Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri pitää ylisuurta veroprosenttia että saa nauttia palautuksista, onko tuo teistä fiksua vai tyhmää??

Vierailija
22.02.2024 |

No? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästötililläkin kasvaisivat enemmän korkoa. 

Harva tulee laittaneeksi edes sen pari kymppiä kuussa säästötilille.

Pikkasen korkeammalla veroprosentilla saa kuin itsestään säästettyä satasia palautuksiin.

Mutta jokainen tavallaan.

Vastahan se oli uutisissa että huomatava määrä suomalaisista palkansaajista on säästänyt jopa viiden kuukauden palkan tilille. Oliko jopa 46 %? En tiedä, muistini on huono ja tuo on ihan heitto, mutta yllättävän suuri osuus oli.

Vierailija
42/45 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen työkaveri.  Ihan sama mulle, jokaisen oma asia mitä tekee rahoillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeen kumpaakaan,tyhmää tai fiksua.

Vierailija
44/45 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa nautinto, jos ilahtuu siitä että saa lainassa olleen rahansa takaisin. Tavallaan ymmärrän, onhan mukavaa löytää vaikka kymppi pitkään käyttämättä olleen takin taskusta. 

Kyllä määkin ymmärrän sillä parin prossan korotus ei tunnu juuri miltään kuukausiansioissa, mutta mukava saada jotain takaisin myöhemmin.

Mulle kävi niin että olin siirtänyt farkut syrjään kun ei ne enää miellyttäneet jostain syystä. Ennen keräykseen viemistä vielä kokeilin päälle ja huomasin että ihan käyttökelpoiset ovat. Oli kiva ylläri kun löysin satlun farkkujen taskusta.  Sinne olis mennut taivaan tuuliin satku jos en olisi niitä enää kokeillut päälleni.

Vierailija
45/45 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liilasen ollessa valtiovarainministerinä ne maksoi 7,5 % korkoa palautuksille. Valtiokonttorin tilille kannatti jopa maksaa itse ennakkoja. Homma loppui melko äkkiä. Itse en nykyoloissa maksaisi turhia ennakoita.

Kyllä se kannattaa ennemmin maksaa vähän liikaa kuin liian vähän, sillä mätkyistä alkaa viivästyskorko välittömästi juoksemaan vuoden alusta ennenkuin olet niistä itse edes tietoinen.

Nämä "en maksa ylimääräistä" maksavatkin itseasiassa mätkyineen ylimääräistä veroa valtiolle viivästyskorkoina ihan tyytyväisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän