Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Janne pettää vaimoaan ostamalla seksiä

Vierailija
22.02.2024 |

www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010243735.html

"Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen."

Puhuu maksullisista "palveluntuottajina"... hmm...Mitä tässä oikein koitetaan normalisoida?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vaihteeksi iltapascat koittaa normalisoida hu*raamisen.

Vierailija
2/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Janne vaan voimaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin ostaminen ole pettämistä. Se on kaupassa käyntiä. Hesari ja Ylekin kannattaa👍

Vierailija
4/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksin ostaminen ole pettämistä. Se on kaupassa käyntiä. Hesari ja Ylekin kannattaa👍

Kaikki mikä murentaa toksisia patriarkaaisia rakenteita, kotia uskontoa ja isänmaata on kannatettavaa.

Vierailija
5/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon asiota mitä ei voi ostaa. Terveisiä kaikille varsinkin Jannelle.

Vierailija
6/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bordellissa käynti ole pettämistä, eikä ilotyttöjen kanssa muhinointia lasketa.

Vierailija
7/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Jannen vaimollakin on fantasia? Fantasia useammasta miehestä tai naisesta. Sitä ei Janne voi toteuttaa.

Vierailija
8/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Jannen vaimollakin on fantasia? Fantasia useammasta miehestä tai naisesta. Sitä ei Janne voi toteuttaa.

Miksei voi? 

Vierailija
9/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shemale? Yhteinen fantasia. Vaimo saa kahta munaa ja "naista" ja Janne saa vierasta "naista".

Vierailija
10/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannella on oikeus. Koska hän haluaa.

Vierailija
11/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon asioita mitä ei voi ostaa. Seksi onneksi ei kuulu niihin, eikä ainakaan minun Vaimoni minua petä vaikka myy seksiä.

Vierailija
12/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva nähdä Jannen reaktio, kun vaimo ilmottaa, että haluis mennä sänkyyn kahden miehen kanssa ja saada kerrankin kunnolla joka suunnasta.

Nää tällaset Jannet on yleensä niitä, että itse hyväksyy omat tekonsa ja sitten, kun hän joutuis itse katselemaan ja kuuntelemaan, niin tavarat lentää pitkin seiniä ja vaimoa jahdataan puukolla ja uhkaillaa ja ajellaan autolla työpaikan parkkipaikalla jne jne tuhat textaria ja puhelua tunnissa. Miten sä kehtaat tehdä mulle noin.

Vierailija
13/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannet on nyt vähän sellaisia, että niille kelpaa ilmainenkin seksi eikä kääreelläkään niin väliä kun kaikki käy. 

Vierailija
14/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa päästettiin haastateltava nolaamaan itsensä ja puhumaan lopuksi pussiin. Ei koe pettämiseksi eikä aio lopettaa vaikka vaimo saisi tietää jadajada. Vaimo kokisi itsensä heti riittämättömäksi, jos miehen perusteet olisi pettää siksi ettei vaimolla ole niitä isoja tissejä joiden väliin hinkata. Ottaa riskejä panemalla kumitta aina jos mahdollista.

Kannattiko?

Niin. Silloin oli ylimääräistä rahaa ja mietin, onko tämä sellainen asia, johon sitä haluan käyttää. En tiedä, oliko tämä oikea ratkaisu.

Jokin tuolla jäi silti mietityttään.

Vierailija
15/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva nähdä Jannen reaktio, kun vaimo ilmottaa, että haluis mennä sänkyyn kahden miehen kanssa ja saada kerrankin kunnolla joka suunnasta.

Nää tällaset Jannet on yleensä niitä, että itse hyväksyy omat tekonsa ja sitten, kun hän joutuis itse katselemaan ja kuuntelemaan, niin tavarat lentää pitkin seiniä ja vaimoa jahdataan puukolla ja uhkaillaa ja ajellaan autolla työpaikan parkkipaikalla jne jne tuhat textaria ja puhelua tunnissa. Miten sä kehtaat tehdä mulle noin.

Onko varma tieto? 

Vierailija
16/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa huorien asiakkaista on näitä varattuja "Janneja", sehän on tiedetty iät ja ajat. Älkää naiset luottako miehiin.

Vierailija
17/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että hän on jäänyt koukkuun tuohon täydellisen kohtaamisen etsintään. Vähän kuin jotkut jää koukkuun p*ornon selaamiseen. Kiksit tulee siitä odotuksesta, että ihan kohta löytyy jotain aivan mahtavaa. Mutta mikään löytö ei täytäkään odotuksia.

Vierailija
18/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa päästettiin haastateltava nolaamaan itsensä ja puhumaan lopuksi pussiin. Ei koe pettämiseksi eikä aio lopettaa vaikka vaimo saisi tietää jadajada. Vaimo kokisi itsensä heti riittämättömäksi, jos miehen perusteet olisi pettää siksi ettei vaimolla ole niitä isoja tissejä joiden väliin hinkata. Ottaa riskejä panemalla kumitta aina jos mahdollista.

Kannattiko?

Niin. Silloin oli ylimääräistä rahaa ja mietin, onko tämä sellainen asia, johon sitä haluan käyttää. En tiedä, oliko tämä oikea ratkaisu.

Jokin tuolla jäi silti mietityttään.

Ja jos jäisi kiinni, niin sitten kotona tulisi epämiellyttävä tunnelma, ja kostoksi pitäisi jatkaa elostelua. Vika on aina muissa.

Vierailija
19/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Janne ei mielestään petä vaimoaan?

Mitä toi sitten on? En tajua....

Vierailija
20/52 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki naiset haaveile kahdesta miehestä niinkuin sinä.