Saadaan emännän kanssa poikalapsi maaliskuussa. Ajateltiin antaa etunimeksi Keijo. Mitä mieltä nimestä?
Mielestäni hyvä ja perinteikäs nimi. Lisäksi minun ja emäntäni suku on Keijoja täynnä. Sopii myös hyvin sukunimeeni Kurhinen. Keijo Kurhinen. Mielestäni ihan hyvä ja miehekäs nimi.
Kommentit (54)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Keijo
Vähän "keppoinen" kyllä tuo nimen merkitys.
Olettehan tietoisia Hullu hullumpi yläaste -sarjasta (Yle Areena, loistava), jossa sellainen säälittävämpi nuori on juurikin Keijo.
Luulen että Suomen koululaiset ei ole vielä valmiita "Keijoon".
Eli aikuisten oikeasti en suosittelisi tuota nimeä.
Muistan hämärästi lapsuudesta jonkun Keijon. Hoikka, fiksu ja kivan näköinen nuori mies.
Keijo on hyvä nimi.
Vältä näitä:
Matias, Miikka, Matti, Jussi, Eetu, Otto, Veeti, Elias, Joonas, Joona,
Mika, Mikael, Niko, Nico, Toni, Jari, Marko yms.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä trolli vai miksi kerrot anonyymilla palstalla sukunimesi?
Minäkin voin kertoa täällä, että sukunimeni on Saarinen. Mitä ajattelit sillä tiedolla tehdä? Alat käydä läpi kaikkia Suomen Saarisia ja selvittää, että kuka heistä kirjoittelee täällä? Miksi?
Jos kutsut vaimoasi "emännäksi" niin siinä tapauksessa poikasi nimeksi voi antaa Keijo.
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut vaimoasi "emännäksi" niin siinä tapauksessa poikasi nimeksi voi antaa Keijo.
Tämä 😂
Perinteinen nimi, joka ei ole juuri nyt muodissa. En tiedä miksi pitäisi seurata muotia.
Voitte soittaa hänelle sitten Keijopoppia.
Varokaa, koska voi olla peruste huostaanotolle.
Tuleehan sukunimeksi Rosberg. Voit sitten laulaa tuutulaulun Kekekekekekekeke...
Lanko oli Keijo eikä vitumpaa tyyppiä voi olla ja tulla.
Mikäs siinä. Mun enoni nimi oli Keijo. Lupsakka mies oli.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Mun enoni nimi oli Keijo. Lupsakka mies oli.
Mun sedän nimi on Keijo ja syntynyt joskus 50-luvun lopulla. Mukavampaa tyyppiä suvusta saa hakea.
Onneksi olkoon. Jos olisi tyttö tulossa en onnittelisi.
Matti on minun suosikkinimi!