Miten saada naiselle orgasmi?
Joka ei saa tehtyä edes itselleen omin avuin. Unissaan kuitenkin saa eli elimellisestä vikaa ei ole. Kaikki vinkit otetaan vastaan.
Kommentit (40)
Miksi vaivautua edes yrittämään. Nainen kiertoon ja ongelma jollekin toiselle.
Hierot ja huomaat että feikkasi orgasmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset tarvitse organismia riittää kun mies saa.
Niin lisääntymisen kannalta naisen orgasmilla ei oo merkitystä.
Väärin taaskin. Tutkimusten mukaan nainen tulee helpommin raskaaksi saadessaan orgasmin. Lisäksi nainen haluaa enemmän seksiä jos saa itsekin orgasmin. Voisi jo mennä tyhmemmällekin miehelle perille.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer pro 2. Ei ole ainakaan omat orgasmivaikeudet olleet ikinä miehestä kiinni. Johtuu ehkä nuoruuden seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Nykyisen miehen kanssa käytetään tuota ja ei tartte enää stressata saanko vai en.
Eli sut on raiskattu nuorena ja siks saat orkkuja helposti? eikös se yleensä mee toistapäin?
Kannattaa mennä katoliseen kirkkolaitokseen ja pyytää saamaan synnit anteeksi.. se voi auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer pro 2. Ei ole ainakaan omat orgasmivaikeudet olleet ikinä miehestä kiinni. Johtuu ehkä nuoruuden seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Nykyisen miehen kanssa käytetään tuota ja ei tartte enää stressata saanko vai en.
Juuri oli lehdessä juttua, että naiset suristelleet alapäänsä tunnottomaksi eikä tavallinen seksi tunnu enää missään.
Itse koitin kerran satisfyeria enkä meinannut laueta kun taas sormilla jos hyväilen klitorista, niin saan helposti.
Kokeiltiin satisfyeriä eilen ekaa kertaa. Ensin nuolin ja sormetin niin kauan, että vaimo alkoi lämmetä. Oli jo valmiiksi kiimainen, kun edellinen kerta jäi orgasmi jostain syystä vaiheeseen. Sitten kokeilin satisfyeria ja aika nopeasti annoin sen vaimolle, jotta saisi paremmin kohdistettua. Vähän aikaa jaksoi kokeillla, samalla kun sormetin, sitten laittoi pois. Kysyin miltä tuntui, sanoi, että ihan ok. Sitten jatkoin klitan nuolemista ja innostuin itsekin laittamaan lisää vauhtia, kun vaimo alkoi huokailla jo ennen orgasmia, mitä ei yleensä tee. Kaksi sormea tukeavasti hieromassa voimalla g-pistettä ja kielellä ja välillä huulet mukaan klitorikselle. Kyllä sitten lähtikin kovaa, otin paineen pois klitalta orgamin alkaessa ja vedätin pitkään pitkään, tuntui ettei lopu olleenkaan. Loppu kun vaimo oli kaiken antanut. Sanoinkin vaimolle, että taisi jäädä edellisestä paineita kun tuli noin voimalla. Sanoi, että jäi. Olin ja olen erittäin hyvilläni, että hänellä on vieläkin tarve saada omat viikoittaiset orgasminsa. Ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä katoliseen kirkkolaitokseen ja pyytää saamaan synnit anteeksi.. se voi auttaa?
tai buddhan temppeliin?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kans islamissa johku moskeijaan..
Tällä hetkellä olen hyvin varma, että mitä haluan seksielämältäni ja orgasmeiltani, olen itsevarma ihminen, hauska ja vakava, muun muassa sen pikkuhiljaa huomaat, jos hyväksyt myös kaiken orgasmityperyyteni;) Haluaisin myös..;)) Haluaisin todella vilpittömästi tietää enemmän orgasmeista? Ja olemmeko todella täällä antamassa tuon muutoksen tapahtua seksielämäämme ja orgasmeihimme? - Ehkä..
Osta mea klitoriskiihotin.
Anna ajan kanssa suuseksiä, hyville ja huomioi muutenkin.
Kysy naiseltasi, miten se saa. Kyllä ne itse sen parhaiten tietää.
Vitsi vitsi. Kun tietäiskin.
Ajan myötä olen kehittänyt vahvanseksimoraalin ja vankat seksisuhteidenorgasmitaidot, joita on aina seurannut luja sitoutuminen seksuaaliseenhuippuosaamiseen kaikissa seksiin liittyvissä pyrkimyksissäni, nautinto ja orgasmit.
Lähestymistapani perustuu vastuullisuuteen aina, sekä omistautumiseen seksissä aina ja täydelliseen sitoutumiseen kaikkiin näihin elåmän mitä erilaisiin seksiprojekteihini ja orgasmitehtäviin aina. 110% -Simple as that! (Yksinkertaisesti - Nain toimien.)
Kokeile höyhenellä kutitella. Tai hanki iso penisjatke
Oon joskus ollut naisen kanssa, joka sai ekan orgasminsa itse noin kolmekymppisenä. Hän sitten päätti itse saada väkisin, eli ei lopeta ennen kuin se tulee. Tunteja meni suihkussa ennen kuin tuli. Tausta oli hengellinen, eli oli tunteet lukossa seksin suhteen.
Siitä sitten homma avautui ja myöhemmin elämässä sai esim. minun kanssa.
Naisen tyydyttäminen ei ole kovin vaikea tai haastava taiteenlaji. Vaikeinta on löytää tarpeeksi aikaa tämän suorittamiseksi. Pari hassua tuntia ja nainen suorastaan rukoilee lisää.
Tunneyhteys kuntoon jos nainen ei saa orgasmia. Jotkut naiset eivät voi rentoutua ja luottaa, jos eivät ole varmoja miehen tunteista, eli ei laukea missään panokaverisuhteissa, mutta rakastavassa parisuhteessa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tunneyhteys kuntoon jos nainen ei saa orgasmia. Jotkut naiset eivät voi rentoutua ja luottaa, jos eivät ole varmoja miehen tunteista, eli ei laukea missään panokaverisuhteissa, mutta rakastavassa parisuhteessa kyllä.
Tässä suuri viisaus. Uskokaa!
Ja jos ette, niin lukekaa uudelleen.
Jokainen on itse vastuussa omista orgasmeistaan.