Oletko ollut tiimissä, jossa esihenkilö on alkanut seurustelemaan alaisen kanssa?
Miten on mennyt? Onko moni tiimiläinen esim. vaihtanut tiimiä asian takia? Onko ollut suosimista tms.? Mitä mieltä olet aiheesta yleensäkin?
Kommentit (24)
Itse myyjänä ollessani deittailin kaupan apulaispäälliköä. Oli hauskat huvit töissä, voin sanoa. Minä siis mies, hän nainen.
Olen. Lopputulos: mies otti loparit itse ja nainen sai potkut. Iso skandaali koska molemmat olivat naimisissa tahoillaan, samalla alalla ja alan piirit on pienet, tieto kulkee. Miehen vaimo pisti pystyyn ison kohtauksen julkisella paikalla jossa oli sattumalta (?) duunikaveitakin todistamassa farssia. Mutta oli todella mehukas juoru meille muille kuukausiksi. Harvoin on noin laadukasta ohjelmaa duunipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Lopputulos: mies otti loparit itse ja nainen sai potkut. Iso skandaali koska molemmat olivat naimisissa tahoillaan, samalla alalla ja alan piirit on pienet, tieto kulkee. Miehen vaimo pisti pystyyn ison kohtauksen julkisella paikalla jossa oli sattumalta (?) duunikaveitakin todistamassa farssia. Mutta oli todella mehukas juoru meille muille kuukausiksi. Harvoin on noin laadukasta ohjelmaa duunipaikalla.
Aika kylmää (epätervettä) mässäillä toisten ihmisten suruilla. Jokainen on kuitenkin ihminen inhimillisine tarpeineen ja haluineen.
Tunnen yhden parin, esihlö teki aloitteen alaiselleen ja nykyään ovat naimisissa.