IS: Janne pettää vaimoaan ostamalla seksiä
www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010243735.html
"Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen."
Puhuu maksullisista "palveluntuottajina"... hmm...Mitä tässä oikein koitetaan normalisoida?
Kommentit (52)
Mä en osta,olen nainen.Mies sai infaktin ja homista ei tullut sen jälkeen mitään.Luvalla paarin menen kun tarve miestä perjantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksin ostaminen ole pettämistä. Se on kaupassa käyntiä. Hesari ja Ylekin kannattaa👍
Kaikki mikä murentaa toksisia patriarkaaisia rakenteita, kotia uskontoa ja isänmaata on kannatettavaa.
Miehet on käyneet huorissa iät ja ajat - sekö ei ole toksista patriarkaattia? Mietipä vielä.
Mitä enemmän perheitä hajoaa, sen parempi vallankumoukselle ja patriarkan murskaamisessa.
Noita miehiä on niin nähty. Käyvät huorissa ja vieraissa ja kun oma vaimo jättää lasten kanssa koko maailma ja mielenterveys romahtaa. Tiedän useammankin kaverin. Kohdelleet omaa vaimoaan kuin koiraa ja sitten ei pää ole kestänyt eroa
Vierailija kirjoitti:
Siis Janne ei mielestään petä vaimoaan?
Mitä toi sitten on? En tajua....
Noo kun ei ole tunteita, ei voi pettää. Yksinkertaista!
Ja täähän se on, kun monet uikuttaa "en saa mitään irti tunteettomasta seksistä" ja sitten ovat täynnä valtavia, hallitsemattomia tunteita, kun joku muu tekee niin eli "runkkaa toisella ihmisellä". xD
Kunnon kaksoisstandardit taas :D
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mielestäni sen mikä on pettämistä päättää suhteen toinen osapuoli, eikä itse. Jostain syystä janne ei puolisolleen ole kertonut. Veikkaan, että vaimo pitäisi pettämisenä, ja hän on ainoa, joka asiasta päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mielestäni sen mikä on pettämistä päättää suhteen toinen osapuoli, eikä itse. Jostain syystä janne ei puolisolleen ole kertonut. Veikkaan, että vaimo pitäisi pettämisenä, ja hän on ainoa, joka asiasta päättää.
Niin, mies on valehteija ja luuseri, kun ei uskalla olla vaimolleen rehellinen, eikä edes itselleen. Olevinaan mies, vaikkei olekaan.
No tuohan on pahimman luokan pettämistä. Itse lopettaisin suhteen heti, jos mies olisi käynyt maksullisessa. Sen sijaan joku normaalia seksisuhde ei välttämättä koko suhdetta lopeta.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on pahimman luokan pettämistä. Itse lopettaisin suhteen heti, jos mies olisi käynyt maksullisessa. Sen sijaan joku normaalia seksisuhde ei välttämättä koko suhdetta lopeta.
Juuri tämmöisten vuoksi näistä ja biseksuaalisuudesta ei kerrota. xD
On muuten todella harvinaista, että vieraissa kävijät jäävät kiinni! Voimafantasioista "pettäjä jää aina kiinni" huolimatta ihan murto-osa jää koskaan kiinni. Kondomia ja käteistä kun käyttää eikä sählää luurin kanssa, on käytännössä mahdotonta. ;) koskee molempia sukupuolia siis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Jannen vaimollakin on fantasia? Fantasia useammasta miehestä tai naisesta. Sitä ei Janne voi toteuttaa.
Olis kiva nähdä Jannen reaktio, kun vaimo ilmottaa, että haluis mennä sänkyyn kahden miehen kanssa ja saada kerrankin kunnolla joka suunnasta.
Nää tällaset Jannet on yleensä niitä, että itse hyväksyy omat tekonsa ja sitten, kun hän joutuis itse katselemaan ja kuuntelemaan, niin tavarat lentää pitkin seiniä ja vaimoa jahdataan puukolla ja uhkaillaa ja ajellaan autolla työpaikan parkkipaikalla jne jne tuhat textaria ja puhelua tunnissa. Miten sä kehtaat tehdä mulle noin.
No siis kyllähän minä saan vuokrata auton, jos haluan vaihtelua tai tarvitsen vähän erikoisempaa (vaikka urheiluauton viikonlopuksi), mutta ei se silti tarkoita sitä, että minun autollani saisi muut ajella, ainakaan ilman minun lupaani.
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella harvinaista, että vieraissa kävijät jäävät kiinni! Voimafantasioista "pettäjä jää aina kiinni" huolimatta ihan murto-osa jää koskaan kiinni. Kondomia ja käteistä kun käyttää eikä sählää luurin kanssa, on käytännössä mahdotonta. ;) koskee molempia sukupuolia siis...
No aika monta huorissa ja vieraissa käynyttä tuttua tai työkaveria tiedän, jotka kaikki eronneet, kun vaimolle on riittänyt. Ei montaa ole, jotka olisivat vielä naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Jannen vaimollakin on fantasia? Fantasia useammasta miehestä tai naisesta. Sitä ei Janne voi toteuttaa.
