Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotteko puhelinnumeronne random Tinder-matchille?

22.02.2024 |

Jos Tinder-match pyytää teidän puhelinnumeroanne, niin kerrotteko sen? Siis ennen tapaamista?

Minulle on usein Tinder-match tyrkyttänyt puhelinnumeroaan ja pyytänyt omaani. Miksei vaan voi viestitellä Tinderissä? Minua ainakin epäilyttäisi antaa puhelinnumeroni jollekin tuntemattomalle tyypille. Voihan sen numeron antaa sitten tapaamisen jälkeen jos henkilö osoittautuu järkeväksi.

Nytkin olen menossa ylihuomenna treffeille Tinder-matchin kanssa, hän siis itse pyysi minua treffeille ja eilen hän pyysi puhelinnumeroani, kun kuulemma hänellä on aina tapana soittaa ennen treffejä ja tsekata, miten kemiat kohtaa . Mutta jos ne treffit on ja sovittu ja vielä muutaman päivän päähän, niin eikö voi vaan odottaa niihin?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä videopuhelu on ok, koska moni on muuta mitä kuvista näkyy. Arvostaisin itsekin tällaista naisena, niin en heitä aikaa hukkaan jos puhelun aikana miehestä huokuu sellainen energia joka ei vedä puoleensa.

Mutta muuten olen aivan samaa mieltä: numeroa en anna ennenkuin on nähty.  Tuon puhelunkin voi soittaa tinderissä. Olisi ollut mieheltä korrektia pyytää puhelua jo siinä yhteydessä kun treffejä sovitaan, eikä jälkikäteen. 

Vierailija
22/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina taas trollaa. Tämä siis on venäjän deittitrollitili, joka vastailee itse itselleen.

Mielestäni esitin aivan asiallisen kysymyksen. Voithan sä itsekin vastata siihen.

Niin varmaan esitit, mutta ei se silti poista sitä että olet jo yli 6 vuotta spämmännyt tälle palstalle näitä naiset-vastaan-miehet-riidanhaastamisia. Sitä vihanpitoa mitä venäjä kylvää "Lännen someen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä videopuhelu on ok, koska moni on muuta mitä kuvista näkyy. Arvostaisin itsekin tällaista naisena, niin en heitä aikaa hukkaan jos puhelun aikana miehestä huokuu sellainen energia joka ei vedä puoleensa.

Mutta muuten olen aivan samaa mieltä: numeroa en anna ennenkuin on nähty.  Tuon puhelunkin voi soittaa tinderissä. Olisi ollut mieheltä korrektia pyytää puhelua jo siinä yhteydessä kun treffejä sovitaan, eikä jälkikäteen. 

Nainen on pelkuri eikä luota mieheen, jos ei uskalla antaa edes prepaid-numeroansa. Tällaiset naiset karsiutuvat jatkosta paitsi, jos nainen on todella kaunis. Silloin mies suostuu lähes mihin tahansa.

Vierailija
24/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa esikarsia naisia ennen livenä tapaamista. Nirsot, pelkurit, mt- ja wt-naiset ja lokit pitää esikarsia jo ennen treffejä.

Eikö tätä karsintaa/arviota voi tehdä viestien perusteella?

Lopeta tänne kirjoittelu. Typerä nimiämmä. Etkö saanut lapsena tarpeeksi huomiota? 

Vierailija
25/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa tinderissä tämä meidän chrisse. Isältään oppi imemään. 

26/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina taas trollaa. Tämä siis on venäjän deittitrollitili, joka vastailee itse itselleen.

Mielestäni esitin aivan asiallisen kysymyksen. Voithan sä itsekin vastata siihen.

?

Vierailija
27/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna, koska sitä kautta saa selville sellaista tietoa mitä en halua antaa vieraalle ihmiselle. Ja jos olisin antanut numeroni kaikille jotka avaavat keskustelun jossai deittiappsissa, numeroni olisi nyt n.7000:lla random tyypillä. Ja vaikka niistä vain prosentti jatkaisi viestittelyä tahtomattani, olisi se 70 tyyppiä. 

Vierailija
28/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on pelkuri eikä luota mieheen, jos ei uskalla antaa edes prepaid-numeroansa. Tällaiset naiset karsiutuvat jatkosta paitsi, jos nainen on todella kaunis. Silloin mies suostuu lähes mihin tahansa.

Mulla ei ainakaan oo mitään prepaid-numeroa mitä jaella. Ja jos mies antaisi numeron joka selvästi prepaid (esim 11 numeroinen tai 046-alkuinen), kielisi tämä mulle joko luottotietojen menetyksestä tai siitä että kaksi numeroa (=mahdollisesti parisuhteessa) ja jäis koko treffit kyllä välistä.

Vierailija
29/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, joten moiset asiat eivät huolestuta. Ei nainen voi tehdä minulle mitään pahaa, vaikka tietäisi numeroni, tai peräti osoitteeni. Ihan sama. 

Kyllä nainen voi tehdä sinulle ihan valtavasti pahaa, jos niin päättää. Ero vain on siinä, että naisen pitää olla käytännössä vaikeasti mielisairas, että näin käy. Naisille uhkana on herkästi ihan tavallinen "kiltti" mies.

