Miten saada naiselle orgasmi?
Joka ei saa tehtyä edes itselleen omin avuin. Unissaan kuitenkin saa eli elimellisestä vikaa ei ole. Kaikki vinkit otetaan vastaan.
Kommentit (40)
Kasvata isompi kulli. Yhtä iso kuin minulla.
Pysymällä pois häiritsemästä olisi hyvä alku.
Anus orguista naiset aina puhuu saunailloissa.
Minä ainakin kiihotun kaikkein eniten kun heti ei rynnätä alapäätä ronkkimaan. Saan toki orgasmin niinkin mutta ei tunnu hyvältä.
Kun sylitellään, kosketellaan, silitellään ja suudellaan kaikkialta muualta. Rauhassa, ihan kuin aikaa olisi ikuisuus eikä kiirettä mihinkään.
Lopulta sitten hellää hierontaa alapäälle, suuseksiä ja lopulta ihana rakastelu. Orgasmi tuntuu hiuksissa ja varpaankynsissä asti!
No joo, varmaan harvalla miehellä on tarpeeksi malttia ja mielenkiintoa tuottaa naiselle näin paljon nautintoa. Olen onnekas!
Turha tuollaisia on miettiä. Jokainen huolehtii itse orgasmeistaan.
No jos unissaan saa niin anna nukkua.
Ei mitenkään, jos sitä täytyy vauvapalstalta tulla kysymään.
No sehän riippuu täysin naisesta. Ei ole mitään yhtä kaavaa tähän asiaan. Joku laukeaa pelkästään klittaa hyväilemällä, joku vain yhdynnässä, joku rintojen hyväilystä jne. jne. Jokainen nainen on yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Turha tuollaisia on miettiä. Jokainen huolehtii itse orgasmeistaan.
Miestenkään on turha ruinata yhdyntää tai suuseksiä, kuin voivat huolehtia itse orgasmeistaan.
Noi uniorgasmit on kyllä parhaita. Tuntuvat niin kokonaisvaltaisesti ja herää siihen laukeamiseen.
Täällähän on jo kerrottu:
Mies hankkii kumikyrvän salaa vaimolta ja tunkee tuota rouvaan. Oma heppi seisoo pelkällä viakralla.
Horolan Elinalla oli vaikeuksia saada orgasmi. Niinpä siinä sitten oli jonossa isokaluisia miehiä menossa tyydyttämään Elinaa. Eihän siitä mitään tullut Elinan väljyyden vuoksi. Lopulta paikalle tuli sellainen metrin mittainen kaljupää mies, jolla nauroi kaikki. Tuli pikkumiehen vuoro. Vähän ajan päästä kuului orgasmin huuto. Nämä isot miehet kysyivät, miten sinä sen teit. "Työnsin pään sinne ja heilutin korvia"
Satisfyer pro 2. Ei ole ainakaan omat orgasmivaikeudet olleet ikinä miehestä kiinni. Johtuu ehkä nuoruuden seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Nykyisen miehen kanssa käytetään tuota ja ei tartte enää stressata saanko vai en.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kiihotun kaikkein eniten kun heti ei rynnätä alapäätä ronkkimaan. Saan toki orgasmin niinkin mutta ei tunnu hyvältä.
Kun sylitellään, kosketellaan, silitellään ja suudellaan kaikkialta muualta. Rauhassa, ihan kuin aikaa olisi ikuisuus eikä kiirettä mihinkään.
Lopulta sitten hellää hierontaa alapäälle, suuseksiä ja lopulta ihana rakastelu. Orgasmi tuntuu hiuksissa ja varpaankynsissä asti!
No joo, varmaan harvalla miehellä on tarpeeksi malttia ja mielenkiintoa tuottaa naiselle näin paljon nautintoa. Olen onnekas!
Mitä on tuo "lopulta rakastelu"? Mitä siihen asti olette tehneet?! Sittenkö se ihanuus alkaa kun kulli sisään luikahtaa? ei se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer pro 2. Ei ole ainakaan omat orgasmivaikeudet olleet ikinä miehestä kiinni. Johtuu ehkä nuoruuden seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Nykyisen miehen kanssa käytetään tuota ja ei tartte enää stressata saanko vai en.
Viitsisitkö kertoa miten tuon kanssa harrastatte yhdessä. Vaimoni oli tilannut tuollaisen juuri itselleen. Olen aina tähän asti joka seksikerralla hoitanut vaimolle orgasmit, mutta ilmeisesti jatkossa pääsen vähän helpommalla. Vaimoni on saanut orgasminsa koko ikänsä kanssani ja ollut niistä riippuvainen. Rakas vaimo taisi ajatella minunkin parasta, kun alkaa olemaan ikääkin jo sen verran. Olen enemmän kuin innoissani.
Ei naiset tarvitse organismia riittää kun mies saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset tarvitse organismia riittää kun mies saa.
Niin lisääntymisen kannalta naisen orgasmilla ei oo merkitystä.
Klitorista hyväilemällä. Hellästi, ei runnoen.