Saksa laillistaa tänään, sallii aikuisille 25 gramman hallussapidon, ja kannabis poistetaan kiellettyjen aineiden listalta
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010248375.html
Saksa laillistaa kannabiksen. Kannabis mieto päihde jolla miljoonat ihmiset päässeet eroon alkoholista.
Polttelijat rauhallisia, päihtymys kevyt ja miellyttävä, ei krapulaa, ei aggressiivisuutta.
Valtavasti toisi Suomeenkin talouskasvua laillistaminen ja rikollisilta vietäisiin tulonlähde. Tuhannet kasvattavat itse Suomessakin, laillistamalla syntyisi pieniä kannabiskahvioita, päijdehaitat vähenisivät, me omaa polttamistamme pohtivat saisimme tietoa ja apua jos tuntuisi että polttelee liikaa.
Milloin järki voittaa Suomessa ja tehdään täälläkin laillistus?
N42, nuoresta asti poltellut työssäkäyvä maisteri joka joskus juo olutta, viiniä sosiaalisesti mutta pitää ykkösrentoutumisenaan pientä kukkasätkää (ei tupakkaa polttava)
Kommentit (741)
Vierailija kirjoitti:
Olin 2kuukautta ilman kannabista ja fiilikseni oli hyvä. Muutamia päiviä sitten poltin kannabista ja olen kannabiksen polttelun takia unohdellut asioita eikä aivoit oikein toimi.
Minä pidän kannabista huumeena ja ne jotka eivät pidä kannabista huumeena niin sitä he eivät voi ainakaan kieltää että kannabis on päihde vaikka ne kieltäisi sen että kannabis on huume.
Mitä järkeä käyttää päihdettä tai huumetta jolla unohtaa asioita?
Että sellaista valistussatuilua tänään.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2kuukautta ilman kannabista ja fiilikseni oli hyvä. Muutamia päiviä sitten poltin kannabista ja olen kannabiksen polttelun takia unohdellut asioita eikä aivoit oikein toimi.
Minä pidän kannabista huumeena ja ne jotka eivät pidä kannabista huumeena niin sitä he eivät voi ainakaan kieltää että kannabis on päihde vaikka ne kieltäisi sen että kannabis on huume.
Miksi sinä käytit? ai, niin.. oletkin vain provoava h i h h u l i joka ei ole koskaan kannabista edes käyttänyt.
Me olemme hallituksessa miettineet, että jos laillistamme kannabiksen, niin asetamme sille 425% arvonlisäveron, joka ehkäisee tehokkaasti aineen päätymistä köyhiin käsiin.
5 tonnia gramma niin voidaan myydä laillisesti, saadaan tällainen "rahat takaisin piripäiltä" kampanja käyntiin!
Minkähän tutkinnon tuomalla mandaatilla tuollaista puhut?
Hyvin on huumemyönteinen propaganda mennyt perille täällä Suomessa. Kannabis on sen mukaan täysin harmitonta, ja tekee ihmisistä vain entistä rauhallisempia.
Mitä jos tekisit itsekin vähän tutkimusta aiheeseen liittyen, ja listaisit myös ne monet yhteiskunnalliset ongelmat jotka kannabiksen laillistamisesta seuraisivat. Siihen on hyviä syitä miksi se on ollut, ja on edelleen laitonta valtaosassa länsimaita. Yhdysvalloissakin vain 5 osavaltiota on sen tiukoin rajoituksin sallinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä käytit? ai, niin.. oletkin vain provoava h i h h u l i joka ei ole koskaan kannabista edes käyttänyt.
Käytin koska halusi nähdä mitä tapahtuu pitkän tauon jälkeen kun polttaa kannabista. Olen käyttänyt paljon kannabista, olen ollut suurinpiirtein puolet elämästäni pilvessä, olen hihhuloinut ihan tarpeeksi jo pilveä eikä minua kiinnosta mitkään hihhulien päihteet, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on huumemyönteinen propaganda mennyt perille täällä Suomessa. Kannabis on sen mukaan täysin harmitonta.
Miksi vääristelet asioita? Kannabis on vähähaittaisin päihde maailmassa ja monipuolisin lääkekasvi, mutta se ei ole täysin harmitonta. Melkein kyllä, mutta ei ihan. Täysin haitatonta päihdettä ei ole olemassakaan. Alkoholi taas on kaikkein haitallisimpia ja solumyrkkynä tuhoaa myös eniten aivoja.
Vierailija kirjoitti:
No miksi käytit?
Vierailija kirjoitti:
Kenen luulet uskovan noin huonon sadun? Käy oikeasti kokeilemassa jos haluat tietää miltä se tuntuu. Muistin menetys ei haittaa kun vedetään pää täyteen. Ihan tavallinen vkl kun joku juo muistinsa pois. Jos et tiedä mitä järkeä on käyttää päihdettä niin silloin on varmasti parempi olla ilman. Eikä millään minun kokemuksella päätetä sitä mikä on laillista ja mikä ei. Faktat kertovat hyvin selvästi kuinka vähähaittainen päihde kannabis on. Jopa laittomana siitä on pienimmät haitat kaikista päihteistä ja huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellaista valistussatuilua tänään.
👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi käytit?
Koska tein virheen. Olen virheitä tekevä ihminen ja opin elämässäni virheiden kautta.
En halua olla mikään täydellinen ihminen joka käyttää kannabismarijuanaa
Vierailija kirjoitti:
5 tonnia gramma niin voidaan myydä laillisesti, saadaan tällainen "rahat takaisin piripäiltä" kampanja käyntiin!
Kukaan ei ostaisi tuon hintaista. Sehän olisi hyvä jos piripäät vaihtavat aineensa kannabikseen. Vähän epäilen tekevätkö niin mutta sen näkisi sitten. Lajikkeesta riippuen 10-20 gramma valtion päihdemyymälästä niin laiton myynti kutistuisi todella pieneksi. Samalla alkaisi vähentyä uusien kovien huumeiden käyttäjien määrä.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme hallituksessa miettineet, että jos laillistamme kannabiksen, niin asetamme sille 425% arvonlisäveron, joka ehkäisee tehokkaasti aineen päätymistä köyhiin käsiin.
Tuollaisella himoverotuksella laiton myynti jatkuisi edelleen. Sen voisin uskoa että laillistamiset ja sallimiset hoidettaisi mieluusti niin ettei mitään rahvaalle mutta rikkaille oikeastaan kaikki on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen luulet uskovan noin huonon sadun? Käy oikeasti kokeilemassa jos haluat tietää miltä se tuntuu. Muistin menetys ei haittaa kun vedetään pää täyteen. Ihan tavallinen vkl kun joku juo muistinsa pois. Jos et tiedä mitä järkeä on käyttää päihdettä niin silloin on varmasti parempi olla ilman. Eikä millään minun kokemuksella päätetä sitä mikä on laillista ja mikä ei. Faktat kertovat hyvin selvästi
Minun tarkistusnumerona on 111 joten en voi olla väärässä.
Ihmisen keho tuottaa luontaisesti kannabinoideja, teobromiinia ja jopa alkoholia. Emme tarvitse hihhulien tekemiä päihteitä uskoakseen ettö me olemme viisaita, sellaista viisautta ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan.
Kalifornia laillisti KANNABIKSEN.
Colorado laillisti KANNABIKSEN.
Washington laillisti KANNABIKSEN.
Alaska laillisti KANNABIKSEN.
Oregon laillisti KANNABIKSEN.
Washington D.C. laillisti KANNABIKSEN.
Maine laillisti KANNABIKSEN.
Massachusetts laillisti KANNABIKSEN.
Nevada laillisti KANNABIKSEN.
Michigan laillisti KANNABIKSEN.
Vermont laillisti KANNABIKSEN.
Guam laillisti KANNABIKSEN.
Illinois laillisti KANNABIKSEN.
Arizona laillisti KANNABIKSEN.
Montana laillisti KANNABIKSEN.
New Jersey laillisti KANNABIKSEN.
New York laillisti KANNABIKSEN.
Virginia laillisti KANNABIKSEN.
New Mexico laillisti KANNABIKSEN.
Connecticut laillisti KANNABIKSEN.
Ohio laillisti KANNABIKSEN.
Kanada laillisti KANNABIKSEN.
Malta laillisti KANNABIKSEN.
Luxemburg laillisti KANNABIKSEN.
Uruguay laillisti KANNABIKSEN.
Italia laillisti KANNABIKSEN.
Saksa laillisti KANNABIKSEN.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on huumemyönteinen propaganda mennyt perille täällä Suomessa. Kannabis on sen mukaan täysin harmitonta, ja tekee ihmisistä vain entistä rauhallisempia.
Mitä jos tekisit itsekin vähän tutkimusta aiheeseen liittyen, ja listaisit myös ne monet yhteiskunnalliset ongelmat jotka kannabiksen laillistamisesta seuraisivat. Siihen on hyviä syitä miksi se on ollut, ja on edelleen laitonta valtaosassa länsimaita. Yhdysvalloissakin vain 5 osavaltiota on sen tiukoin rajoituksin sallinut.
No jos verrataan perus perjantai kännejä. vs pari sätkää, niin kumpi pahempi ? Tuntuu että tässä asiassa aina ajatellaan kaikkien heti polttavat 24/7, todellisuus on ihan muuta muuallakin.
Päädyin marijuanakannabiksen valloittamaan ketjuun. Kyllä, oli virhe kokeilla kannabismarijuana huumetta.
En kadu että kokeilin kannabismarijuanaa koska en ole absoluuttisesti tehnyt yhtään mitään väärää tai salattavaa asiaa mistä minun pitäisi katua vaikka marijuanistit väittävät puuta ja heinää asiasta
Vierailija kirjoitti:
Päädyin marijuanakannabiksen valloittamaan ketjuun. Kyllä, oli virhe kokeilla kannabismarijuana huumetta.
En kadu että kokeilin kannabismarijuanaa koska en ole absoluuttisesti tehnyt yhtään mitään väärää tai salattavaa asiaa mistä minun pitäisi katua vaikka marijuanistit väittävät puuta ja heinää asiasta
Kun asiasta kysyttiin kannabista kokeilleilta niin suurin osa kokeilleista sallisi tai laillistaisi kannabiksen. Vain pieni vähemmistö kokeilleista pitäisi kannabiksen laittomana. Huomionarvoista sekin että kaikista suomalaisista yli puolet lopettaisi kannabiksen käytöstä rankaisemisen.
Siinä on 360asteen kysymys