Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko huonoihoinen nainen saada hyvän parisuhteen?

Vierailija
22.02.2024 |

Hoidan kyllä ihoani, mutta aknearpia ja rosaceaa on vaikea saada pois. Hyväksyykö kukaan minua tällaisena?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Itselläni on sekä rosaceaa että lapsuuden onnettomuuden peruina koholla olevia arpia ympäri naamaa. Rosacean saa kätevästi meikillä peittoon, mutta ne arvethan näkyy silti, kuin olisi jotain ihonvärisiä luomia parikymmentä naamassa. Ei ole koskaan haitannut miesseuran löytämistä. Jos se jotkut hyvin ulkonäkökeskeiset miehet karkottaa, niin hyvä vaan, en minä sellaisia ole koskaan halunnutkaan. Vähän syvällisempää seuraa olen kaivannut.

Vierailija
22/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät hiukset farkut ja vyö kivat kengät kyl mä ainaki miehenä.olisin kiinostunut.kokeile.jos on ne harmaat sisä/lökäpöksyt ja paskaset lenkkarit ni ei mua ainakaa nappaa oli kuin kaunis vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on timmi kroppa etkä pelkää näyttää ja käyttää sitä, niin ketään miestä ei aknet sun muut kiinnosta.

Hmm, itse asiassa minulle on huudeltu kadulla, minulle on naurettu ja minut on uhattu pahoinpidellä. Vain siksi, koska olin ruma. Kroppa on ollut aina kunnossa. 

- ap

Missä ihmeen piireissä liikut? Ei aikuisten maailmassa tuollaista fiksut ihmiset tee. Itse olen sairaalloisen lihava, on rosacea, on vesirokosta kuoppamaisia arpia naamassakin, isot hörökorvat, eikä kukaan todellakaan kiusaa tai huutele. Aviomiehenkin olen löytänyt vaikken kedon kaunein kukka ole koskaan todellakaan ollut. Ei se ulkonäkö niin iso juttu kaikille ole. Ja usein ne ei-ulkonäkökeskeiset on niitä parhaita miehiä.

Vierailija
24/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on timmi kroppa etkä pelkää näyttää ja käyttää sitä, niin ketään miestä ei aknet sun muut kiinnosta.

Hmm, itse asiassa minulle on huudeltu kadulla, minulle on naurettu ja minut on uhattu pahoinpidellä. Vain siksi, koska olin ruma. Kroppa on ollut aina kunnossa. 

- ap

Hyvin vaikea uskoa tätä tarinaa.

Kroppa kompensoi muuta ulkonäköä todella paljon, jos pukeutuu sitä korostaen. Ja meikillä voi peittää kaiken mitä kasvoissa näkyy.

Hyvä kroppa pelastaa ihan älyttömästi. Ja tottakai luonne on se tärkein. Mutta itsellä siis aina ollut huono ja kaikkeen reagoiva iho ja vaikkei tällä hetkellä ole juuri finnejä niin naama punottaa helposti, palan helposti, tulee kroppaan kaikenlaista ihottumaa ja muuta tosi herkästi. Ja onnellisesti olen naimisissa ja sinkkuna en ole aiemminkaan aikuisena juuri ollut vaan kysyntää on ihan tarpeeksi ollut miesten keskuudessa. Tottakai olisi ihanaa jos olisi sileä kuulas tasainen iho kasvoissa ja kropassa mutta ei ole ja teen parhaani tämän tilanteeni kanssa. Vartalo on ollut aina siro ja hoikka ja sopivalla treenillä pystyy paljonkin muokkaamaan joitain kohtia. 

Vierailija
25/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Missä ihmeen piireissä liikut? Ei aikuisten maailmassa tuollaista fiksut ihmiset tee. Itse olen sairaalloisen lihava, on rosacea, on vesirokosta kuoppamaisia arpia naamassakin, isot hörökorvat, eikä kukaan todellakaan kiusaa tai huutele. Aviomiehenkin olen löytänyt vaikken kedon kaunein kukka ole koskaan todellakaan ollut. Ei se ulkonäkö niin iso juttu kaikille ole. Ja usein ne ei-ulkonäkökeskeiset on niitä parhaita miehiä.

Pahimmat kommentit sain hieman alle parikymppisenä. Kadulla, baarissa, laivalla ym. Noiden kokemusten jälkeen en ole viihtynyt missään sellaisissa paikoissa, joissa on humalaisia ihmisiä. Viime aikoina olen saanut olla rauhassa, mutta pelkään yhä ihmisten kommentteja. 

- ap

Vierailija
26/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitkät hiukset farkut ja vyö kivat kengät kyl mä ainaki miehenä.olisin kiinostunut.kokeile.jos on ne harmaat sisä/lökäpöksyt ja paskaset lenkkarit ni ei mua ainakaa nappaa oli kuin kaunis vaan.

Vaikutat kirjoitustaidottomalta. Minä en siis kelpuuttaisi sinua. 

- ap

Vierailija
27/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä, mutta täydellistä parisuhdetta ei tietysti ole kenelläkään. Akne on vaivannut teinistä asti ja olen kohta 40-vuotias. Ei ihan oikeasti huonoa ihoa saa meikilläkään täydellisesti peitettyä.

Vierailija
28/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi! 

Vierailija
29/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi ihana mies aknearvista huolimatta. Mä kyllä teini-iän jälkeen sain itsevarmuutta ja lopetin naamastani murehtimisen. Kun itse pitää itseään kauniina niin silloin se näkyy myös ulospäin.

Vierailija
30/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyi ihana mies aknearvista huolimatta. Mä kyllä teini-iän jälkeen sain itsevarmuutta ja lopetin naamastani murehtimisen. Kun itse pitää itseään kauniina niin silloin se näkyy myös ulospäin.

Miksi pitäisi pitää itseään kauniina, jos ei sitä ole? Minulle oman rumuuden hyväksyminen olisi ihanteellisempi tilanne. 

- ap

Vierailija
31/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pitää itseään kauniina, jos ei sitä ole? Minulle oman rumuuden hyväksyminen olisi ihanteellisempi tilanne. 

- ap

Koska hyvin harva ihminen on oikeasti ruma. Nyt vähän itsevarmuutta. Ei pelkkä huono iho tee kenestäkään rumaa.

Vierailija
32/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ylihoidat ihoasi?

Ulkoile, nuku riittävästi, syö terveellisesti, lopeta meikkaaminen ja pese kasvosi aamuin illoin pelkällä lämpimällä vedellä, nin saat kauniin ihon. Arville ei mitään voi ilman järeitä ihon hintoja sitten kun iho on parantunut.

Jos sinulla on hyvät hampaat ja kauniit hiukset kelpaat kyllä parisuhteeseen.

Vierailija
33/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ylihoidat ihoasi?

Ulkoile, nuku riittävästi, syö terveellisesti, lopeta meikkaaminen ja pese kasvosi aamuin illoin pelkällä lämpimällä vedellä, nin saat kauniin ihon. Arville ei mitään voi ilman järeitä ihon hintoja sitten kun iho on parantunut.

Jos sinulla on hyvät hampaat ja kauniit hiukset kelpaat kyllä parisuhteeseen.

Hintoja = > hiontoja.

Toivottavasti kemikaalioliikkeet eivät pahastu, kun paljastin, mikä on kauniin ihon salaisuus.