Mitä tekisit jos mies kutsuisi sinut mökilleen ja vasta perillä ilmenisi että siellä on vessana ulkona pihan perällä oleva puucee?
Kommentit (23)
Kävisin siellä puuceessä, ei tuota ongelmia.
Mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Sehän on ihan normaalia mökillä. Jos tuollaisilla asioilla olisi minulle jotain merkitystä, niin kysyisin niistä ennen sinne mökille lähtöä.
luuletko että jossain saaressa on viemäri ja kaukolämmitys ja roskahuolto ym?
Kakkaisin laiturille.
Vai eikö vettäkään ole?
Kävisin puuceessä. Aika monella mökillä on näin eikä olisi tullut edes mieleen, että siitä olisi pitänyt jonkun etukäteen varoittaa.
Kauhistuisin ja tekisin tarpeeni housuihin tietysti.
Kysymys on tyhmä ja siksi se ansaitsee tyhmän vastauksen.
Olisin iloinen. Mies osottaisi vain sen, että olemme samalla aaltopituudella mökkivaatimusten kanssa. Minua ei häiritse ulkowc yhtään, päin vastoin, sehän kuuluu mökkielämään.
No, mitäs sitten ?!? Niin on monessa mökissä. Se on elämää ! Meidänkin mökillä on ollut sellainen jo monta kymmentä vuotta ! Ekaks se oli vähän kauempana, nykyään uusi on aika lähellä mökkiä.
Kyllö mulle on itsestään selvää että monella mökillä on nimenomaan ulkohuussi. Ei siinä mitään ihmettelemistä ole.
En mene sellaisen miehen mökille, jonka tunnen niin huonosti, etten tiedä hänen mökkinsä varustustasoa. Enkä varsinkaan sellaisen miehen mökille, joka jättää kertomatta ulkovessasta. Ulkovessa on ok, mutta haluan tietää sen etukäteen.
Eli ole vain siellä mökilläsi ihan keskenäsi.
Et taida tietää mitä mökki tarkoittaa. Oletko ehkä ulkomaalainen?
Riippuu puuceestä. Jos se on siisti, kompostoiva ja hajuton ei ongelmia. Jos se on istuinreunoiltaan tuhruinen virtsan kellastuttama ja pikku kikkaroin kuorrutettu en kävisi. Jos aivan pakkotarve sellaisessa läävässä ilmenisi koettaisin kakkia mäkihyppääjän asennossa koskematta istuinosaan ja hengittäisin suun kautta. Pissalla kävisin puskissa ja jos sitä ihmeteltäisiin väittäisin pitäväni puskapissaamisesta.
Otan joka mökille mukaan kosteuspyyhkeitä, joilla selviää aika hyvin etenkin niistä ikävistä läävistä. Niillä voi koettaa vähän putsata istuinreunoja.
Kirjoittaisin välittömästi AV-palstalle ja kysyisin neuvoa miten toimia.
Kävelisin metsään ja vääntäsin hätäni riukupaskalla. Ulkohuuseissa voi vaania kaikennäköisiä mörköjä.
Kysyisin etukäteen millainen wc ja suihku mökillä on. Enkä lähtisi yöksi jos vastaus ei miellytä. Päivällä menisin käymään. Nämä jutut vaan on aina ollut tärkeitä minulle Toivoisin miehen ymmärtävän, ja sen ettei meidän tarvitse olla samanlaisia jotta suhde kantaa.
En odottaisi muuta mökkiolosuhteilta. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Kävelisin metsään ja vääntäsin hätäni riukupaskalla. Ulkohuuseissa voi vaania kaikennäköisiä mörköjä.
Metsässä ei sitten ole karhuja, susia ja mörköjä? Hukassa olet sinä ihminen, menitpä huusiin tahi metsään.
Sakset kiinni.