Mitkä kirjat miehen kirjahyllyssä tekevät positiivisimman vaikutuksen naisiin?
Olettaen tietenkin, että ne kirjat on myös luettu. Näin miehenä arvelisin, että esimerkiksi James Joycen Ulysses, Thomas Pynchonin Gravity's Rainbow ja David Foster Wallacen Infinite Jest voisivat olla aika "kovaa kamaa" tällaisessa naisten vaikuttamisessa. Oletan, että en kovin pahasti metsään mene tällä veikkauksella?
Kommentit (165)
Mee töihin. Kirjat eivät ole nykyaikaa.
Jallu-ja Rattolehtien sekä Playboy-lehtien vuosikertoja. Käytössä kuluneina siististi mapeissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kirjoittamat kirjat, poislukien Harry Potterin kaltaiset lastenviihdeteokset.
Poislukien? Todella moni nainen luki lapsena ja teininä Harry Pottereita, joten juuri kyseinen kirjasarja herättää keskustelua ja mukavaa nostalgiaa.
Ei mikään. En ole kiinnostunut kirjoista enkä usko että kiinnostuisin miehestä joka olisi lukutoukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kirjoittamat kirjat, poislukien Harry Potterin kaltaiset lastenviihdeteokset.
Poislukien? Todella moni nainen luki lapsena ja teininä Harry Pottereita, joten juuri kyseinen kirjasarja herättää keskustelua ja mukavaa nostalgiaa.
Ei herätä mitään triggereitä.
Ei kiinnosta kirjasto-eikä arkistoala.
Suominaiset vihaa mangaa, mutta japanilaiset naiset innostuu, kun niille kertoo, että lukee mangaa. M25
Yleisesti ottaen naiset pitävät positiivisena asiana miehen lukuharrastusta. Eli melkein kirja kuin kirja tekee positiivisen vaikutuksen, etenkin kun kirjahylly on teoksia täynnä. Totta kai jos vähän haastavampaa ja syvällisempää kirjallisuutta, yleensä sitä parempi, etenkin jos sattuu vastaamaan naisen omaa makua. Sanoisin kuitenkin, että ykkösjuttu on se, että mies suhtautuu johonkin järkevään alaan tai harrastukseen intohimoisesti, ja että tähän liittyvää kirjallisuutta on runsaasti. Osoittaa että mies on intohimoinen, kenties myös kunnianhimoinen, mistä naiset yleensä tykkäävät. Puhun kokemuksesta etenkin tämän viimeisen kohdan tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjahylly 🤮
Täältä löytyy kuusi. Miehellä ei tarvitse olla, mutta voisi hän kyllä lukea, yleensä vaikuttaa myönteisesti ajattelutaitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset vihaa mangaa, mutta japanilaiset naiset innostuu, kun niille kertoo, että lukee mangaa. M25
Olen huomannut saman vihamielisen asenteen suomalaisilla naisilla mangaa kohtaan. Mistähän tuo suominaisten junttius johtuu, että vihataa japanilaista kirjallisuutta ja -kuvataidetta?
Tony Halmeen Jumala armahtaa, minä en ja Tuomiopäivä sekä Jouni Hynysen Paskapuhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman vihamielisen asenteen suomalaisilla naisilla mangaa kohtaan. Mistähän tuo suominaisten junttius johtuu, että vihataa japanilaista kirjallisuutta ja -kuvataidetta?
Ettet nyt vain yleistäisi?
Vierailija kirjoitti:
Tony Halmeen Jumala armahtaa, minä en ja Tuomiopäivä sekä Jouni Hynysen Paskapuhetta
Unohdit Timo Soinin mestariteoksen "Maisterisjätkä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo on ymmärrettävää, että pidetään kyseenalaisena aikuisten sarjakuvien lukemista. Mutta tunnen kyllä myös naisia, jotka itsekin harrastavat mangaa ja varmasti siitä mieluusti myös miesten kanssa keskustelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Timo Soinin mestariteoksen "Maisterisjätkä".
Sekä "Peruspomo"
Miksi tästäkin piti tulla joku trollien kaatopaikka? Tuoko kirjallisuudesta keskustelu topicin miehille niin paljon ahdistusta mieleen, että sitä on pakko purkaa näillä tuhannella "höhö Mein Kampf röh" -kommenteilla?
Joyce ja Pynchon indikoivat että on ajastaan jäljessä. Wallace että haluaa säilyttää hyllyssään huonosti kirjoitettua tekotaiteellista tuubaa. No joo, säilytän viimeistä itsekin kun en viitsi kärrätä sitä paperinkeräykseenkään. Ei sen puoleen, jos joku luulee saavansa käsityksen minusta kirjahyllyjeni perusteella niin siitä vaan yrittämään.
Ettet nyt hieman ylitulkitse?