Kerrotteko puhelinnumeronne random Tinder-matchille?
Jos Tinder-match pyytää teidän puhelinnumeroanne, niin kerrotteko sen? Siis ennen tapaamista?
Minulle on usein Tinder-match tyrkyttänyt puhelinnumeroaan ja pyytänyt omaani. Miksei vaan voi viestitellä Tinderissä? Minua ainakin epäilyttäisi antaa puhelinnumeroni jollekin tuntemattomalle tyypille. Voihan sen numeron antaa sitten tapaamisen jälkeen jos henkilö osoittautuu järkeväksi.
Nytkin olen menossa ylihuomenna treffeille Tinder-matchin kanssa, hän siis itse pyysi minua treffeille ja eilen hän pyysi puhelinnumeroani, kun kuulemma hänellä on aina tapana soittaa ennen treffejä ja tsekata, miten kemiat kohtaa . Mutta jos ne treffit on ja sovittu ja vielä muutaman päivän päähän, niin eikö voi vaan odottaa niihin?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, joten moiset asiat eivät huolestuta. Ei nainen voi tehdä minulle mitään pahaa, vaikka tietäisi numeroni, tai peräti osoitteeni. Ihan sama.
Kyllä nainen voi tehdä sinulle ihan valtavasti pahaa, jos niin päättää. Ero vain on siinä, että naisen pitää olla käytännössä vaikeasti mielisairas, että näin käy. Naisille uhkana on herkästi ihan tavallinen "kiltti" mies.
Aloitukseen - puhelinnumeroni saa ekoilla treffeillä, jos ne menevät putkeen.
Miksi naiset puhuvat pahoja tekevästä miehestä kilttinä miehenä? Eihän se silloin ole mikään kiltti mies, korkeintaan esittää aluksi sellaista.
Luulen että käytätte tätä taktiikkaa väistelläksenne sitä, että teitä ei oikeasti kiltit miehet kiinnosta ja jahtaatte pahoja poikia. Jollakin konstilla ja oikeutuksella nainen aina sysää vastuun ratkaisuistaan jonkun toisen niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, joten moiset asiat eivät huolestuta. Ei nainen voi tehdä minulle mitään pahaa, vaikka tietäisi numeroni, tai peräti osoitteeni. Ihan sama.
Kyllä nainen voi tehdä sinulle ihan valtavasti pahaa, jos niin päättää. Ero vain on siinä, että naisen pitää olla käytännössä vaikeasti mielisairas, että näin käy. Naisille uhkana on herkästi ihan tavallinen "kiltti" mies.
Aloitukseen - puhelinnumeroni saa ekoilla treffeillä, jos ne menevät putkeen.
Miksi naiset puhuvat pahoja tekevästä miehestä kilttinä miehenä? Eihän se silloin ole mikään kiltti mies, korkeintaan esittää aluksi sellaista.
Luulen että käytätte tätä taktiikkaa väistelläksenne sitä, että teitä ei oikeasti kiltit miehet kiinnosta ja jahtaatte pahoja poikia. Jollakin konstilla ja oik
Aikamoinen ajatusketju, mitä hittoa nyt taas. "Kiltti" oli syystä lainausmerkeissä. Yleensä sellaiset tyypit, jotka heti ensimmäisenä esittelevät itsensä kilttinä miehenä, ovat juuri niitä päinvastaisia tapauksia. Oikeasti kilttien ei tarvitse mainostaa asiaa kovaan ääneen samalla punalippuja heilutellen, vaan antavat tekojensa puhua puolestaan.
Ihan tältä palstalta on itselle tarttunut tämä kilttimies-läppä. "Olen kiltti mies, ja *lisää tähän mitä tahansa hirvittävää misogyynistä tai sarjamurhaajamaista*" ja sitten isoon ääneen ihmetellään, kun ei kiltit miehet kelpaa.
Nettituttavuuksien suhteen minulla ainakin hävisi ajan taju, jos henkilö vaikutti mukavalta. Erehdyin antamaan numeroni parille eri kaverille muutaman viestin jälkeen. Toinen tuli etsimään minua kotoani, vaikkei oltu edes sovittu tapaamisesta. Hän näki vaivaa tullen toisesta kaupungista junalla ja taksilla käyden välillä siemailemassa muutaman juoman. Onneksi en ollut kotona, enkä uskaltanut moneen tuntiin tullakaan.
Toinen taas alkoi soitella haukkumapuheluja, kun en lämmennytkään sen enempää. Myöhemmin tajusin, kuinka omassa päässä pelkkien viestien perusteella tehdyt päätelmät voivat johtaa pahasti harhaan, molemmin puolin. Siksi kannatan tapaamista ensin ja numeroiden vaihtamista vasta sitten, jos kaveri kiinnostaa vielä.
Mieluummin en.
Mitä harvemmalla ihmisellä on mun puhelinnumero, niin sen parempi. Olen pyrkinyt siihen, että vain sukulaisilla ja ystävillä on mun puhelinnumero. Tapailukumppanit ja muut tuttavat saavat tavoitettua mut somesta tarvittaessa.
Annan, jos nainen sitä pyytää. Yleensä numerot on kyllä vaihdettu vasta ekojen treffien jälkeen.
Mitä siitä jos se onkin joku psykomuija, sitten vain blokkaa numeron.