Aloitukseen - puhelinnumeroni saa ekoilla treffeillä, jos ne menevät putkeen.

Vierailija
30/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla ei ainakaan oo mitään prepaid-numeroa mitä jaella. Ja jos mies antaisi numeron joka selvästi prepaid (esim 11 numeroinen tai 046-alkuinen), kielisi tämä mulle joko luottotietojen menetyksestä tai siitä että kaksi numeroa (=mahdollisesti parisuhteessa) ja jäis koko treffit kyllä välistä."

Treffit jää miehen puolelta väliin, jos nainen ei halua antaa numeroansa paitsi, jos nainen on todella kaunis. Silloin ei ole varaa jättää tilaisuutta käyttämättä.

Vierailija
31/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kukaan?

Minä olen antanut puhelinnumeroni ennen tapaamista tinderdeiteille, joiden kanssa on osoittautunut olevan yhteisiä tuttavia, ja jotka kiistattomasti olivat keitä ilmoittivatkin olevansa. Yllättävän moni omista treffeistäni oli tällaisten kanssa, myös nykyinen kumppanini kuului näihin. 

Minun kohdallani on pätenyt se, että kumppani löytyy parhaiten omien ympyröiden ihmisistä. 

Vierailija
32/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla ei ainakaan oo mitään prepaid-numeroa mitä jaella. Ja jos mies antaisi numeron joka selvästi prepaid (esim 11 numeroinen tai 046-alkuinen), kielisi tämä mulle joko luottotietojen menetyksestä tai siitä että kaksi numeroa (=mahdollisesti parisuhteessa) ja jäis koko treffit kyllä välistä."

Treffit jää miehen puolelta väliin, jos nainen ei halua antaa numeroansa paitsi, jos nainen on todella kaunis. Silloin ei ole varaa jättää tilaisuutta käyttämättä.

Toivottavasti kerrot sille kauniillekin naiselle että sulla on tällainen sääntö, niin hänelläkin on mahdollisuus paeta ajoissa.

Vierailija
33/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaksi numeroa (=mahdollisesti parisuhteessa) ja jäis koko treffit kyllä välistä".

Minulla on kaksi numeroa, toinen töihin. Molemmat omissa nimissä ja julkisia. Tässäkö syy joihinkin treffien peruuntumisiin?

Vierailija
34/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kukaan?

Minä olen antanut puhelinnumeroni ennen tapaamista tinderdeiteille, joiden kanssa on osoittautunut olevan yhteisiä tuttavia, ja jotka kiistattomasti olivat keitä ilmoittivatkin olevansa. Yllättävän moni omista treffeistäni oli tällaisten kanssa, myös nykyinen kumppanini kuului näihin. 

Minun kohdallani on pätenyt se, että kumppani löytyy parhaiten omien ympyröiden ihmisistä. 

Christiina taas vastailee itse itselleen.

Vierailija
35/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä viestit eivät aina kulje reaaliajassa ja aina niistä ei tule edes ilmoitusta. Kannattaakin sopia treffiaika ja -paikka ajoissa ja joku varasysteemi ilmoittamiseen, jos tuleekin muutoksia suunnitelmiin.

Pari kertaa on jäänyt Tinderissä viime hetken viesti saamatta ja siitä on koitunut ylimääräistä vaivaa. Omalla kohdalla asia on aina selvinnyt, mutta luulen osan joidenkin "ohareista" johtuneen tästä. Kyrpiintyneenä poistetaan match, kun ei ole saatu viestiä muutoksesta, vaikka siitä toinen olisi ilmoittanutkin.

Vierailija
36/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna, koska sitä kautta saa selville sellaista tietoa mitä en halua antaa vieraalle ihmiselle. Ja jos olisin antanut numeroni kaikille jotka avaavat keskustelun jossai deittiappsissa, numeroni olisi nyt n.7000:lla random tyypillä. Ja vaikka niistä vain prosentti jatkaisi viestittelyä tahtomattani, olisi se 70 tyyppiä. 

Hommaa vanhaan puhelimeen prepaid ja käytä pelkästään sitä treffaukseen. Se on paras tapa treffata.

Vierailija
37/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi eri puhelinta. Yhdessä on oikea liittymä ja neljä muuta on prepaideja. Prepaidejä käytän treffaukseen ja muuhun epäilyttävään tarkoitukseen.

Vierailija
38/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä viestit eivät aina kulje reaaliajassa ja aina niistä ei tule edes ilmoitusta. Kannattaakin sopia treffiaika ja -paikka ajoissa ja joku varasysteemi ilmoittamiseen, jos tuleekin muutoksia suunnitelmiin.

Pari kertaa on jäänyt Tinderissä viime hetken viesti saamatta ja siitä on koitunut ylimääräistä vaivaa. Omalla kohdalla asia on aina selvinnyt, mutta luulen osan joidenkin "ohareista" johtuneen tästä. Kyrpiintyneenä poistetaan match, kun ei ole saatu viestiä muutoksesta, vaikka siitä toinen olisi ilmoittanutkin.

Vanhaan puhelimeen vain prepaid-liittymä. Se on paras ratkaisu.

Vierailija
39/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole Tinderissä kun en halua tavata mitään randomeitä, en todellakaan antaisi numeroa jollukulle ota en ole edes nähnyt.

40/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä