Tsemppiapua kaupassa käymiseen. Kova nälkä mutta en saa itseäni ylös.
Kauppaan on korkeintaan neljän minuutin kävelymatka.
Kova nälkä. Rahaa on niukasti ja stressaa. Väsyttää kun kävin hoitamassa asioitani päivällä ja veto on pois. Olen peiton alla ja mietin miten tästä pääsisi ylös ja vaatteet päälle ja kauppaan.
Ajattelin tehdä jauhelihakastiketta ja spagettia. Ei tarvitse kuin jauhelihaa käydä ostamassa.
Kommentit (23)
Nouse nyt niin se on sitten hoidettu. Osta joku patukka itsellesi palkinnoksi
Mieti, että annat tuon kokkailuhetken itsellesi stressitöntä aikaa. Laitan soimaan mieluista musiikkia, tai vaikka kiinnostavia podcasteja. Keskitys ruoan laittoon ja kuunteluun ja unohdat hetkeksi kaiken muun. Nyt on jo niin myöhä, ettet pysty enää muutenkaa edistämään mitään.
Paitsi tietenkin sen kaupassa käymisen :)
Kyllä se siitä. Ihmisen pitää syödä. Vie roskat ulos kun nekin kerran pitää viedä, samalla kipaiset kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa Woltista
Tilaisin mutta ei ole varaa.
Helvetti kun ei vaan saa itseään. Tässä olen tsempannut pitkän aikaa.
Ihan kohta..
Nykyään väsyn niin olemattomista asioista. Kävin tänään ihmisten ilmoilla ja keskustelemassa eräälle. Pääsin kotiin ja oli pakko päästä hetkeksi maate.
Juu on masennusdiagnoosi. Yritän kuitenkin. Aion taistella itseni ylös ihan pian.
Aloita lähteminen vaihe kerrallaan: Ensin ylös sängystä. Hyvä. Sitten suihku ja vaatteet päälle. Hyvä. Ulkovaatteet päälle, kassi käteen. Hyvä. Kävely kauppaan. Hyvä. Ostosten keruu ja maksaminen. Hyvä. Kävely kotiin. Hyvä.
kai nyt jokaisella on jauhelihapaketteja pakkasessa
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että annat tuon kokkailuhetken itsellesi stressitöntä aikaa. Laitan soimaan mieluista musiikkia, tai vaikka kiinnostavia podcasteja. Keskitys ruoan laittoon ja kuunteluun ja unohdat hetkeksi kaiken muun. Nyt on jo niin myöhä, ettet pysty enää muutenkaa edistämään mitään.
Paitsi tietenkin sen kaupassa käymisen :)
Oh, kiitos. Niinpä.
Tykkään kokata ja etenkin kuunnella. Oli se sitten hyvää musiikkia tai mielenkiintoinen aihe jostain.
Sitten palkitsee kun saan hyvää ruokaa ja vatsan täyteen. Nukkuukin paremmin.
Noniin, ihanaa. Puhuminen oikeesti auttaa. Nousen nyt ylös. Kiitos.
Ap
Täällä myös tuollainen ruokalähteestään 300 päässä asuva. Minulla kyllä hirvenlihaa yli sata kiloa pakasteessa ja sieniä mutta pelkkä sulatus kestää tunteja.
Minulla ei rahaa mutta olisi ilmainen pizzalippu, kymmenes leima. Hävettää ilmaista pitsaa mennä norkoilemaan
Tunnin päästä kerron kehtasi ko, plussatkaa ja ehdottakaa täytteitä jos kehtaan!
Mulla myös paniikkihäiriö ja mun pitää pitää noita hetkiä varten kaapissa edes pari lonkeroa. Piristyy eikä ahdista. Ja sitähän on pakko lähteä ostamaan lonkeroa lisää.
Minusta ei ole ikävä kyllä tsemppaamaan. Puurolla menee tämä päivä, kun en vaan saa lähdettyä kauppaan, vaikka se ihan tuossa vieressä sijaitseekin.
Melkein itkettää vain, jokin. En tiedä mikä.
No mutta, onneksi on itsepalvelukassa ja voi laittaa hupun päähän. Tunnin päästä on jo ruoka valmista kun nyt lähden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloita lähteminen vaihe kerrallaan: Ensin ylös sängystä. Hyvä. Sitten suihku ja vaatteet päälle. Hyvä. Ulkovaatteet päälle, kassi käteen. Hyvä. Kävely kauppaan. Hyvä. Ostosten keruu ja maksaminen. Hyvä. Kävely kotiin. Hyvä.
Näin, mutta unohda suihku. 👍
Laita tänään valmiiksi kaikki vaatevalintoja myöten ja huomenna heti herättyäsi lähdet kauppaan. Illalla nukkumaan mennessä ajattelet, että aamulla kauppaan ja mietit miten hyvin asiointi siellä sujuu ja matkakin.
Hyvä hyvä. Sä pystyt siihen. Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös tuollainen ruokalähteestään 300 päässä asuva. Minulla kyllä hirvenlihaa yli sata kiloa pakasteessa ja sieniä mutta pelkkä sulatus kestää tunteja.
Minulla ei rahaa mutta olisi ilmainen pizzalippu, kymmenes leima. Hävettää ilmaista pitsaa mennä norkoilemaan
Tunnin päästä kerron kehtasi ko, plussatkaa ja ehdottakaa täytteitä jos kehtaan!
Älä häpeä. Älä missään nimessä tuon vuoksi. Se kuuluu kampanjaan ja olet ansainnut ilmaisen lippusi. Olisipa minullakin. :)
Itsellä vakiot on melkein aina pepperoni, ananas, tomaatti ja joko jauheliha tai tonnikala. Joskus tekee mieli tulista tai suolaisempaa niin jalapeno ja aura on vaihtoehtoisia täytteitä.
Voi helvetti. Olisipa rahaa ;(
No, täytyy olla kiitollinen, että saa lämmintä ruokaa edes tänään ja jossa lihaa mukana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kehtaat. Valitse omia suosikkitäytteitäsi.
Vierailija kirjoitti:
kai nyt jokaisella on jauhelihapaketteja pakkasessa
Veikkaan että ap asuu yksiössä joissa ei yleensä ole kuin se pakastelokero jääkaapissa. Semmoisessa ei kauaa ruokia säilytellä.
Nouset vaan ylös ja lähdet kauppaan.