Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tästä aiheesta aloitusta? Kun ei osaa muuttaa elämäänsä rahaksi

Vierailija
23.02.2024 |

Kun vaan on olemassa ihmisiä, jotka ei osaa muuttaa elämäänsä rahaksi. Olen minäkin työtä tehnyt ja valtavasti raatanut, mutta siitäkin aina tuntuu tulevan enemmän miinusta kuin plussaa. Olen valtavan ahkera, kyvykäs ja lahjakas kaikenlaisissa sellaisissa asioissa, joita on vaikea muuttaa rahaksi. Olen yrittäjähenkinen tee se - itse ihminen. Minulla on aina puuttunut ne taidot, millä hankitaan pitkä vakityö palkansaajana. Tuleehan varmasti kaikki tulevaisuuden virityksetkin tuottamaan enemmän tappiota kuin voittoa, mutta aion silti edes yrittää. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, etteikö ahkera, kyvykäs ja lahjakas ihminen pärjäisi sellaisessa työssä, josta saa säännöllisesti palkkaa. Voi toki olla, ettei sellaiset työt niin kiinnosta ja siksi on jäänyt saamatta ne rahat.

Vierailija
2/3 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää tienata enemmän kuin kuluttaa. Erotus pitää sitten säästää ja sijoittaa tuottavasti. Ei se helppoa ja nopeaa ole, mutta lopussa kiitos seisoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on some. Miljonääriksi on tultu esim. tavaroita murskaamalla tai siivoamalla koteja. Eli lopeta tuo selittely että olet hyvä sellaisissa asioissa mitä ei voi rahaksi muuttaa, sillä somen kautta ne muuttuvat rahaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi