaikalla.

Aika kylmää (epätervettä) mässäillä toisten ihmisten suruilla. Jokainen on kuitenkin ihminen inhimillisine tarpeineen ja haluineen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan