Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, seurustelisitko itsellisen äidin kanssa?

Vierailija
22.02.2024 |

Lapsi on saanut alkunsa hedelmöityshoidoilla ja tarkemmin lahjasiittiöillä. Minulla on gynekologinen sairaus ja entinen mies ei halunnutkaan lapsia, joten oli pakko toimia.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi typerimmistä ilmaisuista on itsellinen äiti. Mikä ihmeen itsellinen. Tulee mieleen itsekäs, jota tuo ehkä tarkoittaakin.

Itsenäisesti toimeentuleva. Vanhaa kieltä

Vierailija
42/45 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellinen? 

Itsellinen= omavaltainen, omavarainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29-vuotias.

Ap

Miksikäs ei. Hieman nuori olet vaan minulle.

Vierailija
44/45 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän outona, että ottaa ns. arpajaislapsen, ilman että on edes rakastunut lapsen isään. Tällainen on mielestäni luonnon ja jumalan tahdon vastaista - nainen on valitsija, ja jos sopivaa isäehdokasta ei löydy, asia ei korjaannu sillä että ottaa huonolta isäehdokkaalta vain siemenen. Lapsi kantaa tuota huonoa perimää kuitenkin eteenpäin

En tuomitse kenenkään valintoja ja kaikki saavat todellakin elää rauhassa tavallaan ja lisääntyä tavallaan. Tuollainen valinta kuitenkin paljastaa, että emme omaa yhtenevää arvomaailmaa ja kuljemme ns. eri polkua

Vierailija
45/45 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en, pennut nou, nou. Aivan sama onko omia vai ostettuja.

Hyvä kun uskallat sanoa tuon ääneen. Noin minäkin aina sanoin, kun jaksoin vielä deittailla. Sitten minusta tuli itsellinen äiti, enkä ole sen koommin viitsinyt tuhlata aikaani miehiin, kun ei biologista pakkoakaan enää ole.

Miksi sitten kyselet täällä jos miehet ei kiinnosta? Jokin ei nyt täsmää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi