Sain lääkäriltä estrogel-reseptin ja nyt nukun kuin tukki
Vuosiin en ole nukkunut yhtä sikeästi ja hyvin. Näen tosi voimakkaita unia, paljon vahvempia kuin ennen ja en voi sanoin kuvailla, miten paljon selkeämpi ja parempi olo on päivisin. Olen ihan tosi kiitollinen, että terkkari-lääkäri tajusi, mistä on kysymys, oli vielä ihan nuori mies, mutta selkeästi oli hänellä tällainen tieto.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma, mutta toivottavasti tuo kehuja on sitten varautunut veritulppaan ja syöpään. Hormonit eivät ole mikään onni ja autuus, vaan niillä on hirvittäviä haittavaikutuksia. En itse ole aikuisikäni käyttänyt mitään lääkkeitä, enkä ottanut edes yhtään Buranaa. Olen hyvin herkkä ja menen helposti sekaisin, joten varmaan jo yhdestä Buranasta menisin sekaisin. Toki jos antibioottikuuri pitäisi syödä niin sen söisin, mutta varmasti saisin tuosta hirveän ripulin.
Hyvä on varautua pahimpaankin. Itse tunnen ison joukon rintasyöpään sairastuneita ja kaikki ovat käyttäneet hormonikorvaushoitoa. Kolme heistä menehtynyt.
Rintasyöpä tulee yleisimmin iässä, jolloin tosi moni käyttää hormonikorvaushoitoa. Ei se välttämättä johdu lääkkeestä.
Joo 999 naisen ja sun nussimisen ja tissien imemisen jälkeen nukun kuin isomunainen vauva.