Saadaan emännän kanssa poikalapsi maaliskuussa. Ajateltiin antaa etunimeksi Keijo. Mitä mieltä nimestä?
Mielestäni hyvä ja perinteikäs nimi. Lisäksi minun ja emäntäni suku on Keijoja täynnä. Sopii myös hyvin sukunimeeni Kurhinen. Keijo Kurhinen. Mielestäni ihan hyvä ja miehekäs nimi.
Kommentit (54)
Keijo on kyl maailman keijoin nimi :D
Ihan hyvä.
Kunhan ette laita näitä:
Matias, Joonas, Miikka, Veeti, Otto, Eetu ym.
Näistä on ollutkin täällä puhetta.
Landepaukku antaa landepaukun nimen siittämälleen.
kah, Eelis ja Aapo 15v. ovat juoneet yhdet kaljat ja keksineet vallan mahdottoman hauskan jutun. Katsokaa ettei mene keppana väärään kurkkuun hekottaessa.
Oliko tämä trolli vai miksi kerrot anonyymilla palstalla sukunimesi?
Jorma on perinteinen suomalaisnimi, Tauno käy myös.
Keijo on täälläpäin synonyymi tyhmälle jätkälle. "V*itun Keijo"
Vierailija kirjoitti:
Keijo on täälläpäin synonyymi tyhmälle jätkälle. "V*itun Keijo"
Täällä päin myös. :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä trolli vai miksi kerrot anonyymilla palstalla sukunimesi?
Tietysti on trolli, joku ääliö teini- ikäinen ajatteli olevansa hauska
Oikein hyvä! Vaihtoehto voisi olla Keija, jos haluaa vähän modernimpaa twistiä tohon nimeen.
Hauskaa monille, mutta minunpa iäkäs isäni on Keijo. Ei ollenkaan noin typerä kuin moni aihetta kommentoinut. Eli nimi ei vaikuta älykkyyteen.
Kamala nimi mielestäni. Keijosta tulee mieleen kalju, Juice Leskisen näköinen äijä.
Vanhemmiten tulee jokaisesta nimestä oma mielleyhtymänsä eri ihmisille. Minusta Keijo on hönöjen ihmisten nimi. Mutta todennäköisesti olen mielikuvineni väärässä.
Kuhan ei Oliver jota kutsutaan "Oliveri, Oliveri" särähtää korvaan niin usein.
Olen "järkyttynyt" ja pöyristynyt melkein. Keijo oli ennen vanhempi mies tai keski-ikäinen joka korkkasi oluen saunan jälkeen ja oli maalta kotoisin, junttipitäjästä. Vaikka ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Keiju on aika lähellä Keijoa. Veijo on veli.
Jos on teinipoikien tekemä aloitus, niin onpa somasti muotoiltu.
Kuulostaa keijulta, gay... faggot
Mutta ehkä vaan minusta?