Syökö kukaan lihapiirakoita sellaisenaan? Ei laita täytteitä väliin?
Kommentit (13)
Lopetin kotiin ostamaan lihapiirakoita jo aikaa sitten. Joskus harvoin jos käyn torilla, syön vetyn.
Joo, Hanna Partasen lihapiirakat on parhaimmillaan sellaisenaan.
Tykkään enemmän vihis-kasvispiirakoista.
Lihapiirakoissa on niin epämääräistä teurasjätettä täytteenä, ettei sellaisia huvita syödä ollenkaan. Mielummin syön lihan lihana. Kaikkiin tuommoisiin piirakoihin työnnetään ne roippeet eläimestä mitä ei mihinkään muuhun voi käyttää.
Laitan muushijauhetta sinne täytteeksi.
Laurikaiset maaiman parhaita lihatsuja.
Vierailija kirjoitti:
Lihapiirakoissa on niin epämääräistä teurasjätettä täytteenä, ettei sellaisia huvita syödä ollenkaan. Mielummin syön lihan lihana. Kaikkiin tuommoisiin piirakoihin työnnetään ne roippeet eläimestä mitä ei mihinkään muuhun voi käyttää.
Vihikset onkin yllättävän hyviä ja mukavasti maustettuja. Säilyvätkin paremmin. Maukkaita esim iltateellä näin syksyisin ja lapsille koulun jälkeen välipalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on nimenomaan hyvä, että ne roippeetkin tulevat syödyksi. Jos eläimen tappaa ravinnoksi, se täytyy hyödyntää kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia jauhelihaa on niissä lihapiirakoissa, jota minä syön. Ja joku Eromangan lihapiirakka ei muuten mitään lisätäytteitä tarvitse.
En syö lihapiirakoita laisinkaan koska nämä ovat erittäin epäterveellisiä ruokia ja ruuansulatukselle ja vatsan toiminnalle haitallisia
Öööh, syökö joku lihapiirakoita vieklä muka nykypäivänä?
Öööh, syökö joku lihapiirakoita vielä muka nykypäivänä?
Minä syön, paikallisen leipomon lihikset eivät täytettä kaipaa.