Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varannut pesutuvan kolmeksi päiväksi ja tänään olin menossa pesemään pyykkiä niin koneessa oli jonkun toisen pyykit!

Vierailija
23.02.2024 |

Ei naurata!!

Olen tehnyt koko päivä varauksen ke klo 7-21, to klo 7-21 ja pe klo 7-21.

Siellä lukee selkeästi jokaisessa asuntoni numero ja nimi.

En kuitenkaan eilen ehtinyt pestä pyykkiä ja toissa päivänä pesin vain koneellisen ja tänään olin äsken töiden jälkeen menossa pesemään pyykkiä, mutta koneessa pyöri jonkun pyykit ja näyttää myös siltä, että joku muukin on tänään käyttänyt tupaa ollessani töissä sillä kuivaushuoneessa on jonkun toisen pyykin pesuvälineet ja vaatteet vielä kuivumassa..

Kuitenkaan mitään merkintää ei ole missään. No tietysti vihkoon se ei onnistu sillä olen vetänyt viivat koko päiville ja siinä lukee nimeni, mutta olisi kohteliasta jättää edes viesti.

Nyt kävi niin, että minulta jäi pyykit pesemättä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh eh, onpa hauska juttu.

Vierailija
2/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vitsit. Jaxuhali! Mä keitin vielä kahvit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä taloyhtiössä voi pyykkituvan varata koko päiväksi? Kenellä on niin paljon pyykkiä, että sen pesemiseen menee kolme päivää? Miksi varaisit pyykkituvan sellaiselle ajalle esimerkiksi työpäivän ajalle, kun et sitö voi käyttää?

Vierailija
4/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mulkero varaa pesutuvan noin pitkäksi aikaa? Aivan oikein että muutkin pääsivät pesemään pyykkejään!

Vierailija
5/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä taloyhtiössä voi pyykkituvan varata koko päiväksi? Kenellä on niin paljon pyykkiä, että sen pesemiseen menee kolme päivää? Miksi varaisit pyykkituvan sellaiselle ajalle esimerkiksi työpäivän ajalle, kun et sitö voi käyttää?

Ei missään. Turha edes kirjoitella tähän trolliketjuun.

Vierailija
6/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Miksi olisit varannut pesutuvan työpäivän ajaksi kun et voi sitä silloin käyttää vai oletko kiusaaja?

Vierailija
7/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varasin taloyhtiön pesutuvan koko kevääksi, että voidaan pitää rave-partyjä siellä aamuöisin.

Vierailija
8/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska provo, mutta en ihmettelisi jos täällä stadissa jotkut toimisivatkin noin, on ne niin itsekkäitä. 

Vierailija
9/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varasin koko lentokoneen kaikki paikat. Menin ekana koneeseen ja laitoin tavaroita joka penkille. Silti muut ihmiset tuli mun koneeseen.

Vierailija
10/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varasin koko lentokoneen kaikki paikat. Menin ekana koneeseen ja laitoin tavaroita joka penkille. Silti muut ihmiset tuli mun koneeseen.

Mä varasin kaikki paikat euroviisuihin

Vierailija
11/11 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tu te ootte hul luja!;)