Olis kiva nähdä Jannen reaktio, kun vaimo ilmottaa, että haluis mennä sänkyyn kahden miehen kanssa ja saada kerrankin kunnolla joka suunnasta.
Nää tällaset Jannet on yleensä niitä, että itse hyväksyy omat tekonsa ja sitten, kun hän joutuis itse katselemaan ja kuuntelemaan, niin tavarat lentää pitkin seiniä ja vaimoa jahdataan puukolla ja uhkaillaa ja ajellaan autolla työpaikan parkkipaikalla jne jne tuhat textaria ja puhelua tunnissa. Miten sä kehtaat tehdä mulle noin.
Eivät kaikki naiset haaveile kahdesta miehestä niinkuin sinä.
Eiköhän tossa ollut kyse siitä, että Janne on ok hänen tekojensa kanssa, niin olisko hän ok, jos oma vaimo ilmoittaisi menemällä muualle harrastelemaan seksiä, kun oma mies ei toteuta vaimon omia fantasioita. Tollaset Jannet todellisuudessa ei hyväksy, jos hänelle kävisi noin, että vaimo olis muualla. Moni pettäjähän pitää kivaa niin kauan, kun jää kiinni ja kumppani ilmoittaa, että teen samoin, niin sehän ei käy. Pettäjälle ei ikinä käy, että häntä petetään.
Vierailija kirjoitti:
Noita miehiä on niin nähty. Käyvät huorissa ja vieraissa ja kun oma vaimo jättää lasten kanssa koko maailma ja mielenterveys romahtaa. Tiedän useammankin kaverin. Kohdelleet omaa vaimoaan kuin koiraa ja sitten ei pää ole kestänyt eroa
Kannattaakin olla hyvä puoliso ja huolehtia parisuhteesta, vaikka toisinaan virkistäytyisi sen ulkopuolellakin! Tämähän kertoo vain kommentoijan elämänpiiristä...:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämmöisten vuoksi näistä ja biseksuaalisuudesta ei kerrota. xD
No kyllä sen huomaa jos mies on sellainen, jota ei kiinnosta vastapuolen tyydytys... sitähän se maksullinen seksi on. toiseen runkkaamista.
Kyllä tässä itsellekin iskee sellainen fomo, kun katselee mitä olisi tarjolla nykyään. Mukavahan se olisi muistella sitten kiikkustuolissa kaikki mukavia kokemuksia ja jos noita hintoja pikaiselle katselee, niin eipä sillä saa edes kovin montaa pienpanimo-olutta tai hyvää viinipulloa. :o
Sitä vaan on oppinut, ettei kannata jättää elämättä ja kokematta, se harmittaa sitten myöhemmin. Kun asuntokin on velaton ja mukavasti jo säästöjäkin. Jos olisi joku oma jemmakassa ja pelipuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä itsellekin iskee sellainen fomo, kun katselee mitä olisi tarjolla nykyään. Mukavahan se olisi muistella sitten kiikkustuolissa kaikki mukavia kokemuksia ja jos noita hintoja pikaiselle katselee, niin eipä sillä saa edes kovin montaa pienpanimo-olutta tai hyvää viinipulloa. :o
Sitä vaan on oppinut, ettei kannata jättää elämättä ja kokematta, se harmittaa sitten myöhemmin. Kun asuntokin on velaton ja mukavasti jo säästöjäkin. Jos olisi joku oma jemmakassa ja pelipuhelin.
Siis sun mielestä on hyvää seksiä sellainen, jossa nainen ei edes halua seksiä kanssasi oikeasti vaan suostuu rahasta? :D :D
Jos tuota Jannen fantasiaa vähän perkkaa, niin voi miettiä miksi ei saa oraalia + tissipanon kanssa kotona?
Ehkä ei olisi niin kauheasti vaimolta vaadittu, vaan eikö mies osaa pyytää? Helpompi käydä huorissa kuin kotona kysyä vähän apua.
Ainoa vain että parturista ei voi tuoda mukanaan kuppaa, syyliä, satiaisia, klamydiaa yms.
Ja miksi mennä naimisiin ylipäätään, jos ei osaa aviossa elää. Ja jos sitä voi verrata parturiin, miksi asia on salassa vaimolta? Asioita voi selitellä parhain päin, mutta totuus voi olla toinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota Jannen fantasiaa vähän perkkaa, niin voi miettiä miksi ei saa oraalia + tissipanon kanssa kotona?
Ehkä ei olisi niin kauheasti vaimolta vaadittu, vaan eikö mies osaa pyytää? Helpompi käydä huorissa kuin kotona kysyä vähän apua.
Missä kohtaa jutussa sanottiin ettei kotona saa? Eikös siinä ennemmin annettu ymmärtää että vaimo kyllä tekee mutta se ei miehelle riitä, liekö sitten tissit väärää mallia tai jotain muuta.
Miehet on käyneet huorissa iät ja ajat - sekö ei ole toksista patriarkaattia? Mietipä vielä.