Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia asioita et pysty antamaan parisuhteessa anteeksi?

Vierailija
22.02.2024 |

Kerro vapaasti. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla parisuhteessa, jossa on millään tavalla kolmansia osapuolia. Mieluummin yksin, kuin epäkunnioittavan kumppanin kanssa.

Vierailija
2/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa anteeksi lähes kaiken, mutta on paljon asioita, joiden jälkeen suhde ei voi jatkua kuten pettäminen tai rakastuminen toiseen tai jokin muu vakava luottamuksen menettäminen.

Virheitä tekevät kaikki, on helppo antaa anteeksi, mutta luottamusta ei voi menettää kuin kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni vei kissani lopetettavaksi ilman lupaani. Sitä en ikinä anna anteeksi.

Vierailija
4/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole oikein mitään, mitä en voisi antaa anteeksi

Vierailija
5/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ennen kuin sen koen. Nuorena olin varma, etten ikinä antaisi pettämistä anteeksi ja annoin kuitenkin. Antaisinko nyt? Tuskin, mutten voi olla varma.

Jos vaimo löisi leipäveitsellä suutuspäissään? Ottaisi selkäni takana lainoja niin, että joutuisimme myymään asuntomme? Lopettaisi seksin? Vastaus on edelleen, että ottaisin eron, mutten ottanut viimeksikään.

Vierailija
6/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen menettämistä. Kyllä se olisi siinä sen jälkeen.

Vierailija
7/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön haukkumista en anna ikinä anteeksi. Ex pilkkasi ihosairauttani ja teki pilaa kropastani.

Vierailija
8/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa en antaisi anteeksi koskaan.

Vierailija
9/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana toimimista tai valehtelua. Elän avoimessa suhteessa, jossa saa myös ihastua ja rakastua muihin, mutta kaikesta pitää pystyä kommunikoimaan suoraan kotona.

Vierailija
10/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex alkoi kärttää lasta, vaikka varsin hyvin tiesi etten ikinä halua lapsia. En todellakaan aio riskeerata terveyttäni lapsen takia. Lisäksi lasta toivoessaan hän ilmaisi, ettei minun seurani riitä. Tuota en anna ikinä anteeksi. 

Vierailija
11/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamuksen menettämistä. Kyllä se olisi siinä sen jälkeen.

Tämä. Muualla nussiminen kuuluu tähän, jos muuta ei ole sovittu. Väkivalta tietysti, henkinen ja fyysinen.

Vierailija
12/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole oikein mitään, mitä en voisi antaa anteeksi

terv. petetty nyrkkeilysäkki.

Vierailija
13/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ennen kuin sen koen. Nuorena olin varma, etten ikinä antaisi pettämistä anteeksi ja annoin kuitenkin. Antaisinko nyt? Tuskin, mutten voi olla varma.

Jos vaimo löisi leipäveitsellä suutuspäissään? Ottaisi selkäni takana lainoja niin, että joutuisimme myymään asuntomme? Lopettaisi seksin? Vastaus on edelleen, että ottaisin eron, mutten ottanut viimeksikään.

Useasti kiinnitän palstalla huomiota siihen, että elän aika toista todellisuutta kuin tässäkin viestissä. Leipäveitsellä lyövä vaimo? Suhde, jossa ei ole seksiä tai selän takana lainoja ottava puoliso? Ja siihen vain tottuu, että keitetään kuin sammakkoa hitaasti hyväksymään lopulta tuollaisiakin asioita?

Olen joskus osallistunut palstalla keskusteluun, jossa lähes kaikki hyökkäsivät kimppuuni, kun kerroin miten helposti olen jättänyt miehen. Onneksi olen ollut sellainen, koska olen huomannut, että mitä lepsummin asioihin suhtautuu, sitä paskempaa kohtelua saa osakseen. Ei väkivaltakaan ala heti, vaan pikkuhiljaa. Jos kiinnittää huomiota hyvin pieniinkin asioihin, jotka osoittavat epäkunnioitusta ja lopettaa suhteen, ei koskaan päädy elämään huonoissa suhteissa.

Vierailija
14/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä ja suhteessa yksinjättämistä.

Vierailija
15/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä hirveästi ole ollut.

Vierailija
16/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisuutta henkistä ja fyysistä, toistuvaa valehtelua, kyllä noilla saa rakkauden nopeasti loppumaan pysyvästi. 

Vierailija
17/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin päästää irti ja lähteä omille teilleni. Anteeksi antaminen on joskus liikaa. 

Vierailija
18/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useasti kiinnitän palstalla huomiota siihen, että elän aika toista todellisuutta kuin tässäkin viestissä. Leipäveitsellä lyövä vaimo? Suhde, jossa ei ole seksiä tai selän takana lainoja ottava puoliso? Ja siihen vain tottuu, että keitetään kuin sammakkoa hitaasti hyväksymään lopulta tuollaisiakin asioita?

Olen joskus osallistunut palstalla keskusteluun, jossa lähes kaikki hyökkäsivät kimppuuni, kun kerroin miten helposti olen jättänyt miehen. Onneksi olen ollut sellainen, koska olen huo

Kiitos, tämä juuri.

Jotenkin aivan sairaita ääriesimerkkejä. Kuinka sairaissa suhteissa ihmiset elävät jos edes mieleen tulee joku leipäveitsellä lyöminen?

Vierailija
19/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus osallistunut palstalla keskusteluun, jossa lähes kaikki hyökkäsivät kimppuuni, kun kerroin miten helposti olen jättänyt miehen. Onneksi olen ollut sellainen, koska olen huo

Tuo kaikki tulevaisuuten liittyvä oli pelkkää spekulaatiota asian tiimoilta. En ikinä uskoisi, että nykyinen vaimoni sellaista tekisi. Se kun on maailman ihanin ja empaattisin ihminen. 

T. Tuo, jolle vastasit

Vierailija
20/22 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryyttämistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi