Enemmistö täällä tykkää tv ohjelmista
Kommentit (21)
Televisiosta tulee sekä huonoa että hyvää, sekä siltä väliltä olevaa ohjelmaa.
Siinä on myös toiminto, jolla voi vaihdella kanavia tai laittaa sen kiinni.
Eikä ole lain edellyttämä kapine, joka pitäisi olla jokaisella.
Oletko allerginen televisiolle vai mikä nyppii?
Mene muualle, jos ei kiinnosta😇
No jaa...
Kai olen sitten onnekas, kun tykkään🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Arnold sveisinnäkkäri kertoi kuinka he olivat saaneet ensimmäisen telkkarin kun hän oli lapsi. Ihaili sitä tuntikausia ja sitten siihen tuli kuva...
Kyllä sille telkkarin kaukosäätimen keksijälle saisi jonkun nobelin palkinnon antaa. Se keksintö paransi maailmaa.
Useammasta, kyllä. En kuitenkaan kaikista, ja se ei haittaa.
Miten ap, mistä ohjelmasta sinä pidät?
Vierailija kirjoitti:
Useammasta, kyllä. En kuitenkaan kaikista, ja se ei haittaa.
Miten ap, mistä ohjelmasta sinä pidät?
Rehellisesti, en mistään. Kaikki on mainosta ja yllyttävät tilaamaan maksullisia kanavia. Jopa yle on täynnä uusintoja ja kuraa. Keskustelusta tykkään, eikö tämä sivusto ole tarkoitettu keskustelulle, ei tv ohjelmien keskustelulle ja hypettämiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arnold sveisinnäkkäri kertoi kuinka he olivat saaneet ensimmäisen telkkarin kun hän oli lapsi. Ihaili sitä tuntikausia ja sitten siihen tuli kuva...
Kyllä sille telkkarin kaukosäätimen keksijälle saisi jonkun nobelin palkinnon antaa. Se keksintö paransi maailmaa.
Teki ihmisistä passiiveja, jotka syövät jopa sen edessä. Katsotko melkein mensaa ja tunnet kuinka tulet viisaamaksi? Kehität itseäsi salkkareilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki ihmisistä passiiveja, jotka syövät jopa sen edessä. Katsotko melkein mensaa ja tunnet kuinka tulet viisaamaksi? Kehität itseäsi salkkareilla?
Tiipii for my bungalow. Are you tretning me? Sekä tietysti hienot ohjelmat maailman valloituksesta. Pinky and the brain. Harmi kun south parkkia ei ole perus kanavilla.
Eilen aloin katsoa YLE Areenasta sarjaa Das Boot - Sukellusvene U-612. Jäin koukkuun jo ekassa jaksossa. Sarja on jännä, yllätyksellinen, nopeakäänteinen ja siinä on monta ihmiskohtaloa liittynyt yhteen erinäisten tapahtumien kautta.
Noin, siinä tuli sarjasuositus :)
No mistäs ap sitten haluaisi keskustella?
Kannattaa aloittaa itse keskustelu, jos haluaa keskustella jostain tietystä aiheesta.
Ja aika outoa, jos et löydä muita kuin televisioon liittyviä keskusteluja.
Itse en ole tänään löytänyt ainuttakaan siihen aiheeseen kuuluvaa, mites muut?
Tv on alimman luokan ihmisten harrastus kun ei ole varaa harrastaa mitään mikä kuluttaa säännöllisesti rahaa kuten välineet, seurojen jäsenmaksut ym.
No kiitosta vaan!
Enpä ole ennen tämmöisiä onnitteluja saanutkaan.
Pitäiskö leipoa kakku?
Vierailija kirjoitti:
Tv on alimman luokan ihmisten harrastus kun ei ole varaa harrastaa mitään mikä kuluttaa säännöllisesti rahaa kuten välineet, seurojen jäsenmaksut ym.
No jos sinun harrastuksesi ovat ainoita "oikeita", niin onpa hyvä että muut pysyvät niistä kaukana!
Ei kukaan halua noin nyrpeää ja typerää ihmistä lähelleen, edes harrastuksissa😬
Minä en tykkää radioista!
Kertakaikkiaan turha ja rasittava kapistus, lailla pitäis kieltää moinen...
Nih!!
En pidä myöskään silitysraudoista, hammastikuista, pölynimureista...
Putousta ja Real Housewifea voin suositella kaikille. Sohvaperunoita unohtamatta.
Mä vihaan ruuveja, muttereita, pakoputkia ja mopoja...
Erityisesti mä vihaan mopoja!!
Juhana Vilen
Esim. tuo Viiden jälkeen on ihan hyvä ohjelma. Onnittelut ovat tarpeettomia.