Kyselytunti = vitsi- ja huumoritunti?
Onpas heillä kivaa ja kaikkia naurattaa.
Naurattaakos kansaa?
Minua ei kyllä naurata, kun tulee noita Sote-leikkausuuutisia.
Koko p*ska tuntuu leviävän käsiin. Herrat vaan törsää puoluetukiin, merkkituotteisiin, konsultteihin ja omiin irtisanoutumispalkkioihinsa, kun homma ei maistunutkaan.
Kommentit (33)
Arto Satonen: Koska Ruotsissa-laulu
Vierailija kirjoitti:
Andersson puhuu taas asiaa.
Kunnilta vietiin päätösvalta, mutta leikattiin myös kunnallisveroja SOTE-kulujen verran. Kerkimäärin n.10 äyriä pois verotuloista, mutta valtio ei luonut sitten tätä rahoitusta korvaavaa mallia.
Nyt ihmetellään, että miksi tuli vajeet.
Lyödäänkö vetoa, että jos tämä SOTE-himmeli pysyy pystyssä, niin joku sotevero tulee näille alueille.
Tai sitten tulee joku uusi valtionveroluokka.
Tuo kuvottava punikkí oli itse päättämässä täysin epäonnistuneesta sote-uudistuksesta.
Ehkä Riikka Purran kaikki sopivat vaatteet olivat likaisina ja puhtaana oli vain kotirytkyjä niin ei voinut saapua paikalle kun tässä juuri vähän aikaa sitten oli eduskunnassa homssuisena ihmeellisissä sopimattomissa rytkyissä.
Parasta huumoria on ne vihervasemmiston (alinihmissaastasaasta-puolueiden) välikysymykset jotka eivät vaikuta mihinkään yhtään mitään.
Kuinka monta sinisen eri sävyistä pukua Petterillä oikein on ja kuka pesee ukon pyykit. Tuskin vaivautuu itse pyykkejään pesemään ja vessaansa siivoamaan edes mahavaivojen jälkeen.
Petteri lähtee varmaan itse kesällä EU-komissaariksi Brysseliin.
Purra erosi aluevaltuustosta ja nyt ei saavu edes täysistuntoon. Onko Alkon tuulikaapissa valkkaripullon kanssa vai Häkämiehen kanssa Teboililla munkkikahveilla.
Kyselytunti loppui ja pikkutyttö pääsi ääneen. Miten tuokin voi olla neljäkymppinen kun tosiaan vaikuttaa kaikilla tavoin pikkutytöltä liian suurissa saappaissa vailla omaa tahtoa?
Noloa kun Arto Satonen luki suoraan paperista samaa, jonka on lukenut eduskunnassa jo ennenkin.
Huulipunahallitus suunnitteli tuon täysin epäonnistuneen sote-uudistuksen.
Huulipunahallitus otti myös 40 mrd velkaa.
Sen hedelmiä korjataan nyt.
https://www.captiongenerator.com/v/2289969/mies-muistelee-huulipunahall…
Nykyään en oikein jaksa seurata juuri mitään muuta sarjaa kuin Salattuja elämiä tai katsella elokuvia, mutta Yle Areenasta katselen usein näitä eduskuntalähetyksiä ihan innoissani.
Keskusta yritti olla niin hauska, vaikka on kieli keskellä suuta että voi tasapuolisesti haukkua oikeistoa ja vasemmistoa.
Keskustasta ei tiedä onko se lintu vai kala, ei sen mielipiteistä ota selvää.
Annika Saarikko on raskaana ja varmasti haluaa käyttää mukavia vaatteita, mutta tuo keltainen paita/jakku/takki mikä lie näyttää kyllä rähjäiseltä av-mamman kotivaaterytkyltä.