Kerrotteko puhelinnumeronne random Tinder-matchille?
Jos Tinder-match pyytää teidän puhelinnumeroanne, niin kerrotteko sen? Siis ennen tapaamista?
Minulle on usein Tinder-match tyrkyttänyt puhelinnumeroaan ja pyytänyt omaani. Miksei vaan voi viestitellä Tinderissä? Minua ainakin epäilyttäisi antaa puhelinnumeroni jollekin tuntemattomalle tyypille. Voihan sen numeron antaa sitten tapaamisen jälkeen jos henkilö osoittautuu järkeväksi.
Nytkin olen menossa ylihuomenna treffeille Tinder-matchin kanssa, hän siis itse pyysi minua treffeille ja eilen hän pyysi puhelinnumeroani, kun kuulemma hänellä on aina tapana soittaa ennen treffejä ja tsekata, miten kemiat kohtaa . Mutta jos ne treffit on ja sovittu ja vielä muutaman päivän päähän, niin eikö voi vaan odottaa niihin?
Kommentit (45)
Olen mies, joten moiset asiat eivät huolestuta. Ei nainen voi tehdä minulle mitään pahaa, vaikka tietäisi numeroni, tai peräti osoitteeni. Ihan sama.
Tuutko mun kaa Kristiina treffeille :3
Voi hyvänen aika, sekä miesten että naisten pitää näköjään kasvattaa pallit. En ole missään sovelluksissa, mutta aina kun nainen kysyy annan käyntikorttini tai jopa kysymättä kun tilaisuus ilmaantuu. Siis ihan pahvisen kortin jossa on toki myös sähköpostiosoitteeni. Tämä tosin saatta johtua taustastani, eli jonkinlaista firmapuolen toimintaa olen pyörittänyt ja alitajuisesti koen outona piilotella yhteystietoja. Jos on kysymys romanttisessa mielessä tapaamisesta, en haluaisi sabotoida sitä ainakaan tuollaisella. Toivotan Christiinalle onnistuneita treffejä. M57
Mies haluaa esikarsia naisia ennen livenä tapaamista. Nirsot, pelkurit, mt- ja wt-naiset ja lokit pitää esikarsia jo ennen treffejä.
Whatsappiin tulossa pian käyttäjänimi tuki eli toivon mukaan tänä vuonna voi ojentaa vain käyttäjänimen niille
Christiiina kirjoitti:
Vain yhden kerran, silloin kun aloitin Tinderissä ja olin kokematon, annoin puhelinnumeroni kun mies oli ensin antanut omansa. Sitten me vaan whatsupissa sovittiin treffien ajankohta ja paikka, mutta olisihan sen voinut sopia Tinderissäkin viestittelemällä.
!
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa esikarsia naisia ennen livenä tapaamista. Nirsot, pelkurit, mt- ja wt-naiset ja lokit pitää esikarsia jo ennen treffejä.
Eikö tätä karsintaa/arviota voi tehdä viestien perusteella?
En todellakaan antaisi numeroani ja jos myöhemmin päättäisin antaa numeroni, antaisin vain esim. prepaid-numeron, johon ei ole liitetty käyttäjän nimeä tai oositetta.
Antaisitko miehelle anteeksi jos hänen mulkku vahingossa sujahtaa sinun perä reikään takaapäin pantaessa?
Christiiina taas trollaa. Tämä siis on venäjän deittitrollitili, joka vastailee itse itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina taas trollaa. Tämä siis on venäjän deittitrollitili, joka vastailee itse itselleen.
Mielestäni esitin aivan asiallisen kysymyksen. Voithan sä itsekin vastata siihen.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä karsintaa/arviota voi tehdä viestien perusteella?
Pitää todella tarkkaan selvittää etukäteen videopuheluin kannattaako edes tavata. Siinä säästää niin paljon rahaa ja aikaa.
Yleensä kyllä. On ollut tapauksia joista on tullut huono fiilis. Silloin olen jatkanut sovelluksessa viestittelyä tai poistanut osuman kokonaan. Pääsääntöisesti on tullut vastaan ihan asiallisia ihmisiä.
Muutaman kerran olen kokeillut sivustoja joihin pitää erikseen kirjautua ja ne ovat huonoja jos suunnitelmiin tulee äkkinäisiä muutoksia.
Vain yhden kerran, silloin kun aloitin Tinderissä ja olin kokematon, annoin puhelinnumeroni kun mies oli ensin antanut omansa. Sitten me vaan whatsupissa sovittiin treffien ajankohta ja paikka, mutta olisihan sen voinut sopia Tinderissäkin viestittelemällä.